Insigna Crin Antonescu

insigna crin

alege
 

ultimele comentarii

De ce sustin votul pe liste, intr-un partid liberal nu conteaza 7/2/2012 08:28:23
esti un vampiroi cu ochii aia ai tai de mare mincinos
De ce sustin votul pe liste, intr-un partid liberal Marian Nicolae 6/2/2012 09:06:02
Buna dimineata domnule Ponta, Cu voia dumneavoastra, doresc sa va impartasesc textul de mai jos, va rog. Va multumesc, Cu stima, Marian Nicolae. [...]
De ce sustin votul pe liste, intr-un partid liberal Aya 5/2/2012 21:44:37
TRAIAN BASESCU ESTE: 1. TRAFICANT INTERNATIONAL (TROC DIAMANTE- ARMAMENT); 2. TRADATOR (CONFORM COD PENAL, Titlul I, art. 155); 3. CEL CARE EXERCIT [...]
De ce sustin votul pe liste, intr-un partid liberal Marian 11/1/2012 20:55:42
Mai GHEORGHE, tu nu ai invatat in cei 7 ani de-acasa bunul simt? Sau i-ai facut la Basescu acasa, probabil ocupandu-te de vanzarile anterioare ale cla [...]
De ce sustin votul pe liste, intr-un partid liberal DuKu 30/10/2011 15:21:27
Degeaba atatea comentari despre coruptie si corupti ca nu se va rezolva nimic , toate partidele au baietii care cotizeaza campaniile electorale , am v [...]
De ce sustin votul pe liste, intr-un partid liberal gigi 29/10/2011 12:59:51
Mai gagauta vezi ca ai barbat pe psd cum poti sa vorbest inumai de PNL?Ori esti in USL ori esti in PNL alege o data ca sa stim si noi. Dar la dorinta [...]
Nevoia de alternativa. Acum! IONEL MESAROS 24/7/2010 21:30:18
Domnule presedinte,nevoia de alternativa este necesara acum.Eu cred in potentialul nostru al PNL,mai ales dupa experienta de astazi de la Adunarea Gen [...]
 

bloguri vizitate

Adina Valean
vezi blog
Alexandra Dumitrescu
vezi blog
Alina Gorghiu
vezi blog
Andrei Badin
vezi blog
Andrei Chiliman
vezi blog
Bogdan Olteanu
vezi blog
Calin Popescu Tariceanu
vezi blog
Cristi Sutu
vezi blog
Cristina Pocora
vezi blog
Dan Mihalache
vezi blog
Diana Tusa
vezi blog
Iosif Buble
vezi blog
liberalii1
vezi blog
Marius Mina
vezi blog
Marius Mita
vezi blog
Mihai Malaimare
vezi blog
Mihai Voicu
vezi blog
Ramona Manescu
vezi blog
Rares Manescu
vezi blog
Roxana Iordache
vezi blog
Sorin Tudor
vezi blog
Tashy
vezi blog
Varujan Vosganian
vezi blog
Victor Ciutacu
vezi blog
Victor Ionescu
vezi blog
Vlad Petreanu
vezi blog
 
Ma gasesti pe
 
 

26
oct
Doua precizari: un parlament mai mic si un nou premier

1. Ma intreaba multa lume care este parerea mea despre referendumul lui Basescu. Raspunsul meu e simplu: DA, sunt de acord cu un Parlament mai mic. Si voi vota pentru asta. Pentru asta nici nu-i nevoie de referendum. Ne-am miscat mai repede, si am propus si o lege prin care reducem numarul de membri, undeva pe la 300 de parlamentari. Asa, initiativa va fi aplicata rapid. Cat despre unicameral, eu cred ca aici discutia e mai larga. Europa va impune modelul bicameral tuturor statelor, cu o camera aleasa de popor, si una a regiunilor. Pe masura ce ne vom integra mai mult, va trebui sa pastram sistemul bicameral. Dezbaterea nu se face in pripa, in campanie. Ci se face cu specialisti.

2. Despre primul ministru, simt nevoia sa repet: propunerea mea de prim-ministru este KLAUS IOHANNIS. El si nimeni altcineva. Pentru Romania, acum, e nevoie de o schimbare. Iar aceasta schimbare e nevoie si la varful tarii. La Sibiu, domnia sa a propus scaderea taxelor. La fel si noi, la nivel national, credem ca singura solutie de relansare economica este cu taxe mai mici. Sprijin pentru IMM-uri, pentru cei care fac locuri de munca, si presiune fiscala mai mica pe cei care produc.

Cat despre campanie, lansez din nou o provocare catre contracandidatii mei. Haideti la televiziune, impreuna, sa discutam despre directia in care merge Romania. Haideti sa vorbim de proiecte. Haideti sa facem o dezbatere adevarata si sincera. Ii ajuta pe oameni sa se decida mai corect decat daca le dati sacose sau faceti poze cu ei. Oamenii au nevoie de adevar si de respect. Bunul-simt ne obliga sa venim in fata lor. Nu prin dansuri, nu prin lacrimi, nu prin cantece. Ci prin dezbateri. Va astept!


Bookmark and Share
scrie-mi!
 

Angela Balanescu

13/11/2009 09:58:55

doresc un raspuns

Va doresc succes! Dar ce ne facem daca dupa alegerea dumneavoastra, PSD-ul, in stilul caracteristic, va lasa balta si nu sustine propunerea de premier? Vom in aceeasi situatie ca si azi. Respectiv un presedinte cu o sustinere de aprox.30%. Nici dumneavoastra nu veti putea desemna ca prim ministru pe cine doriti, fiind la mana celor care vor consimti sa constituie o majoritate cu PNL. Cum vedeti rezolvarea problemei? Mentionez ca de la Revolutie PNL a avut in mine un votant consecvent care a participat la absolut toate alegerile. Cu stima, Angela Balanescu
0 Replies | Reply
 

Aalex

6/11/2009 20:21:01

Doua precizari: un parlament mai mic si un nou premier

Dupa 20 ani de la revolutie ( revolutionar) vad ca istoriea se repeta , PRESEDINTELE Basescu se crede un nou dictator , mai perfid decat CESCA, UN SECURIST IN HAINE DE: MARINER: DEOSEBIREA ERA CA ALA ERA CIZMAR SI ASTA PIRAT DA CE PIRAT UN PIRAT DE BLONDE AM LUPTAT PT LIBERTATE SI VOI VOTA PT LIBERALI
1 Replies | Show | Reply
 

pascari

5/11/2009 10:28:50

fara referendum

sunt pentru reducerea numarului de parlamentari,dar nu acum si nu prin referendum.se poate face dupa alegeri atunci cand va fi stabilitate (cata va fi).
2 Replies | Show | Reply
 

Adrian

2/11/2009 20:54:59

RE: Bicameralism, reprezentativitate larga, regionalizare

BA este foarte postibil Ovidiu. Statele Unite au 535 (100 senatori, 435 membrii ai Case Reprezentantilor) la 300 de mil de locuitori. Intradevar, statele separat au propriile camere legislative, insa cu o singura camera fiecare, iar unele dintre ele sunt mai mari ca intindere si populatie decat Romania. Parlamentul bicamemaral a fost gandit pentru a separa elita(aristocratia) de oamenii de rand. Daca imi amintesc bine, in Franta erau 3 camere dupa revolutia din 1789, din considerente asemanatoare. Sunt insa de acord cu dl. Antonescu, ca aceasta este o discutie ce ar trebui purtata pe o durata mai lunga si in alte circumstante. Oricum, avem o problema mai mare in ceea ce priveste reprezentarea democratica in acest moment: anume aceea ca votul uninominal nu este chiar uninominal. Liberal fiind, stiu ca oamenii actioneaza din propriul interes, si stiu ca daca ar putea, si-ar prelungi mandatul pe viata, deci, nu imi pun prea mari sperante ca ceva se va schimba in curand. Doar sansa si norocul daca or fi, dar mai bine nu te bazezi pe alea.
1 Replies | Show | Reply

Ovidiu

4/11/2009 02:10:07

RE: RE: Bicameralism, reprezentativitate larga, regionalizare

Da... orice reforma trebuie gandita in contextul mai larg al reformei institutionale din RO. Ce parere ai de crearea unor parghii prin care un reprezentant in parlament poate fii demis de electoratul colegiului sau in urma unui referendum care ar putea fii declansat de o petitie de demitere semnata de un anumit procent din electori? Ar responsabiliza pe fiecare parlamentar in parte si nu ar mai inchide telefonul cand il suna cate un alegator;)
 

dala

2/11/2009 15:21:33

doamne ajuta, crin

EU SI TOATA FAMILIA MEA TE VOM VOTA. COPIII MEI TRAIESC IN STRAINATATE, DAR VOR MERGE LA VOT SA TE SUSTINA. SPER CA ODATA AJUNS PRESEDINTE VEI FACE TOT CE VEI PUTEA SA TRAIESC INTR-O ALT FEL DE ROMANIE. AM STAT IN VARA ASTA MAI MULT TIMP IN STOCKHOLM LA COPIII MEI SI SA STII CA NU MA GANDEAM DECAT LA FAPTUL CA ROMANIA AR PUTEA FI MAI CEVA CA SUEDIA DACA AR FI CONDUSA CU CAP SI NE-AM MAI SCHIMBA SI NOI MENTALITATEA. DACA AJUNGI PRESEDINTE INSEAMNA CA SI ROMANUL S-A SCHIMBAT: VREA SA FIE CONDUS DE OAMENI INTELIGENTI SI DE BUN SIMT. DOAMNE AJUTA, CRIN! A, INCA CEVA, NU-TI FACE CAMPANIE SARIND LA GATUL LUI GEOANA SI BASELU. GASESTE CEVA MAI ELEGANT.
1 Replies | Show | Reply
 

Alex

2/11/2009 15:08:36

Biroul Electoral Judetean

Catre toti liderii judeteni ai PNL!!! La Iasi BEJ Iasi a interzis afisele in care Basescu sustine o anumita optiune pentru referendum. Toata lumea trebuie sa depuna sesizari la BEJ pentru obtinerea aceleiasi masuri. Se poate actiona si direct la BEC probabil....Nu trebuie pierdut acest moment
0 Replies | Reply
 

Contriuabilul Furios

2/11/2009 13:30:53

Poporul si patria

Stimate Popor Roman A venit timpul sa inlaturam modul de-a conduce cu dosul. Dar de ce oare am impresia ca traiesc un deja-vu poate e de la matrice se fac modificari in program sau toti sunt la fel. Ce oare va mai disparea la sfarsit de mandat ca flota nu mai e, petrolul nici nu sa uscat cerneala dupa dupa decizia curtii si a disparut si petrolul, aurul vad ca sau imultit clipurile cu Rosia Montana deci o sa dispara si asta in curand, etc. Nu sunt genul de om care sa zic nu ne vindem tara sunt perfect de acord s-o vindem dar ce se intampla in Romania este hotie nu vanzare in Franta pentru o exploatatie minera de genul Rosia montana statul incaseaza intre 60 si 80%.
0 Replies | Reply
 

ruxi

2/11/2009 11:48:06

Succes

Va votez din toata inima, impreuna cu familia mea. Sunt PNL - ista, si sotul si familia. De PNL- ista ce sunt PDL - ul mi-a schimbat locul de munca, si mi-am dat demisia. Nu pot sa suport manipularea si minciuna pe fata, si bataia de joc. Va dorim succes, si de la noi aveti multe voturi.
0 Replies | Reply
 

Alex

2/11/2009 11:01:47

Acum 5 ani

Acum 5 ani votam pentru Basescu si am fost foarte bucuros cand a fost ales presedinte al ramaniei crezand ca e altfel, ca va schimba ceva. Dupa 5 ani, vad cu frustrare, ca dl. Basescu ne duce mult inapoi, undeva spre comunism. Domnule Antonescu, acum va voi vota pe dumneavoastra in primul rand pentru al inlatura pe dl. Basescu si abia pe urma pentru a iesi dvs presedinte. Deci chiar daca voi vota Antonescu votul meu va fi 60% impotriva cuiva (Basescu) si 40% pentru cineva(Antonescu). Fac un apel la toti romanii care sunt intregi la cap. Chiar daca nu simpatizati cu nici un candidat la presedentie (in ideea ca toti sunt la fel), cel putin mergeti la vot in ideea in care votul poate fi fraudat. In cel mai rau caz puneti stampila pe toti sa nu se supere nici unul :). Domnule Antonescu, va urez succes si sper ca peste 5 ani sa votez 100% pentru dumneavoastra si nu 60% pentru a va inlatura.
0 Replies | Reply
 

Cristina Popescu

2/11/2009 08:18:39

.....eu cu cine votez?

.....Calatorind foarte mult in ultima perioada,am vazut prin nenumarate orase ale tarii,afise,postere,flyere,chiar si pe geamurile autobuzelor,ceea ce inseamna dupa mine ca este de fapt o publicitate destul de agresiva! ....apropiindu-ma cu masina de orasul Constanta,am vazut in tot judetul afise imense cu un mesaj destul de important pentru unele persoane,si pe atat de nesemnificativ pentru mine insami, PD-L suntem alatrui de tine, constantenii sunt alaturi de Basescu,este de al nostru...etc.... .....M-am saturat sa aud mereu minciuni,m-am saturat sa ni se vanda gogosi pe tava cu nesimtire,oare pe cine sa votez? 1.... cumva pe actualul şef al statului, preşedintele Traian Băsescu? eu crec ca nu este locul dansului sa conduca o tara,i-ar sade mai bine in port ,probabil poate conduce un vapor...desi ma indoiesc si de acest lucru.... 2...pe cine sa votez? şeful social-democraţilor Mircea Geoană?- in nici un caz!!!!l 3.....pe cine sa votez? pe Corneliu Vadim Tudor ca este preşedintele Partidului România Mare? ...in nici un caz, nu pot sprijini un om corupt! 4...pe cine sa votez? pe primarul capitalei Sorin Oprescu? nu ii mai ajung banii pe care ii ia? ca sa nu mai spun de cata mita ii intra in buzunare sau mai bine zis in conturile sale.... 5....pe cine sa votez? George Becali, preşedinte al Partidului Noua Generaţie? dansul nu este capabil sa conduca o echipa,toata lumea il dispretuieste,fara sa fiu rautacioasa locul sau este la stana langa oi,si langa Miorita!!!! ....eu una cred in domnul CRIN ANTONESCU!!!!! si il vota pe dansul,sa speram ca multi romani v-or face aceasta alegere,cred ca este cea mai buna decizie posibila!!!!
0 Replies | Reply
 

Aya

2/11/2009 06:25:40

TREI INTREBARI ESENTIALE PENTRU MOMENT

Am si eu niste intrebari la care astept nu atat raspuns “clasic”, dar fapte. 1. CAND va fi sesizata Curtea Constitutionala privind conflictul juridic de natura constitutionala intre Parlament si Presedintie (legat de desemnarea premierului) cu invocarea constituirii majoritatii parlamentare, in urma unui vot dat in Parlament? 2. CAND va fi declansata actiunea pentru interzicerea desfasurarii asa-zisului referendum (al doilea!) pentru “scaderea numarului de parlamentari” – existand TOATE datele necesare (inclusiv constitutionale- dar nu numai) pentru argumentarea ilegalitatii acestuia? 3. CAND va fi declansata actiunea pentru sesizarea organelor competente privind fraudarea alegerilor, existand PROBA MATERIALA in acest sens, aceasta fiind prezentata chiar de Emil Boc, in direct, la Realitatea TV (pe scrut: cetatenii care se vor prezenta la urne vor semna pentru doua buletine, dar vor primi trei: unul pentru alegerea presedintelui, unul pentru “referendumul” privind Parlamentul unicameral si al treilea pentru “referendumul” privind reducerea numarului de parlamentari)?
1 Replies | Show | Reply
 

Elena Grijencu

1/11/2009 23:41:56

Buna seara!

Stimabile domn Crin Antonescu ,prima problema ce ar trebui inoculata romanilor in campagnia dvs cat si dupa castigarea alegerilor e aceia ca ROMANII TREBUIE SA PUNA OSUL LA MUNCA.Avem o tara inglodata in datorii,suntem o natie DOAR de consum si- altfel vom sta in continuare sa cersim bani,ajutoare ce dupa aia va trebui sa le platim inzecit(dobanda)daca nu ne apucam sa muncim NOI cu MANILE NOASTRE nu prin contracte fantoma in care doar comisioanele conteaza si nu si clauzele acestora.Va rog explicati-le romanilor ca doar prin MUNCA,BUN SIMT vom iesi di gaunoasa aceasta de viata romaneasca.Vorbiti-le pe limba lor si nu in sabloane ca ceilalti-romanul de rand are bun simt.
0 Replies | Reply
 

Ovidiu

1/11/2009 22:20:02

Bicameralism, reprezentativitate larga, regionalizare

NU este posibil ca o tara mare si diversificata ca a noastra sa aibe numai 300 de parlamentari! Poate as accepta sa avem numai 300 de reprezentatnti la nivel national daca am avea si parlamente regionale care sa preia din raspunderile de la Buc.
0 Replies | Reply
 

Ardelean anonim satul de hahaiala mitocaneasca

1/11/2009 21:13:01

SUCCES CRINULE

Iti doresc succes....Te votez! Sper sa nu o patim iar... Oricum,asa,cu fanfaronul histrionic nu mai vrem de loc... Ceva foarte important: CARACTER ! BUNACREDINTA ! RESPECT FATA DE TINE INSUTI SI DE OAMENI!! D>zeu SA NE AJUTE sa scapam!
0 Replies | Reply
 

George

1/11/2009 18:04:40

Clip

As sugera crearea unor clipuri de genul celui de la realiatea "Noi vrem respect" cu ideea "bunului simt". Si sa sea arate nesimtirea si minciuna lui Basescu si Geaona. Mai tineti minte "Romania trezestee!t" . Cred ca o cheastie de hgenul asta ar scoate tinerii la vot.
0 Replies | Reply
 

Dorin

1/11/2009 16:48:59

Bafta Domnule Antonescu

Va transmit tuturor un mesaj de sustinere a Domnului Antonescu, dintr-un oras portocaliu (mult prea portocaliu) , Piatra Neamt. Va impartasesc ideile , nu sunt si nu cred ca voi fi un fan neconditionat a nici unui partid desi imbratisez idei liberale, Va voi vota , si daca votul meu va conta voi fi multumit ca am participat activ la inlaturarea unei reminiscente comuniste sau mai curand autoritariste. Sper din tot sufletul sa reusiti si ca presedinte sa puteti realiza ceva mai mult decat Domnul Constantinescu. Aduc in discutie numele domniei sale , deoarece va sustine si l-am votat cu aceiasi speranta cu care va voi vota si pe dumneavoastra. Multa bafta Crin.
0 Replies | Reply
 

radu liberalu

1/11/2009 14:43:37

realizarile presedintelui

La Ias,azi,presedintele a trecut in revista realizarile mandatului sau: -intrarea in Uniunea europeana -intrarea in NATO -cota unica de 16 procente. Dumnealui ne crede pe toti prosti,cu memorie scurta,manipulabili,dar se inseala. Primele doua,sunt realizarile intregii clasa poliotice,iguvernului Nastase iar cea de-a treia numai Tariceanu si liberalii stiu cate au incasat de la presedinte ca sa o poata impune. Omul se crede perfect,nu a gresit nimic in cinci ani,sau in ultimii douazeci de ani. E treaba lui. Dar noi care am indurat toate mofturile si grosolaniile lui,ne-am saturat. Avem nevoie de un alt fel de presedinte,iar solutia e : CRIN ANTONESCU. Dumnezeu sa va binecuvinreze!!
0 Replies | Reply
 

Irina

1/11/2009 11:58:26

Basescu si campania pentru prezidentiale

Pe Basescu nu il intereseaza daca avem parlament unicameral sau bicameral,el vrea doar sa stranga voturi profitand de naivitatea celor care nu inteleg exact cum decurge procesul democratic.Pe mine ,de exemplu ,m-ar interesa mai mult sa stiu unde s-au dus banii imprumutati de la FMI si CE.In Franta,Sarkozy se duce la vale in sondaje pentru ca nu e in stare sa dea explicatii in legatura cu modul in care s-au cheltuit banii alocati de UE acestei tari.
0 Replies | Reply
 

ionut

1/11/2009 11:48:13

o intrebare simpla

domnule Antonescu, cand domnule vom trai si noi decent? de ce trebuie sa platim atatea taxe? cand se va modifica taxa auto care este efectiv de exagerata? cand vom avea un loc de munca platit corespunzator? cand vom reusi sa ne achizitionam o casa? sunt intrebarile mele si ale altor cateva milioane de romani...asteptam un raspun sincer din partea domniei voastre!
0 Replies | Reply
 

MOESIA

1/11/2009 10:32:12

STOP PENTRU HAHAIALA

Daca zvonacii manipulatori ai multiplelor servicii plaite din banii nostri, ai tuturor, si-ar vedea de ceea ce statutul functiei le impune, atunci sondajele adevarate ar arata - asa cum de altfel, spre exemplu, in ziarul finnciar arata - la un sondaj unde pana acum si-au exprimat intentia de vot peste 5600 de persoane, - ar arata repet ca cel dantai va fi Crin Antonescu. Cata vreme se gandesc la acoperirea frauduloasa a alegerilor, desigur ca sondajele (unele facute de niste agramati pur si simplu - nu-mi amintesc numele, unul ca apare des la Anena si care este un agramat incult enervant -) vor arata nu adevarul momenutului, ci adevarul gandirii lor frauduloase. Cat priveste, insa, domnule Antonescu pozitia Dvs. fata de Dinu Patriciu, mi se pare una absolut debusolata/debusolanta. Ei- manipulatorii de opinii - stiu sa atace mintand, jignind, urland, hahaind, cu biletele la portjartierul lenutei de parcari. Dumneavoasra insa aveti , intr-un fel, chiar datoria ca membru foate vechi in PNL, ca si Dinu Pariciu, sa elucidati o data mizeriile puse in spatele si pe fata acestui inelectual de clasa al acesei tarii - zic Dinu Pariciu. Au ati facut Dvs. vreodata comparatie iinre IMGB-ul dat pe nimic si care nu mai functioneaza, inre ARO dezmembrat, inre Rafo care este JAFO al Romaniei, intre privatizaea Petrom si privatizarea Petromidia ? Pai daca da, atunci cum nu spuneti ca in loc sa taie la fier vechi Peromidia, cum avea de gand firma Akmaya, careia initial ii fusese vanduta Petromidia fara istoricele datorii, ROMPEROL a facut din ea o inreprindere de mare succes (singura, de altfel) care nu numai ca a creat locuri de munca pentru mii de oameni, care a dezvoltat o infrasructura (vezi benzinariile Rompetrol) dar aceasta inreprindere aduce la bugetul de stat din taxe impozite-accize - anual peste UN MILIARD DE DOLARI. Chiar daca ea - Peromidia - a fost vanduta, a ramas in aceasta tara iar acei bani vin anual la bugeul de stat. lLasand de-o parte magaria cu datoriile istorice taiate pentru firma Akmaya si invocate firmei Rompetrol. In plus, habotnicii zilei, spun mereu ca a vandu-to cu... si a cumparat-o cu... , dar stiu ei acesti hahaiti ai epocii cati bani, energie, munca s-au consumat cu Petromidia ca sa ajunga sa functioneze la capacitatea integrala ? Daca la Rafo s-au sters datoriile istorice si hahaiala b aga bani la greu, in continuare in aceasta groapa de mancat banii nostrii, iar la Perom le-a dat bogatiile de gaze si petrol ale subsolului tarii, plus statiile de benzina, nimic din toate acestea nu au fost date pentru Rompetrol. Singurul care investeste bani adevarati printr-o fundatie ce vine in sprijinul copiilor dotati dar fara posibilitati materiale si pentru ca acestia sa poata studia este Fundatia Dinu Patriciu. Singrurul - sau aproape singurul - care acum, in timp de criza ec.fin., investeste in Romania, etc. este tot Dinu Patgriciu. Nimeni insa nu va scoate la iveala aceste fape pentru ca vor dori sa va intimideze cu numele lui Dinu Patriciu. Iar Dvs. ati cazut in capcana jocului lor marlanesco-murdar, acela lipsit de bun simt, si in loc sa aratati aceste aspecte, le ignorati si va lasati usor condus de hahaiala. Am dorit sa va spun toate acestea pentru ca , din fericire, cunosc doua cazuri care au beneficiat de burse Dinu Patriciu, care altfel nu si-ar fi putut continua studiile. Copiii foarte buni. Pe de alta parte, pentru ca am urmarit mizeria biletelului de la portjartierul rosu hahait si adevarul ce intarzie att de mult sa apara. M-am asteptat, de altfel, ca Dinu Pagriciu insusi sa spuna aceste lucruri, numai ca bunull lui simt exagerat, nu-l va face niciodata sa-si aduca laude. Poate a sosit timpul ca acest adevar sa fie spus de o mie de ori pentru a putea fi perceput corect si de cei de dincolo de Chitila (vorba lui Cristoiu). Poate ca ar trebui sa va documentati mai mult cu privire la aceste aspecte , ca sa puteti sa opriti hahaila marlaneasca. Oricum va doresc din suflet mult succes. Stiu ca veti fi cel mai bun presedinte!
0 Replies | Reply
 

IRINA

1/11/2009 10:09:42

PERICOL

Se apropie de noi un mare PERICOL oameni buni!Parlamentul unicameral este ptr Romania un PERICOL. Sa nu-l lasam pe actualul "presedinte"(mi-e greu sa-i mai spun presedinte ; asta este nenorocirea tarii)Oameni dragi sa iesim cu totii la vot sa scapam de acest smecher si nenorocit care ne-a dus in prapastie. E cazul sa acoatem tara din mana lui. Haideti la vot cat mai multi; este singura solutie sa scapam de Basescu.Haissam e mic copil pe langa el;Sa iesim si sa voram ANTONESCU.Avem nevoie de un om ca el sa putem intra in normalitate.Va dorim putere si izbanda d-le ANTONESCU si ne punem ultima speranta in dumneavoastra. SUCCES
1 Replies | Show | Reply
 

lIVIU CEL ISTET

1/11/2009 08:28:41

Dece trebuie sa-l votam pe Crin Antonescu?

La intrebarea care singur mi-am dat-o am trei raspunsuri.Primul raspuns-Deoarece este singurul canditat care a propus ca priministru un primar care nu face parte din majoritatea parlamentara constituita in urma demiterii actualului guvern Boc.Al doilea raspuns-Este singurul candidat care a propus o masa rodunta cu principalii candidati la presedentie pee teme ce intereseaza populatia acestei tari.Al treilea raspuns-Este singurul candidat care este presedintele singurului partid istoric care a infaptuit Marea Unire de la 1 Decembrie 1918 impreuna cu celalalt partid istoric care actualmente nu este in Parlamentul Romaniei,ma refer la Partidul National Taranesc-Crestin Democrat.
1 Replies | Show | Reply
 

SimP

1/11/2009 06:07:37

NU EXISTA O A DOUA SANSA PENTRU CEI CARE MINT!

Mesaj pentru cei dezamagiti care nu vor sa se prezinte la vot. DE CE TREBUIE SA NE PREZENTAM LA VOT? SA VOTAM SCHIMBAREA! Daca nu ne prezentam la vot NIMIC NU SE SCHIMBA! Vom avea acelasi basescu si acelasi boc pentru urmatorii 5 ani. Cei care nu se prezinta la vot ii fac munca mai usoara lui basescu ca sa fraudeze alegerile. 1. poate folosi votul vostru sa si-l atribuie votand altcineva in locul vostru 2. necesarul de voturi pe care sa le fraudeze sa castige alegerile este foarte mic in conditiile in care numai 30 % din cei cu drept de vot voteaza. NEPREZENTAREA LA VOT IL FAVORIZEAZA PE BASESCU Degeaba ne plangem ca e rau daca nu facem nimic sa oprim raul. Suntem ca si Merlin care se ducea zi de zi la biserica si se ruga la Dumnezeu de 2 ani sa il ajute sa castige la loterie. Intr-o zi cand se ruga in biserica, aude o voce tunatoare: MERLIN! Speriat, Merlin raspunde : Doamne, tu esti? Vocea: DA MERLIN! EU SUNT! Merlin prinde curaj si plin de dezamagire il dojeneste pe Dumnezeu: Doamne, de doi ani de zile vin zi de zi la biserica si ma rog sa ma ajuti dar tu nu ma auzi. Atunci vocea ii raspunde: MERLIN, MEET ME HALFWAY, BUY A TICKET! Stiu ca ne-am pus sperante in diferiti candidati doar ca se ne dezamageasca odata ce au castigat puterea! Speranta moare ultima, deci cat timp suntem “alive” avem obligatia sa speram.Nu conteaza daca cel pe care il votam ne dezamageste ulterior. TREBUIE SA DAM POLITICIENILOR UN MESAJ CLAR: CINE NE DEZAMAGESTE PRINDE DOAR UN SINGUR MANDAT! SUNTEM DEZAMAGITI? VOTAM SCHIMBAREA! TREBUIE SA MERGEM LA VOT SA FACEM DIN BASESCU UN EXEMPLU CA CINE NE MINTE O DATA SI-A DISTRUS CARIERA POLITICA. ESTE IN PUTEREA NOASTRA SA O FACEM. “VOTAM SCHIMBAREA” ESTE OBLIGATIA PE CARE O AVEM FATA DE COPIII NOSTRI!
0 Replies | Reply
 

marin

31/10/2009 23:46:16

sinceritate

da si eu votez crin -cu siguranta multi, doresc sa afle, adavarul adevarat, se poate ? -daca esti in politica mai greu, cei multi f multi, nu vor asta, ei vor sa fie, cancan, telenovele, senzatii f tari, minciuna, lpsa de bun simt, omul sa fie periculos, -vezi cel cu doua fete-, care are minciuna, cea cu picioare scurte, mereu in buzunar. -copilul meu, spune, cind nu se intimpla ceea ce vrea el, ca sunt mintitor, e copilul meu si il iubesc. - crin ! cei multi vor minciuni, iubeste-i si minte-i constructiv, TREBUIE SA CISTIGI !
0 Replies | Reply
 

Ivon Savulescu

31/10/2009 22:22:40

Succes

Succes in alegeri! Da, numar mai mic de parlamentari. Nu, parlament unicameral, riscam sa facem "Marea Adunare Nationala". Si asa vazandu-l pe domnul Basescu la televizor am deja senzatia ca a inviat Ceausescu. Despre o dezbatere televizata intre dvs. si ceilalti candidati pe marginea programelor nu poate fi vorba pentru ca ei nu au nici un program, deci nu au ce dezbate. Nu sunt membru PNL, nu sunt membru al nici unui partid, dar imi place din ce in ce mai mult PNL-ul. Bravo si inca o data succes in alegeri!
0 Replies | Reply
 

Popescu Marcel

31/10/2009 21:37:00

ANTONESCU - IOHANIS - O SOLUTIE PENTRU ROMANIA!

Cred in Iohanis. Cred in modelul german. Antonescu il sustine pe Iohanis. Cred si in Antonescu. Ne-am saturat de un Basescu - incompetent si corupt. Sper doar ca Antonescu sa nu fie infuentat negativ de Patriciu, Voiculescu, URSS. Asa sa ne ajute Dumnezeu!!!
0 Replies | Reply
 

mirescu camelia

31/10/2009 20:50:02

imparat si ploretar

Stiu ca sunteti umanist de aceea va scriu o poezie ce descrie perfect stare actuala a Romaniei Spuneti-mi ce- dreptatea?Cei tari se ingradira Cu-averea si marirea in cercul lor de legi, Prin bunuri ce furara,in veci vezi cum conspira Contra celora ce dansii la lucru-i osandira Si le subjuga munca vietii lor intregi. ............................................................. De ce sa fiti voi sclavii milioanelor nefaste Voi,ce din munca voastra abia puteti trai? De ce boala si moarte sa fie partea voastra Cand ei in bogatia cea splendita si vasta Petrec ca si in ceruri nu au timp nici-de a murii?? sunt convinsa ca ati recunoscut autorul...cata dreptate are
0 Replies | Reply
 

kristian

31/10/2009 19:49:20

De ce mai putini parlamentari

Aveti si un motiv pentru care sunteti de acord cu reducerea numarului de parlamentari? Poate in aparitiile viitoare ar fi bine sa-l si spuneti daca exista. Si sper ca nu e acelasi cu al celorlalti (reducerea cheltuielilor sau asemenea). Din punctul meu de vedere mai multi parlamentari inseamna sanse mai mari de propuneri legislative bune sau de sesizare de nereguli in legile propuse. Lucruri pentru care sunt dispus sa se cheltuie ceva mai multi bani. Poate insa ca fiind mai putini vor fi mai activi. E foarte probabil dpdv psihologic si vom vedea caci acum ca a fost lansata tema nimeni nu are curajul sa i se opuna. Ar fi probabil si sanctionat de lideri de partid ca dumneavoastra ca vorbeste nepopular in perioada de campanie. Basescu a lansat tema doar pentru a avea un avantaj la alegeri iar ceilalti sunt de acord doar pentru a nu parea impotriva reformei, care nu e de fapt nici un fel de reforma, e doar renuntarea la niste scaune. Un fel de restructurare. Cat despre cele 2 camere daca aveti dreptate cu UE Basescu e prost. Astea fiind scrise va voi vota pentru ca vorbiti cel mai deschis / sincer, fapt care mi-ar placea la presedintele meu. Bafta!
1 Replies | Show | Reply
 

gabi68

31/10/2009 18:16:29

HUNEDOARA E CU CRIN

MULT SUCCES D-NULUI CRIN ANTONESCU!AM AVUT ONOAREA DE A ASCULTA MESAJUL VIITORULUI PRESEDINTE AL ROMANIEI,LA DEVA IN DATA DE 30.OCT. 2009;UN MESAJ REALIST,CONCRET, CARE VA AVEA EFECT IN TOT JUDETUL HUNEDOARA!VREAU SA VOTEZ SI IN TURUL 2 CU DV!AVETI SPRIJINUL NOSTRU!TARA MOTILOR E CU DV!DOAMNE AJUTA!
0 Replies | Reply
 

macs

31/10/2009 18:11:15

relansarea economiei

Relansarea economiei s-ar putea face in primul rand prin combaterea cu adevarat a economiei subterane, respectiv depistarea tuturor celor care desfasoara activitati de orice fel fara autorizatie legala si fara plata impoizitelor pe venit. Cred ca asa s-ar aduna la buget o sum imensa. Legalizarea prostitutiei ar aduce de asemenea taxe la buget prin aceea ca ele vor fi angajate cu carte de munca si cu plata tuturor contributiilor, apoi la asemenea stabilimente, impozitul sa fie mai mare precum si accizele,fiind servicii de lux. Puneti la plata impozitelor pe toti proprietarii de vile de milioane de euro, recuperati taxele neplatite de catre marii datornici si investiti bani si incredere in cei care asigura ordinea publica. Atunci putem vorbi de relansare.Faceti un calcul cat este de mare datoria unora fata de stat sa vedeti ce sum imense se aduna. Doresc si eu un presedinte tanar, cu vederi noi, dar daca nu facem treburile de care vorbeam, cred ca nu are rost.Il voi vota pe cel care promite ca instaureaza ordinea in tara asta...
0 Replies | Reply
 

alex

31/10/2009 17:48:12

opinie

Sa lasam populismele de parada. Un parlament bicameral e mai bun decat unul unicameral pentru ca exprima mai bine ideea fundamentala a democratiei, care e pluripartidismul. Basel vrea un parlament mai mic pentru ca ar fi mai usor de manipulat sau controlat. Ia sa ne gandim cum era acum doar cu o singura camera. Mai putini parlamentari, mai usor de corupt. Asa ca solutia e fie sa lasam lucrurile asa sau sa facem o singura camera dar mai mare. Esential ar fi un referendum prin care sa mutam votul pentru presedinte de la popor la parlament ca sa realizam in fine o republica parlamentara. Ideea e bina, sloganul e tare doar ca nu e suficient popularizat: REVOLUTIA BUNULUI SIMT!
0 Replies | Reply
 

TheOz

31/10/2009 16:04:15

Tebuie sa depasim pragul de 30%! DA, PUTEM!!!

Un plus de dinamica!? Un plus de optimism!? Un plus de emotie! basescu NU trebuie votat deoarece a instaurat MINCIUNA in numele ADEVARULUI, DISTRUGEREA in numele CONSTRUCTIEI, IRESPONSABILITATEA in numele RESPONSABILITATII, URA in numele IUBIRII,… Cu fiecare zi petrecuta in plus la Cotroceni basescu si partidul FARA doctrina (P.D.) profaneaza sistemul fundamental de valori al poporului roman, marind umilinta, dezamagirea si confuzia nationala. In discursul public, basescu apeleaza la un arsenal sofisticat si performant de manipulare si dezinformare. Pentru a avea busola, pentru a nu mai rataci unii dintre noi am invatat (si cu ce pret…) sa punem un NU in fata fiecarei afirmatii basesciene si de asemenea un NU in fata fiecarei savante vorbe de duh emanate de ceata partidului FARA doctrina (P.D.), cunoscut si ca partidul traseist. Avem traseisti politici. Oameni. Nu sunt bine vazuti... Iata, avem DE ATATA TIMP si un partid traseist de spectru larg si este timpul sa nu mai pacaleasca romani! A trecut vremea protestului prin neparticipare la vot! A fost doar o manipulare! Nu putem lasa drobul de sare la nesfarsit pe soba! Nu-i lasati sa ne mai rada inca o data in fata! Pentru readucerea surasului copiilor si batranilor nostri, in memoria celor care nu mai sunt, TREBUIE sa mergem si sa spunem, NU basescu! DA, PUTEM!!! DA, ne-am trezit! DA, Crin Antonescu! Sanatate, putere de munca, incredere, forta, mai mult optimism! TheOz
0 Replies | Reply
 

Ghilinta Marcel

31/10/2009 15:35:27

Crin Antonescu un alt fel de Presedinte

Acest fel de presedinte trebuie Romaniei ,un Presedinte al discutiilor publice ,care are curajul de a discuta problemele tarii un fata alegatorilor .Care are proiecte si idei ,care stie ce-i trebuie Romaniei si romanilor. Daca nu intra in turul 2 nu votez cu nici un alt candidat ,prefer sa plec din tara si sa las celor care mi-au hotarat de atatea ori soarta sa se aleaga ei intre ei si sa-si plinga iar 5 ani de zile soarta .
0 Replies | Reply
 

ion

31/10/2009 14:35:35

politizare

Curtea Constitutionala condamna tardiv modul in care Cabinetul Boc si-a varat coada in structurile deconcentrate, prin fentarea institutiilor si a Legii Fundamentale Judecatorii au declarat ne­constitutionale modificarile aduse de guvernanti normelor privind deconcentratele inca din 7 octombrie, insa moti­varea deciziei a aparut abia ieri. Si, odata cu ea, confir­marea faptului ca Guvernele Boc 1 si 2 au matrasit legislatia privind ocuparea functiilor publice in teritoriu cu spatele la Constitutie si cu fata la interesul politic. Calea spre cotropirea deconcentratelor a fost deschisa in luna aprilie, prin Ordonanta 37/2009, emi­sa de partenerii PDL-PSD. Con­testata de Opozitie, OUG 37 a fost dezbatuta de Curte si declarata neconstitutionala abia pe 7 octombrie. Tardiv, caci pedelistii ramasi singuri la Palatul Victoria apucasera sa schimbe legea. Guvernul Boc 2 a fost mai rapid decat judecatorii CCR. Cu o zi inainte de sedinta Curtii, pe 6 octom­brie, Cabinetul interimar a­dop­tase o noua ordonanta, OUG 105/2009, care abroga OUG 37, dar ii prelua regle­mentarile contestate. Judeca­torii au luat totusi in discutie Ordonanta ingropata de Boc si au stabilit, dupa cum arata motivarea difuzata ieri, ca aceasta "exprima o tendinta de politizare a structurilor guvernamentale din unitatile administrativ-teritoriale, mai precis la nivelul judetelor, si pune in discutie regimul consti­tutional si legal actual al functiei publice". Mai mult, Curtea a deconspirat tertipul guvernantilor de a mentine in vigoare reglementari ilegale prin fentarea institutiilor, avertizand ca "solutia aleasa de Guvern (...) pune in discutie comportamentul constitu­tio­nal de ordin legislativ al Exe­cutivului fata de Parlament si, nu in cele din urma, fata de Curtea Constitutionala". Cu toate acestea, judecatorii isi declara neputinta, aratand ca nu se pot atinge de normele clonate dupa defuncta ordo­nanta. OUG 105 se afla inca in dezbaterea Parlamen­tului, iar atat timp cat procedura legis­lativa este in desfasurare, Curtea nu poate sa isi extinda controlul de constitutiona­litate asupra noului act nor­mativ. Cu alte cuvinte, curat neconstitutional, dar in vi­goare!
0 Replies | Reply
 

Dragos Cuzuban

31/10/2009 13:43:39

Nelamurire

Emil Boc spunea undeva ieri ca parlamentul bicameral nu-si are rostul, avand in vedere ca nu suntem Germania sau Statele Unite... Adica avem judete, nu landuri sau state... Cum o fi mai bine? In alta ordine de idei, bunul simt este din ce in ce mai rar in Romania. Sper sa-si recastige locul meritat. Va doresc succes si mi-as dori ca acest blog/site sa nu moara odata cu finalul campaniei electorale.
0 Replies | Reply
 

Bibliotecaru

31/10/2009 12:32:50

Studiul există?

M-am obişnuit cu părerea omului politic. Însă m-am obişnuit cu părerea nefundamentată a omului politic. De aceea vă întreb, domnule Crin Antonescu, înainte de a susţine un parlament cu număr redus de oameni (eventual pentru că aşa spun studiile, rădăcină cubică din numărul populaţiei), domnia voastră a gândit o simulare a aplicării unei astfel de reduceri. Aţi calculat dacă există suficienţi parlamentari pentru comisiile parlamentare permanente, comisiile parlamentare comune (Camera Deputaţilor+Senat) unde regulamentele au anumite principii de participare, plus comisiile speciale, cum ar fi cele de anchetă. Există parlamentari şi pentru celelalte îndatoriri parlamentare, îndatoriri care ţin parlamentarii departe de Parlamentul României? Dacă da, aş putea vedea şi eu această simulare. Dacă nu, de ce nu şi, mai ales, de ce vă exprimaţi în lipsa acestei simulări? Personal aş vrea ca un preşedinte altfel să nu mai fie un preşedinte "după ureche".
0 Replies | Reply
 

ROMEO TARHON, Bucuresti

31/10/2009 12:26:50

SUGESTIE

V-as sugera, domnule Antonescu, sa profitati de mediatizarea intensa, ca urmare a "promovarii" in scop electoral a Referendumului pentru Parlamentul Unicameral si reducerea numarului demembri ai acestuia si sa va exprimati public, transparent si de buna credinta pozitia. Aceasta atitudine nu va va micsora numarulde sustinatori, ci, dincontra, veti gasi o larga audienta si un sprijin pe masura in campania electorala, stiind bine ca optiunea majoritatii populatiei este pentru reformarea clasei politice in general si restrangerea numarului de reprezentanti alesi ai poporului, recte Parlamentul. Imaginea negativa asupra clasei politice nu poate fi corectata decat prin vointa politica si sustinere populara.
0 Replies | Reply
 

lix

31/10/2009 11:49:35

Sa nu ne dezmagiti domnule Crin Antonescu atat va cer....

NU NE DEZAMAGITI
0 Replies | Reply
 

ioan cuculescu, timisoara

31/10/2009 11:48:35

guvern croitoru?

buna ziua. intrebare: avand in vedere situatia creata (nu comentez cum s-a ajuns aici), nu credeti ca un gest cu impact electoral major ar fi sa apareti impreuna cu ceilalti leaderi ai noii coalitii parlamentare, la o ora de varf, si sa anuntati ca veti vota guvernul croitoru, pentru deblocarea impasului politic? as opina si sa precizati ca mandatul sau va fi strict de a prezenta legea bugetului la termen (avand in vedere...pleiada de specialisti in domeniu cu care se lauda). dupa alegeri, puteti sa-l trantiti oricand prin motiune de cenzura. daca e vorba sa fraudeze alegerile, poate s-o faca la fel de bine ca si actualul asa-zis guvern boc, care oricum va organiza scrutinul. va multumesc si va doresc succes!
0 Replies | Reply
 

Domnisoara

31/10/2009 10:31:41

Suntem alaturi de dumneavoastra!!!

Domnule Crin , doresc sa va urez tot binele din lume si mult mult curaj ca sa puteti lupta unui partid atat de murdar si de corupt ca si PDL`ul. Aveti multi oameni care conteaza pe dumnevoastra si va rog sa nu`i dezamagiti, credem in dumneavoastra si vrem o Romanie schimbata , o Romanie in care legile se aplica, o Romanie a bvunului-simt! Sa ne ajute Dumnezeu sa castigam! Hai PNL`ul !!!!!
0 Replies | Reply
 

Marian GHIONU

31/10/2009 07:23:27

Acapararea discursului politic

Basescu isi face jocul tare bine impunand el temele de dezbatere. Nu stiu daca exista sondaje de opinie cu privire la "votul de 16 ani", dar cred ca este o tema care ar da peste mana lui Basescu care se vrea marele reformator de tara dar care nu propune aproape nimic concret. Apoi, ATRIBUTIILE parlamentului. Nu este suficienta initiativa legislativa PNL de scadere a numarului de parlamentari prin cresterea normei de reprezentare (si in plus, nu inteleg de ce parlamentarii PNL nu latra zilnic pe tema asta, in teritoriu, pana la obstinatie). De ce nu vorbiti de propunerile liberale in domeniu, care ar putea fi: hg-urile si restul actelor emise de guvern se aproba doar de Camera Deputatilor, la Senat se vor infiinta locurile de drept - fostii presedinti care nu sunt urmariti penal la data eliberarii din functie sau imediat dupa ce primesc NUP, fostii directori BNR care au peste 3 mandate complete, patriarhul, etc
0 Replies | Reply
 

rogia-ina

31/10/2009 02:54:42

ECHILIBRAT, REALIST, FERM, DEASUPRA TUTUROR

Doar daca mizati pe atitudinea de leader la acel dialog. Si foaaarte multa incredere si stapanire de sine in fata unor minciuni sfruntate sau aberatii ale celorlalti, in special ale lui basescu, domnule Antonecu! Ina Rogia
0 Replies | Reply
 

dana

30/10/2009 23:02:42

ID mess: drepturileangajatului

Dupa multiple probleme ale cunoscutei vieti de roman, dupa o experienta de candidat pentru primaria localitatii mele, dupa experienta intr-un partid politic... impreuna cu un grup de buni romani, lupt pentru drepturile angajatului din unitatile mici si mijlocii de care angajatorii realmente isi bat joc. Nu am putut lupta din interiorul unui partid pt ca acolo lupta era dincolo de nevoile omului care iese la vot, nu avea nici o legatura una cu alta. Am hotarat sa infiintam acest sindicat la nivel national si in cateva saptamani se va legaliza si vom putea vorbi fara a mai fi anonimi ca in acest moment. In prezent suntem peste 300 de persoane in grupul de initiativa. Evident ca vom iesi la vot. Inainte de ziua votului ne informam, direct sau indirect, de candidati. Asa se intampla cand esti de buna credinta, cand nu iesi la vot pentru o suma de bani sau pentru alte interese. I-am cunoscut pe toti candidatii actuali. Am fost, nu de putine ori, in grupuri care-i promovau sau care i-au promovat candva. Am pus pe hartie plusuri si minusuri ale celor amintiti. Am ajuns la o concluzie (deja stiuta) ca nimeni nu va veni cu o schimbare radicala intr-un timp foarte scurt. Asta nu inseamna ca nu vom iesi la vot. Vom vota candidatul care are un program cat mai aproape de doleantele noastre: Crin Antonescu. Probabil ca in luna ianuarie ne vom intalni cu noul presedinte pentru a dezbate problemele cu care se confrunta aceasta societate a angajatilor uitati de statul lor. Unde lucratorul are doar obligatii NU si drepturi, unde instantele nu pot da castig de cauza pentru ca nu toti angajatii stiu sa se apere. Pana atunci asteptam sa ne scrieti -voi acei ce cititi- sa incheiem parteneriate, sa il sprijinim pe Crin Antonescu pentru ca astfel sa ne sprijinim pe noi si viitorul copiilor nostri. drepturileangajatului@yahoo.com
0 Replies | Reply
 

MIHAI

30/10/2009 22:08:45

CRIN PRESEDINTE

DA SA PUTEM SCAPA DE GRUPURILE LUI BASESCU
1 Replies | Show | Reply
 

Ana

30/10/2009 21:59:27

Nu ne dezamagiti!

Ati promis ca veti fi un altfel de candidat; ca veti duce o campanie civilizata si diferita. Dar, observ cu tristete ca in ultimele d-voastra aparitii ati inceput sa abordati un gen de discurs prin care va incalcati aceasta promisiune si care nu va reprezinta de nicio culoare. Unde este bunul-simt? Il atacati pe dl. Geoana cu fiecare ocazie si il puneti in aceeasi oala cu Basescu. O fi Geoana antipatic, dar in niciun caz nu este pe aceeasi treapta cu actualul presedinte si trebuie sa admiteti ca este o varianta onorabila pentru Cotroceni. Va luati de Iliescu. Lasati-l si pe Iliescu ca nu cu el va luptati. Prin acest nou discurs semanati (si ma doare rau sa spun asta, pentru ca va admir foarte mult) chiar cu insusi Basescu. Nu stiu din ce cauza vine aceasta schimbare, poate sunt de vina consilierii, dar in mod sigur nu va ajuta; in schimb il ajuta pe Geoana care are in ultimele zile o pozitie mult mai demna si mai prezidentiala. El nu v-a mai atacat, in schimb dumneavoastra ii pomeniti numele de zeci de ori intr-un discurs. Acest nou tip de abordare al d-voastra nu va reprezinta, nu va identificati cu propriile cuvinte. Si mai mult decat atat, mai exista si aspectul politic. Va aduceti aminte ce a zis Basescu, ca noua majoritate azi se face si maine se desface? Dumneavoastra il dati dreptate atacandu-l pe Geoana si distrugand majoritatea care il sustine pe Klaus Iohannis. Ii facetii jocurile lui Basescu si distrugeti ce ati construit pana acum. De ce, domnule Antonescu? Va rog, nu ne dezamagiti!
0 Replies | Reply
 

Mircea PELEA

30/10/2009 21:52:38

VREM UN "ALTFEL" DE PRESEDINTE AL ROMANIEI...

Sunt alaturi de domnul Crin ANTONESCU, cu toata fiinta mea. Romanii, MERITA un ALTFEL de presedinte, dupa 20 de sperante neamplinite. Asa sa ne ajute Dumnezeu ! Cu multa consideratie, prof. Mircea PELEA jurnalist profesionist redactor tv avocat mirceapelea@yahoo.com
0 Replies | Reply
 

B. U.

30/10/2009 20:21:14

Dati-ne un motiv bun ca sa nu emigram?

Schimbare ?! Asta se promite de mult. Nu vreau mila si nici ajutor, vreau doar un raspuns partial, dar sincer. Prima mea intrebare este: In ce fel vor fi ajutate familiile aflate la inceput de drum? Atat eu cat si sotia avem studii superioare si postuniversitare dar lucram pe salariile minime aprobate de guvern. Locuim in capitala cu un bebe, cu mama si cu bunica in acelasi apartament. La un moment dat am dorit sa fim independenti si am vrut sa facem o cerere pentru a primi o locuinta in cartierul Brancoveanu din zona Militari - mi s-a taiat repede avantul deoarece conform documentelor achizitionate de la Oficiul postal fiecare membru al familiei trebuie sa aiba un venit calculat de 2 milioane lei vechi, imposibil pentru noi, dar totusi este foarte posibil daca ai cel putin o limuzina sau o masina de teren. A doua intrebare: Ce sa facem cu programul "Prima casa" avand in vedere ca la "salariile" pe care le avem nu putem lua nici macar un credit pentru nevoi personale? A treia intrebare: Ne poate da cineva un motiv bun pentru care sa nu plecam din tara? Ultima intrebare: Avem bun simt si vom avea in continuare, dar cu ce ne ajuta asta? Multumim ! O seara buna ! Domnule Antonescu, voi vota garantat daca voi primi un raspuns la intrebarile mele; este mult prea putin pentru un vot, iar fiecare vot conteaza.
0 Replies | Reply
 

stefan-stan

30/10/2009 18:50:32

Trezeste-i din amortela, din resemnare! Cheama-ne la vot!

Domnule Presedinte, doresc sa va concentrati pe un mesaj care sa aduca oamenii la vot! Este esential! Profesorii care va sprijina, sa transmita studentilor importanta votului! Imi doresc un presedinte al poporului, al majoritatii, nu al celor 30%! Succes! Si nu uitati ca sunteti profesor de istorie, si in antichitate, crinul reprezenta SPERANTA, PURITATEA si TRIUMFUL!
0 Replies | Reply
 

Sorin SM

30/10/2009 18:23:36

Rog raspuns!

Apreciez aceasta "iesire la bataie" a d-lui ANTONESCU, dar cred ca din acest punct de vedere, vom ramane ca si pana acum: o dezbatere la TVR 1, una la PRO TV, una la ANTENA 1 sau 3, s.a.m.d. Apropo! Astept de cateva zile bune, un raspuns la o intrebare legata de donatie! Domnule ANTONESCU, stiu ca va este greu in campanie, din multe puncte de vedere, dar cu credinta in Dumnezeu, nu abandonati lupta pe care sa o duceti asa cum ati dus-o si pana acum! Succes domnule presedinte! P.S. E foarte greu sa descifrezi codul de verificare!!
0 Replies | Reply
 

Marius D.

30/10/2009 18:16:15

Guvern PNL

Domnule Antonescu, daca veti ajunge Presedintele Romaniei, cum credeti ca va arata componenta Guvernului Romaniei? Dar daca Domnul Geaoana va castiga alegerile este aproape o certitudine ca Prim ministru va fi Domnul Vanghelie? Intrebarile mele sunt foarte importante in luarea unei decizii definitive in privinta alegerii candidatului pe care eu si familia il vom vota. multumesc anticipat pentru raspuns.
0 Replies | Reply
 

Detector

30/10/2009 17:18:48

Jos comunistii

Basescu nu cred ca mai iese, insa mie frica ca scapam de unul si dam de altul (Geoana). Mult succes domnului Crin!!!
0 Replies | Reply
 

nadia

30/10/2009 16:04:15

crin antonescu presedinte

va dorec mult succes ,votul familiei mele va apartine,sunteti omul de care are nevoie romania.
0 Replies | Reply
 

Marius Cioca

30/10/2009 14:12:20

Declaratie parlamentara

Propunere Să se facă o decalaraţie politică comună a partidelor pe bază de semnături prin care să- şi însuşeasca rezultatele sondajelor care arată că peste 70% dintre romăni doresc reducerea numărului de parlamentari. Să arate că reunoaşterea politică a acestui fapt are valoare mai mare decat un referendum nevalidat( probabilitatea aceasta fiind foarte mare). În final să i se solicite preşedintelui sa-şi retraga propunerea( se poate?)
0 Replies | Reply
 

corina

30/10/2009 13:31:21

e de bun simt

mi as dori sa cred tot ce afirmati, ma tem insa ca politica in Romania se opreste de cele mai multe ori la nivelul declaratiilor pompoase. Ar fi bine ca romanii sa asiste la o dezbatere pro-contra schimbarii Constitutiei si fiecare sa ia o decizie in cunostinta de cauza ( pornesc de la premisa ca romanii sunt , in majoritate, mult mai destepti decat cred unii domni politicieni). in ceea ce priveste pe domnul Crin Antonescu, cu siguranta are votul meu, in primul rand in semn de respect pentru toti oamenii educati si cu bun-simt din tara asta , cei care s-au saturat sa fie prostiti. mult succes!
0 Replies | Reply
 

Ioana Elena Secu

30/10/2009 11:37:26

Pomenile presedintelui

Domnule Crin Antonescu, Mi-ar face o deosebita placere sa ma pot alatura echipei Dvs, macar prin cuvinte, singurele arme pe care stiu sa le utilizez. Numele meu este Ioana Secu si sunt studenta la Universitatea Bucuresti, la Facultatea de Istorie. Dupa multe dezamagiri am realizat ca ma pot inca apara prin fraze potrivite. Imi scriu lacrimile, opiniile, revolta si fericirea pe un blog "politic", sperand ca pe viitor mi se vor alatura si alti "optimisti", care viseaza la o Romanie de "bun-simt". "Sa nu pretinzi ca nu ti-e frica de moarte. Sa nu te minti ca sfarsitul nu face parte din tine. Sa nu uiti ca esti urmasul cuiva. Cu siguranta nu esti urmasul lui Basescu, dar s-ar putea sa fii produsul tinerelor maini purtatoare de steag in Piata Revolutiei. Eu (nu) sunt Cineva pentru a putea judeca afirmatii lipsite de fond spiritual si cultural, precum cea a doamnei Udrea:” Noi suntem urmasii lui Traian. Traian Basescu”. Noi nu judecam. Uneori nici nu mergem la vot. Insa, oare, toti acestia care batjocoresc memoria unor eroi, a unui neam, nu sunt victima propriilor constiinte? Ei nu au constiinta, mi-a spus cineva, ironic. Ei nu au Dumnezeu, am auzit de departe. Noi nu ii vom ataca cu armele lor. Noi nu trebuie sa-i acuzam de INUMANITATE. Sunt oameni, vom spune. Deci, au constiinta. Mai mult decat atat, ei au trait momentul Revolutiei. Au auzit mame si copii plangand, au vazut aprinzandu-se lumanari, asa cum nu mai vazusera pana atunci. Cate candele mai poate,insa, aprinde domnul presedinte? Cate slujbe mai poate dicta? Cati oameni mai poate umili? Domnule presedinte, avand in vedere ca acum sunteti ocupat cu stergerea urmelor in cazul Hayssam, permiteti-mi sa va amintesc ca romanii nu mai danseaza la pomeni, ca nu se mai veselesc la “rugaciunile” Dvs, ca nu se mai tavalesc in credulitate la populismele si hahaielile Dvs. Domnule presedinte, romanii sunt un popor credincios, care isi respecta viii si, mai ales, mortii. Desi “intelectualii” Dvs incearca sa elimine “Miorita” din filozofia acestui popor, romanii nu-si pot sterge amprenta propriei materii. Domnule presedinte, avem umoristi si actori de teatru de revista cu adevarat profesionisti. Jocul Dvs este ieftin si de prost gust. Nu mai vrem sa va platim reprezentatia. Tinerii morti acum 20 de ani nu mai au viata sa rada. Va rugam sa ne permiteti ca, in aceasta iarna, sa ne tinem singuri pomenile. O zi fara lacrimi va doresc!" Ioana Secu
0 Replies | Reply
 

ev

30/10/2009 10:59:15

v-as vota

Gandirea dvs. imi pare minunata. Ce garantii avem ca o sa va tineti de cuvant?
0 Replies | Reply
 

stoica liviu

30/10/2009 10:57:02

ce pare aveti de campania care vi se face?

in arges s a inceput campania pentru candidatul Crin Antonescu desfasurata de organizatia de tineret , sub obladuirea stafului de campanie la nivel central ( asa mi s a spus ). Intrati pe http://www.punemanasivoteaza.ro si spuneti va parerea daca asa ceva va caracterizeaza. daca dupa un asemenea mesaj de al vota pe Antonescu mai puteti fi perceput ca un om serios. am incercat sa i conving si sa i ajut dar am fost tratat cu refuz al dumneavoastra prieten Liviu Stoica
0 Replies | Reply
 

Paul

30/10/2009 06:15:24

Aritmetica de bun simt! 9000 plosnite > 170 parlamentari

Domnule Antonescu, desi initial ideea micsorarii numarului de parlamentari imi parea justa, in urma "cumpararii" parlamentarilor PSD si PNL de catre PDL, mi-am schimbat complet opinia: ROMANIA ARE NEVOIE DE UN PARLAMENT BICAMERAL CU UN NUMAR MARE DE PARLAMENTARI. Daca bugetul Romaniei nu poate suporta salariile a 400 de parlamentari, atunci REDUCEREA SALARIILOR PARLAMENTARILOR este solutia si nu reducerea membrilor! Domnule Antonescu, la ora actuala in Romania sunt (dupa cifrele oficiale) 10 000 de securisti in conditiile in care tarile Europene la o populatie de 20 milioane au doar 1 000 de angajati in serviciile echivalente SRIului romanesc. DE CE AVEM ASA DE MULTI SECURISTI PLATITI CU SALARII MAI MARI DECAT CELE ALE PARLAMENTARILOR? AVEM UN EXCES DE 9 000 DE SECURISTI. Evenimentele politice din ultimele luni mi-au facut o imagine clara asupra a ceea ce s-a intamplat in Romania in ultimii 20 de ani. Dupa debarcarea ne-ortodoxa a dictatorului de la Scornicesti s-a dat o lupta pentru putere intre neo-comunistii PSD si securistii reformati SRI. Odata cu ajungerea la putere a lui basescu, vechiul si noul SRI au pus mana pe pozitiile cheie din administratie. Basescu se lauda ca a reformat SRIul : avem 9000 extra membri si pensii de 80 milioane lei vechi PENTRU CALAII NATIUNII! (cazul Plesita e bine cunoscut. Sunt foarte multe plosnite/pensionari SRI cu un trecut criminal si pensii gigante de care nu stim inca nimic) NUMAI REFORMAREA ADEVARATA A SRI-ULUI CU PEDEPSIREA CELOR VINOVATI DE CRIME POLITICE VA PUTEA ADUCE NORMALITATE VIETII POLITICE ROMANESTI! Orice altceva este frectie Diana la picior de lemn. Degeaba "tratam" simptomele cancerului romanesc daca nu eradicam "cauza"! "Bunul simt" este o utopie in absenta "normalitatii". ECONOMII LA BUGET SE FAC IN PRIMUL RAND PRIN REDUCEREA EFECTIVELOR SRI LA 1 000 SI MAI APOI PRIN REDUCEREA NUMARULUI DE PARLAMENTARI.. Aritmetica ne spune ca "9000 " e mai mare decat "170 "
0 Replies | Reply
 

Lory

29/10/2009 23:36:15

Felicitari!

Domnule Crin Antonescu, va felicit pentru ca, din zi in zi, castigati increderea oamenilor prin sinceritatea si corectitudinea dumneavoastra! Va acord votul meu si va multumesc ca imi dati ocazia sa votez pentru dumneavostra si nu impotriva lui Traian Basescu! Mult succes!
0 Replies | Reply
 

manu 75 tecuci-galati

29/10/2009 20:23:22

crin antonescu noul presedinte al romaniei

imi doresc din tot sufletul sa castigati alegerile si sa deveniti noul presedinte ROMANIEI am sa va votez cu toata inima si mi as mai dori sa ii eliminati pe microbii PD-L de la putere sa va tineti de cuvint in privinta primului ministru in persoana lui KLAUS IOHHANIS sa formeze un guvern de tehnocrati nu unul de idioti cum a fost pana acum si mi as mai dori sa intru in randurile partidului dvs dar nu stiu cum sa procedez
0 Replies | Reply
 

Adina

29/10/2009 19:48:37

Eu sigur va votez!

Stimate domn, Cu siguranta aveti votul meu. Desi am doar 23 de ani urmaresc emisiuni politice, stiri politice, declaratii politice, etc., in fiecare zi. M-am saturat sa tot vad diverse "specimene" de oameni care in fiecare zi spun ceva si fac altceva. Sper ca dvs sa fiti acela care, dupa atatia ani de coruptie la cel mai inalt nivel, sa ii puneti la punct si sa urmariti intr-adevar interesele tarii si nu ale partidului sau pe ale "baietilor destepti". De ce va votez? Pentru ca am vazut ca dvs sunteti consecvent atat in declaratii cat si in actiunile pe care le-ati intrepins de a lungul carierei politice. Nu sunt PNL-ista si nici nu voi face vreodata parte din vreun partid. Eu il voi vota pe OMUL CRIN ANTONESCU, nu pe presedintele PNL. Cu o deosebita stima, Adina- Constanta
0 Replies | Reply
 

clio

29/10/2009 19:41:56

despre demnitate

astazi ,eram la ora de istorie si am abordat cu elevii mei tema ,, Are nevoie Europa de Romania sau Romania de Europa,,, printre amanuntele faptologice am regasit demn de subliniat scopul Consiliului Europei ,, asigurarea demnitatii pentru europeni,,S-a pus intrebarea ,Romania care a semnat acordul la 7 octombrie1993 respecta acest scop? Presedintele Basescu nu stie ca exista acest scop, nu declarativ, real in politica europeana, eu as sugera ca domnul Crin Antonescu sa foloseasca si acesta arma in argumentele din campania electorala. Vreau sa-l felicit pentru prestatiile de duminica,luni si miercuri, este f. bine ca nu vrea sa faca jocul consilierilor lui Basescu de a intra intr-o polemica fara temei. Un gand bun si sa mergem la vot.
0 Replies | Reply
 

danut

29/10/2009 19:26:34

Caricatura de pe prima pagina Catavencu NU-I de bun Simt

Miercuri 28.10 a aparut in saptamanalul Academia Catavencu o caricatura eu zic LIPSITA DE UN BUN SIMT ELEMENTAR MAI ALES FATA DE CITITORII MINORI. SPER DLE ANTONESCU SA LUATI ATITUDINE FARA A AFECTA LIBERTATEA PRESEI CA VALOARE!! Numai bine sanatate danut
0 Replies | Reply
 

Elena G.

29/10/2009 17:44:29

Republică Parlamentară - Parlament bicameral, (nu M.A.N.).

Parlamentul României poate să revizuiască Constituţia, in următorii trei ani până la alegerile parlamentare, care să stabilească implicit forma de guvernământ: R e p u b l i c ă ( parlamentară, prezidenţială) sau M o n a r h i e parlamentară şi Parlament mai mic (dar mai competent), bi-cameral si nu mono-cameral (am avut M.A.N.), care poate duce la DICTATURĂ. D-le Preşedinte, George Crin Antonescu, vă rugăm ( familia mea şi prietenii), să explicaţi dvs. toate aceste modificări ,care trebuie aduse la actuala Constituţie, să nu mai cheltuim in plus cu Referendum-urile, care nu rezolvă nimic, fără să ajungă şi la Parlament. Noi, Poporul Suveran , tocmai pentru acest lucru i-am ales pe reprezentanţii noştri din Parlament , să stabilească cei mai bine pentru noi toţi, NU pentru câteva persoane.
0 Replies | Reply
 

Catalin

29/10/2009 16:24:09

In cazul in care

in cazul in care va veti pune semnatura pe acordul cu fmi veti pierde votul meu si al grupului meu de prieteni. cine negociaza cu fmi estre impotriva intereselor Romaniei si al Romanilor.
0 Replies | Reply
 

vasea

29/10/2009 16:02:10

alte ganduri, la fel de sincer si direct

dle antonescu, desi nu sunt membru (nici macar simpatizant) pnl, m-am decis sa va votez, deoarece imi pareti cea mai buna alternativa a momentului pentru functia de presedinte. o mare influenta in alegerea pe care o fac este sustinerea de care se bucura primarul sibiului din partea dvs. orasul din care sunt (pascani, jud. iasi) are un primar liberal, in persoana dlui craciunescu (un fel de abramburel, daca e sa ma intrebati pe mine ca locuitor al pascaniului). la inceput, m-a bucurat schimbarea, avand in vedere ca dl craciunescu este inlocuitorul lui ratoi (a fost primarul orasului mai bine de 20 de ani). dar s-a dovedit a fi mai rau decat predecesorul. de curand, a umplut bannere in care apare alaturi de dvs, si in care isi declara sustinerea pt. dvs. va intreb, este corect acest lucru (pe care personal il percep ca pe o incercare a domnului craciunescu de a-si face imagine pe seama dvs.), mai ales ca inainte de toate dlui este primar si apoi liberal...
1 Replies | Show | Reply
 

Relu

29/10/2009 15:24:32

Doamne Ajuta

Va urez mult mult sucesm dar o sa fie greu cu securistii de care e inconjurat Primul Marinar al Patriei. Daca au pacalit ei o tara intreaga cu ,, RAPIREA DIN SERAI " ( vezi Iraq -sic), va sa-ti seama la ce cacealmale ne putem astepta? Si odata aruncata minciuna, greu sa mai ai timp sa o dovedesti, ca trec alegerile si ne trezim inca 5 ani pe post de echipaj de vas cu 22 de milioane de membri. Oricum succes si Doamne ajuta.
0 Replies | Reply
 

Gabi

29/10/2009 14:30:42

Doamne ajutane sa iasa Crin Presedinte sa scapam de totii hoti

Crin Presedinte este cea mai plauzibila varianta va rog frumos sa faceti ceva sa scapam de marinari si comunisti nu se mai poate ca mafioti astia
0 Replies | Reply
 

Angelina

29/10/2009 13:50:19

Comentariu

Domnule Antonscu, se pare ca vreti sa fiti presedintele acestei "minunate" tari. Am si eu o intrebare totusi, cum vreti sa castigati aceste alegeri daca dumneavoastra nu iesiti din barlog(sau mai bine zis din birou)? Lumea il va vota pe cel care a fost de cele mai multe ori pe la ei prin oras, sat, comuna etc. Din cate am observat dumneavoastra mergeti doar la evenimente organizate de partid unde vorbiti membrilor de partid si inca cateva persoane aduse tot de partid. si inca ceva cate persoane din tara asta credti ca urmarec televiziunile de stiri(Realitatea TV sau Antena 3)? Romanul se uita la Dan Diaconescu la OTV, la Nasu , la TVR. E chiar sub demnitatea dumneavoastra sa va duceti la acele emisunini, posturi TV? Daca intradevar vreti sa fiti un altfel de presedinte demonstrati ca puteti sa faceti asta. Demonstrati ca aveti taria si puterea sa va afisati in fata lor la ozi a orasului sa ii asultati, sa le vorbiti, sa le spuneti ca va pasa de ce se intampla in tara astasi de problemele lor. Ce discurs frumos ati avut la scoala de vara de la Costinesti din 2008, acel Crin Antonescu putea sa faca orice! astept un raspuns de la dumneavoastra, nu de la persoanele care va administreaza profilul.
0 Replies | Reply
 

ECATERINA

29/10/2009 12:50:06

BICAMERAL

Bicameral! Asta cred intareste o democratie. Am auzit si eu ca oricum aceasta este tendinta in UE. Atunci??? Este clar ca se foloseste acest subiect numai pentru campanie! Macar daca ar explica cineva de ce este nevoie de doua camere! Unii chiar nu stiu. Domnule Antonescu, spuneti mai des la TV ce ati dori sa se intample cu taxele dupa alegerea dv. ca presedinte, poate vor intelege cat mai multi oameni ca numai asa vom putea iesi mai repede din criza in care ne-au bagat, in mare parte, cei ce au fost la guvernare de un an de zile... se putea iesi mult mai repede cu conditia sa-si fi propus! ASTEPT CU NERABDARE o confruntare, cereti cu mai multa insistenta! Trebuie sa va raspunda intr-un fel! Se vede clar ca le este frica!
0 Replies | Reply
 

Larisa

29/10/2009 12:45:14

Guvern - jumatate femei?

Buna ziua, Am inteles ca din viitorul guvern pe care il veti propune, jumatate vor fi femei. Confirmati va rugam. Larisa
0 Replies | Reply
 

doina bumb

29/10/2009 10:31:48

Vrem sa traim in viata care o avem mai bine,mai demn

Am dori sa scapam de teroristi ,despoti, de mafioti,necisnstiti, mincinosi , incapabili de a gestiona soarta unei tari, de oameni care isi impun toate prostiile in viata nostra si dorsc sa ne manipuleze dupa bunul lor plac. Credem in Crin Antonescu si in demnitatea si cinstea lui! Sa nu ne dezamageasca niciodata.
0 Replies | Reply
 

Hanganu C.

29/10/2009 09:30:00

alt tip de discurs

Domnule Antonescu, am obosit sa ascult discursul candidatilor prezidentiabili,care este exclusiv indreptat impotriva d-lui Basescu; la drept vorbind, nici macar nu mai percep acest tip de discurs. Doresc sa va cunosc pe d-voastra, sa aflu cine sunteti si sa descopar daca sunteti cel Ales. Spuneti-ne mai mult care sunt solutiile pe care le-ati propune si sustine in realizarea unui echilibru intre puterile statului, astfel incit decenta si respectul fata de cei care sustin prin munca si contributia lor statul roman sa devina motorul actiunii administrative, legislative sau judecatoresti. De ce trebuie sa va sustin, domnule Crin Antonescu? Cu stima, C.H.
0 Replies | Reply
 

Dragos

29/10/2009 07:39:24

Iuhuhuuu!

Am 13 ani. De doi ani ma chinui sa strang bani pentru un calculator nou (asta implineste curand 6 ani si are procesorul cam lent). Ba mai trebuie memorie, ba s-a ars sursa, ba s-au rupt adidasii ba imi trebuie vitamine sau calciu. Mereu apare o urgenta si este atacata pusculita. Va tin pumnii cu legea cea noua, pentru ca in sfarsit imi voi putea lua un calculator numai al meu (acum mama lucreaza noaptea ca sa ma pot juca eu ziua). Si cine spune ca nu e bun calculatorul, ca ne jucam prea mult, eu nu cred ca e total adevarat. Din jocurile de strategie inveti engleza, geografie si istorie fara sa iti dai seama. Si ai timp si de citit si de fotbal, trebuie doar sa faci cate putin din fiecare. Eu desi am avut intotdeauna calculator, am citit si multe carti si m-am jucat si cu copiii pe afara. In clasa intai si a doua imi placea "Pacala" intr-a patra "Copiii capitanului Grant" si "Fram ursul polar", intr-a cincia eram fascinat de "Legendele Olimpului" iar acum nu ma pot dezlipi de Dumas (acum citesc "Regina Margot"). Le voi spune si colegilor mei si va vom tine pumnii sa va reuseasca proiectele.
0 Replies | Reply
 

ANGELINA

28/10/2009 21:15:03

UN SFAT CU BUN SIMT

VA SUSTIN SI MA RECUNOSC PRIN PERSONALITATEA D-VOASTRA, DAR DORESC SA NU VAD AGRESIVITATEA IN MODUL DE ADRESARE CATRE ELECTORAT LA FEL CA CEILALTI (geoana+basescu+vadim).CRITICATI ,DAR NU AGRESIV, CI DOAR CONSTRUCTIV, CU SOLUTII CONCRETE.POPULATIA NU MAI INGHITE PROMISIUNI DESARTE .VA DORESC SUCCES ALATURI DE VIITORUL PRIM MINISTRUL "NEAMT"
0 Replies | Reply
 

Lucian

28/10/2009 20:35:58

Dezbatere televizata

De acord cu domnul Iohannis. La asa zisul referendul voi vota impotriva parlamentului unicameral. Domnule Antoneascu sunt de acord cu dezbaterea televizata dar ceilati vor bate apa in piua. Oricum dictatorul nu va participa. Nu are ce pune pe masa. Poate numai jigniri aduse contracandidatilor. Pa mine ma intriga insa altceva si anume faptul ca parlamentarii din comisiile pentru aprobarea ministrilor l-au confirmat pe Blaga. Mai bine ma impuscau pe mine decit sa il aprobe pe nesimtitul ala.
0 Replies | Reply
 

cristian-demian

28/10/2009 17:07:21

mult succes

mult succes in aceasta lupta.
0 Replies | Reply
 

Gabi

28/10/2009 15:30:05

Impotenta politica

Mi s-a cerut sa merg la referendum sa votez constitutia si habar nu aveam ce votez; am votat-o pentru ca buna sau rea era necesara. Mi s-a cerut sa merg la referendum sa-l reconfirm pe Domnul Basescu Presedinte si nu am fost pentru ca in acel moment nu parea sa fie unul mai bun...nu puteam nici sa-l votez si nici sa fiu impotriva. Dar de data asta Domnul Basescu ma face sa-i spun in fata ca este impotent politic...in loc sa discute un subiect important cu oameni care se pricep si care ar putea da un sfat intelept, imi da mie ordin sa votez hotararea dumnealui. Daca era un bun diplomat, daca ar fi cunoscut si ar fi fost in stare sa manuiasca legea ca un Presedinte adevarat ar fi rezolvat problema cu oamenii educati si intelepti ai Romaniei...nu ordona celor care nici nu stiu ce face Parlamentul sa dea ei cu parerea. A demonstrat multe Domnul Basescu dar sa strige in gura mare ca e neputincios si nepriceput...
1 Replies | Show | Reply
 

Eva

28/10/2009 15:13:03

bucurie

Astazi am fost in sat Lacu-Sarat langa Braila si am vazut si acolo afise cu Crin Antonescu lipite numai in locuri special amenajate. In oras pe langa afise am vazut si bannere si spre bucuria mea sunt instalate nu numai pe sosele ci si in locuri deosebite...unul e chiar langa Mitropolie. Ma saturasem sa vad numai portocaliu si numai intr-o ureche...
0 Replies | Reply
 

ella

28/10/2009 15:01:17

vrem sa fim tratati ca oamenii

de 20 de ani nu ne dorim decat sa traim decent si cu fiecare alegerea am sperat sa ne fie si noua bine nu numai celor pe care i-am votat.in noiembrie voi vota crin antonescu tot cu aceeasi speranta .cred ca majoritatea populatiei cu sentimentul acesta va venii la vot. dumnezeu sa ne ajute sa facem alegerea corecta!
0 Replies | Reply
 

eva

28/10/2009 14:15:18

RE: captarea electoratului rural

nerealizabil...electoratul LIBERAL nu a fost si nu poate fi cumparat cu o "punguta"....dar ai putea sa iti convingi prietenii din mediul urban sa iasa la vot spunandu-le ca nu merita sa lasele babele si mosnegii cu 4 clase sa voteze in locul lor...
0 Replies | Reply
 

FN

28/10/2009 12:47:40

Parere

De ce nu ati propus proiectul de lege pana acum? Oare v-a venit asa deodata aceasta idee dupa ce Basescu a anuntat referendumul?
0 Replies | Reply
 

NELY

28/10/2009 12:13:32

VA VREM PRESEDINTE!

Va dorim mult succes si Dumnezeu sa va ajute! Avem mare incredere in dv. Eu, familia mea si prietenii mei va vom vota.
0 Replies | Reply
 

Magititel

28/10/2009 12:02:54

De acord cu reducerea parlamentarilor nu si cu unicameralul.

Felicitari domnule Crin Antonescu pentru modul lin care ati decis sa faceti campanie electorala si sa va afisati cu oameni din elita romaneasca de buna calitate nu cu cea Basesciana .V-as sugera ca pentru o bucata de timp sa fiti un pic mai hotarat si sa nu mai tot pomeniti numele celor doi fii ai lui Iliescu {Basescu si Geoana}pentru-ca ii scoateti in fata .Ignorul e cea mai buna arma.Veniti in fata cu nerealizarile lor si promisiunile neonorate si mincinoase.Si inca ceva,Nu renuntati la proiectul Johanis.Are caracter de neamt si mult bun simt.
0 Replies | Reply
 

octaaa

28/10/2009 11:36:05

Domnule Antonescu

1 - In privinta numarului parlamentarilor si eu sunt de acord cu scaderea numarului. Iar la unicameral-bicameral, am aceiasi parere ca si dvs. 2 - Apreciez faptul ca sunteti consecvent. E posibil ca Klaus Johannis sa fie un viitor premier bun. Insa la chestia cu micsorarea taxelor nu prea sunt de acord. Desi mi-as dori-o, nu se poate. De ce nu vor cotracandidatii sa apara cu dvs la televizor? Pentru ca i-ati face praf. Cred ca orice ar vedea ca aveti ceva in plus(foarte mult chiar) la ceea ce se numeste moralitate. Si la cinste. Si la caracter.
0 Replies | Reply
 

valentin

28/10/2009 10:35:56

Nu inteleg deloc graba tuturor taberelor in aceasta chestiune

Ce inseamna mai putini parlamentari? Ce inseamna trecerea la un Parlament unicameral? Nu inteleg graba suspect de populista a tuturor taberelor de a "ataca" aceasta chestiune. Ideea economiei la buget bazata pe disparitia a 100 de parlamentari e penibila, la fel ca si suma economisita, care s-ar putea sa nu se economiseasca deloc, fiindca se vor umfla sistemul si cheltuielile din spatele parlamentarilor. Apoi, toate partile implicate aduc argumente legate de eficienta, nu de forma, aspect care nu se modifica prin reducerea numarului de parlamentari, ci printr-o organizare mai buna. Si, cand vom trece, fiindca vom trece vrand-nevrand la reorganizarea administrativ teritoriala pe regiuni, revenim la bicameral ?- dupa cum se stie, in multe asta asta este si ideea pe care se bazeaza bicameralismul. Am impresia ca ne grabim populist si nejustificat, luandu-ne dupa ce-i canta noaptea o sirena unui marinar.
0 Replies | Reply
 

IONEL MESAROS

28/10/2009 10:17:29

Felicitari pentru prestatia din campanie !

D-le Crin Antonescu,sunt trup si suflet alaturi de dumneavoastra. Zilnic,va promovez ideile pe care le impartasesc in mod absolut,oriunde m-as afla. Simt ca romanii nu sunt informati suficient de bine despre ceea ce propuneti pentru Romania,desi aveti o prestatie exemplara in aceasta campanie. In ultima vreme,de cand fac parte din "Echipa lui Crin", m-am lepadat de "rusinea "de a face politica .O practic in familia mea largita,dar si in societate.Aici, la Satu Mare ,formam o echipa adevarata.Cu toate ca pornim cu sansa a doua din cauza dimensiunii partidului,noi credem in izbanda noastra! Sunt incantat ca ati facut cele doua precizari deoarece ati clarificat pozitia in raport cu referendumul ,dar si cu sustinerea fara rezerve pentru Klaus Iohannis. Va doresc sanatate si intelepciune ca sa va puteti pastra coerenta si fermitatea ! Sper si cred ca "Romania bunului-simt" va dobandi "Lumina normalitatii" dupa 6 decembrie! Cu respect !
0 Replies | Reply
 

moni

28/10/2009 10:16:16

tot sunt prea multi

si 300 sunt sunt prea multi la populatia tarii!!!! toata lumea spune ca vrea sa ajute imm-urile bla,bla, dar ca sa schimbe porcaria de fiscalitate din tara nu zice nimeni nimic. de ce trebuie sa avem modelul francez? de ce nu poate fi totul simplu si fara interpretari ca sa nu se poata face porcariile de acum de catre "organele fiscale" ca sa adune bani de la buget. de ce bugetarii au voie sa cheltuie cu nemiluita iar ce care aduc bani la buget nu au voie sa faca cheltuieli ca sa aiba de unde sa dea impozite cat mai mari???? mi-e sila de tot si de toate!!!!!!!
1 Replies | Show | Reply
 

radu-liberalul

28/10/2009 10:11:59

parlament

Da trebuie facuta ordine cu Parlamentul. Unul mai mic,mai eficient,compus din oameni de valoare care inteleg si doresc sa se implice in destinul romanilor,nu in a profita de aceasta inalta demnitate. Acest proces e unul ce reclama timp,vointa,analiza,comparatii cu alte parlamente,etc.... Ceea ce propune azi presedintele e o facatura ce urmareste cu totul altceva.O astfel de treaba nu se face de azi pe maine. E datoria oamenilor politici responsabili sa explice acest lucru romanilor. In legatura cu eventuale confruntari televizate cu ceilalti contracandidati,doresc sa va spun doar atat: Nici cel mai iscusit spadasin nu are mari sanse in fata unui grajdar inarmat cu o furca. Deci,atentie !
0 Replies | Reply
 

sabina

28/10/2009 06:00:42

Somaj

Domnule Presedinte, Locuiesc in Canada, tara a carei economie, dupa cum stiti, este strans legata de cea a Statelor Unite (de exemplu industria automobilului foarte afectata de criza). Ne-am asteptat la urmari grave ale crizei dar guvernul canadian, chiar de la inceput, a luat masuri puternice impotriva somajului mai cu seama in noi programe de infrastructura. Populatia a fost foarte satisfacuta atat de noile infrastructuri cat si de creearea noilor locuri de munca. Desi stiu ca presedintele nu este ales ca sa faca politici economice, imi permit sa va sugerez sa abordati acest aspect deoarece pierderea locurilor de munca este ceea ce preocupa si sperie cel mai tare. In momentul de fata cred sincer ca sunteti singura sansa a Romaniei si va urez din tot sufletul tot mult succes in aceasta campanie.
0 Replies | Reply
 

alin gherga

27/10/2009 23:41:27

idee de contraatac

In avalansa asta de promisiuni mai mult fara acoperire decit realiste sugerez lansarea unei dezbateri despre republica parlamentara. De ce? Pentru ca e o chestiune fundamentala. In acest sistem nu ar fi posibila criza in care ne-a aruncat Basescu. Actualul sistem e imperfect trebuie schimbat. Ceea ce se intimpla azi nu a fost posibil nici in timpul lui Iliescu nici al lui Constantinescu. Amindoi au respectat regula jocului. Dar uite ca a aparut un marinar turmentat... Eu merg pe principiul inlaturi cauza dispare efectul.
0 Replies | Reply
 

Ion

27/10/2009 22:22:26

5 ani

Am asteptat cei 5 ani de sa traiti bine, in care Romania nu a pornit economic - nici agricol, nici industrial, in nici un fel. Fondurile de la UE au fost date tot pe zzambete si cu procent! Romania a fost indatorata mai mult! Pentru ce voi vota iar ? Justitia este ! ... Sa o luam altfel - Familia Base a avut niste realizari - aia mica la UE, fratele arme si diverse, aia mare apartament superevaluat .... Romania a crescut in vreun fel? Eu nu prea vad .... De asta vin sa va rog d.le Crin sa explicati fff bine ce vedeti de facut pe urmatorii 5 ani pentru Romania, fara sa dati atentie marsaviilor de care va da dovada stim noi cine. Explicati clar de ce sunteti aici si pentru ce e necesar Crin Antonescu - presedinte. Romanul judeca bine. Ajutati-l sa inteleaga ce doriti pentru ROmania. Marea Rugaminte - Nu dati nici o replica in campanie nimanui. Explicati doar ce e de facut...
0 Replies | Reply
 

doina

27/10/2009 22:22:09

captarea electoratului rural

multi dintre cei care va votam suntem oameni din mediu urban ,oameni care urmarim emisiuni cu caracter politic dar ar trebui sa incercati sa atrageti si electoratul de pe sate (,batrani care de obicei voteaza) prin prezenta d-v, multi nu stiu cine candideaza dar merg la vot si pun stampila. mult succes!
0 Replies | Reply
 

RADU

27/10/2009 20:36:56

Dupa 20 de ani, meritam INVIEREA

Mai bine haimana decat tradator, Mai bine huligan decat dictator. Mai bine golan decat activist, Mai bine mort decat comunist ! Toti cei care au trecut prin "Golania" si cu suflete curate au sperat intr-o Romanie a adevarului si dreptatii, inca mai asteapta. Aveti marea sansa sa nu-i dezamagiti. Un fost "golan" ,langa o speranta muribunda, va tine pumnii.
0 Replies | Reply
 

mircea

27/10/2009 20:19:40

abureala

Toata povestea cu referendumul lui Basescu este o strategema sa nu fie intrebat ce a facut bun pentru tara asta de cand este presedinte, de aceea propunerea mea ar fii ca toti oamenii de bun simt sa-l ignore, sa nu raspunda la aceasta problema a referendumului, sa nu reactioneze si sa-l considere nul. D-ul Basescu a avut 5 ani sa propuna acest referendum, de ce nu a facut acest lucru inainte sau o data cu alegeriile parlamentare? Cu ce ar fi putut aparea Basescu pe afise? Cu Udrea? cu Boc? cu fratele sau fiica dansului? cu o tara tot mai saraca si mai izolata in Europa? Cu ce?
0 Replies | Reply
 

cristi tica

27/10/2009 19:01:58

hai ca se poate

o sa pun osul la campanie domnule ANTONESCU,nu sunt membru PNL dar asta simt ca trebuie, sa va ajutam sa scapam de primul chior al tarii,HAI CU TOTII LA TREABA si pe 06.12.2009 vom avea un nou inceput.
0 Replies | Reply
 

flaviu-vasiliu

27/10/2009 19:00:40

speranta

buna seara.in 1989 eram afara copil fiind si asteptam militia sa vina pt ca un om a taiat stema si arbora un steag la balcon,de pe atunci stiam ce este voie sa spui si ce nu.la prima vizita in oradea a domnului ion ratiu am fost cu tatal meu dar nu a mai ajuns(ion ratiu)pt ca tov iliescu a dat amnistie la puscariasi care au venit sa sparga mitingul .au trecut mineriadele,sloganul nu ne vindem tara(caci o furam noi)a urmat ascensiunea celui mai periculos om pt rominia MARINARUL,a desfiintat pnt-cd,a incercat si cu pnl si aproape a reusit,distruge tot cer este in calea lui,cu o viteza de cae nici tov iliescu nu a fost instare.am o singura rugaminte cistigati pt noi caci altfel va fii mult mai rau .multumesc domnule presedinte
0 Replies | Reply
 

Cornelia

27/10/2009 18:24:40

RE: Agenti electorali

fara sa realizez,sunt deja un agent electoral.l-am urmarit aseara pe Antena 3,pe GEORGE CRIN ANTONESCU,cu mare interes,este PRESEDINTELE,pe care il astept de 20 de ani, fara sa lungesc comentariul meu aici, motivand aceasta parere,cred ca sunt in asentimentul milioanelor de romani care-si doresc din tot sufletul o schimbare si cred ca aceasta o poate materializa numai el. La Salonta,fac expuneri de motive,ori de cate ori am ocazia sa-mi exprim parerea si sa-i conving pe toti cunoscutii mei de aceast lucru. In timp ce toti ceilalti au resursele necesare pentru campanie si stim toti cum le-au obtinut,D-ul Antonescu are nevoie de noi, toti cei care credem in aceasta schimbare,de votul nostru in cunostinta de cauza,
0 Replies | Reply
 

Paul

27/10/2009 17:57:38

Basescu recompenseaza tradatorii. Da-ti legi care ii pedepsesc!

Domnule Antonescu, parlamentul trebuie sa dea o lege prin care parlamentarii care se muta de la un partid politic la altul sa isi piarda locul in parlament. Trebuie sa fie legi care sa impiedice "cumpararea parlamentarilor"..
0 Replies | Reply
 

kingsnake

27/10/2009 17:41:59

PNL - ar putea sa fie un partid de dreapta totusi ?

Buna ziua, Sunt decis sa votez cu Crin Antonescu la presedentie si cu oricine altcineva decat Basescu in turul 2. Dar azi am aflat un lucru ce m-a intristat teribil. Ca senatori PNL au depus un proiect la senat privind alocatiile pentru copii, un proiect extrem de populist si cu idei aproape comuniste, care stabileste niste transe de venit si o alocatie cat mai mica pentru venituri cat mai mari. Ce e liberal in propunerea asta ? Unde este gandirea economica de dreapta ? Propunerea a fost adoptata aproape in uninanimitate de senat. Iar eu, ca un om de dreapta, ma vad tradat de singurul partid in care mai aveam o speranta ca ma poate reprezenta. Ce a mai ramas de dreapta in acest partid ?
0 Replies | Reply
 

Gabi

27/10/2009 15:46:07

profetie

In 2004, sustinut de alianta DA, Traian Basescu ne incuraja sa-l votam cu sloganul "Sa traiti bine!" S-a dovedit ca sloganul a fost folositor doar apropiatilor dumnealui... Daca facem o paralela si ne uitam la sloganul de acum "De ce le e frica, nu scapa" oare nu se refera la suita dumnealui? Asa cum portocaliii "au trait bine" nu cumva ei sunt cei care tremura acum de frica? Ar fi corect sa se implineasca profetia si "de ce le e frica sa nu scape".
0 Replies | Reply
 

bogdan

27/10/2009 15:23:35

tineretu

D-le Crin,probabil viitor presedinte.Cu noi tinerii ce se va intampla?Vom apuca sa beneficiem de pensia de stat si de cea privata?Nu avem nici un viitor in tara asta.Cred ca pe dumneavoastra o sa pun stampila.Dar va rog faceti-ne un trai decent sa ne permitem si noi sa avem o casa, o familie.O sa va fie greu pentru ca 20 de ani am fost si suntem in continuare umiliti si calcati in picioare de fosta si actuala "CONDUCERE" a Romaniei.CRIN PRESEDINTE!!!
0 Replies | Reply
 

ilinca savulescu

27/10/2009 15:10:34

succes

va scriu pentru a va transmite ca sunteti privit cu mult respect, pentru calitatea expunerii, pentru binele pe care il presupunem in spatele vorbelor, pentru substanta pe care, unii, credem ca o aveti. si daca ce si cum transmiteti ajunge la popor e bine; daca nu, vom primi ce meritam. Este nevoie de calitate, de politete, de premisele comunicarii. De aceea, domnule Antonescu, sunteti o solutie pentru niste disperati care s-au saturat de prost gust, de impostura, de mitocanie, de minciuna, de murdarie. Si tot de aceea domnul Johannis este solutia pe care o imbratisam. Succes dumneavoastra si minte limpede poporului elector!
0 Replies | Reply
 

BEBE

27/10/2009 14:53:28

MULT, MULT SUCCES!!

AVETI VOTURILE FAMILIEI SI PRIETENILOR MEI !! DE 20 DE ANI CRED INTR-O ADEVARATA SCHIMBARE IN ROMANIA !! NU SE MAI TERMINA ODATA CU ESALONUL 2 ??? AM VOTAT SI O SA TOT VOTEZ PNL-ul , PANA CAND VOM REUSI SA NU NE MAI FIE RUSINE CA SANTEM ROMANI IN TARA STRAINA !! CRED CA VOM REUSI IMPREUNA SA FIM TOT MAI MULTI CEI CARE VREM SA DARAMAM CAMARILA pdlista !! DOAMNE AJUTA !!
0 Replies | Reply
 

Eva

27/10/2009 14:41:13

Opulenta

Peste tot in Braila sunt afise si bannere portocalii. Si ei tipa ca sunt pensiile nesimtit de mari, ca bugetarii castiga prea bine, ca sunt prea multi parlamentari. Domnul Geoana are o aparitie mai mica si mai discreta, cocotat pe stalpii de iluminat, dar afisele dansului sunt invelite in tipla. Privesc cu jale la cei 11.000 euro stransi pana acum de Domnul Antonescu si ma intreb pentru cate afise ajung...Oare voi vedea afise cu Crin Antonescu la Braila?
1 Replies | Show | Reply
 

Elena

27/10/2009 14:05:29

Un Parlament mai mic, bicameral.

"EUROPA" ne recomandă, NU ne impune! PROIECTELE lansate in campania electorală sunt pentru "POPORUL NEINFORMAT" inainte. Pe cei care au rămas in România, nu i-a obligat nimeni, să nu plece in altă ţară, in care circulă câini cu covrigi in coadă.
0 Replies | Reply
 

dan

27/10/2009 13:41:10

Este OK

Propunerea dvs. ca prim-ministru a d-lui KLAUS IOHANNIS este de apreciat. Un parlament cu un numar mai mic de parlamentari este de preferat, astfel vor fi mult mai vizibili parlamentarii ce " taie frunza la caini"...
0 Replies | Reply
 

ami

27/10/2009 13:36:01

intrebare

Imi poate spune si mie cineva unde pot gasi aceasta recomandare UE cu privire laparlamentul bicameral? Am citit intr-un ziar ca ar fi vorba despre Tratatul de la Lisabona, dar acolo nu specifica nimic in legatura cu asta. Multumesc!
0 Replies | Reply
 

oltean

27/10/2009 13:24:42

presedintie.ro

Domnule Președinte, nu credeți că ar fi mai potrivit pentru dvs. un site intitulat www.presedintie.ro ? Eu îl dețin și sunt dispus să vi-l dau. Contactați-mă pentru detalii.
0 Replies | Reply
 

cristian staicu

27/10/2009 13:23:08

Sugestie de proiect politic / tema de campanie.

Domnule Antonescu, Imi permit sa va fac urmatoare sugestie intrucat va consider singurul candidat onest din actuala competitie prezidentiala. Este evident ca populatia este nemultumita de clasa politica si este dispusa sa imbratiseze orice initiativa care sa "pedepseasca" politicienii, in special parlamentarii. Basescu nu face decat sa speculeze aceasta nemultumire in favoarea sa. O capitalizeaza si-si dovedeste, inca o data, priceperea de politician machiavelic. O privire atenta asupra societatii romanesti arata ca politica a devenit echivalenta cu nepotismul, coruptia si ineficienta prin faptul ca fiecare partid, odata ajuns la putere, isi impune oamenii fideli in diverse posturi, pervertind astfel orice sistem de valori si descurajind orice manifestare de competenta. Propunerea mea este sa va angajati in a limita imixtiunea politicului in societate, sa redati increderea oamenilor ca singura cale de a avansa pe scara sociala este prin competenta, talent si munca sustinuta. Politica sa se limiteze la Parlament, Guvern, Presedintie. Politicienii sa poata controla, dar nu sa numeasca. Cred ca este singura cale prin care institutiile statului isi vor capata eficienta si-si vor face treaba. Aceasta ar fi adevarata reforma de care are nevoie statul. Altfel orice institutie am crea, ar fi imediat atacata de acest cancer si ar deveni la fel de ineficienta. Propunerea basesciana cu reducerea numarului de parlamentari este una de forma, nu ataca fondul problemei. Cred ca nici nu-l intereseaza intrucat el se descurca f bine in acest mediu (ne putem uita la averea sa , a membrilor familiei sale si a apropiatilor). O astfel de tema ar fi una onesta si cred ca ar prinde mai bine decat "de ce le e frica nu scapa". Ar fi una constructiva, in opozitie cu cea distructiva (cum altfel!) propusa de presedintele basescu.
0 Replies | Reply
 

cornel gache

27/10/2009 12:33:25

sunt satul de javre

stiu, ca si daca veti fi presedinte (Doamne-ajuta), va fi foarte greu sa schimbati obiceiurile clasei politice, dar, exista macar o varianta sa fim un popor, nu o turma ? Stiti cat de mult a crescut infractionalitatea ? As vrea sa traiesc ziua in care sa simt evolutia, ziua in care sa fiu mandru ca votez. Stiti ca, cine greseste la serviciu, facand un rebut ireparabil, plateste ? Cum va plati BASESCU, pt toata izolarea internationala de acum, sper ca nu la crasma ! atat eu cat si multi apropiati va vom vota !
0 Replies | Reply
 

C.L.L.

27/10/2009 12:26:15

Parlament / Referendum

Daca printr-o modificare a constututiei, senatului i s-ar incredinta reprezentarea majoritatilor rezultate pe judete (cate 2 senatori) dupa alegeri locale, numarul senatorilor ar depasi doar putin cifra de 100 si s-ar face un pas in plus spre descentralizare. Cu patru circumsriptii pe judet pentru alegererile de deputati ar rezulta pentru camera deputatilor ceva peste 200 parlamentari. Suma sumarum aproape de 300. Solutia unicamerala pentru parlament mi se pare nedemocratica - ar incuraja practica gastilor politice ale partidelor mari.
1 Replies | Show | Reply
 

sorin

27/10/2009 11:57:39

decenta

Delimitati-va de Patriciu .Vorbeste mult, dar nu spune nimic interesant.Nu este in masura sa ne tina lectii de morala.
0 Replies | Reply
 

JS

27/10/2009 11:53:19

Imi place

Imi place cum va raliati impotriva lui Basescu! Oricine ar iesi presedinte, va fi mai bun decat Basescu! Succes!
0 Replies | Reply
 

gabriel

27/10/2009 11:31:22

Acum e momentul sa actionam!

Acum e momentul sa informam si sa explicam celor ce nu inteleg ipocrizia capitanului de vas. E timpul sa ne implicam si sa convingem oamenii ca nu putem continua cu un presedinte FSN (Geaoan, Basescu). Masa lor de manevra in marea lor majoritate nu e informata, si sunt cumparati cu 2 mici. Si noi va trebui sa dezbatem in comunitatile din care facem parte pentru a reusi. M-am saturat sa decida pentru noi cei multi care nu sint informati. haideti sa facem un efort comun si vom reusi sa-l trimitem pe mare. Succes!!!
0 Replies | Reply
 

radu

27/10/2009 11:25:38

bla bla

300 parlamentari sunt prea multi de c nu 200 si asa i platim degeaba vad yo si am o intrebare idioata d c toti candidatii la presedentie il ataca p basesccu as vrea sa stiu si yo d c las vota p antonescu si nu p geoana sa u de c p vadim si nu p becali:)) pt k din pakate am observat k toti se lupta ku base din pakate nu nu sunt pt base de fapt nu sunt pt nimeni o sa merg la vot o sai votez p toti k na tre sa strik tusu si hartia daka tot sau keltuit atatia euroi pt alegeri in skimb rusine la toata klasa politika cu prima ocazie am zburat din romania k nu se merita sa stau aici
0 Replies | Reply
 

Sanda

27/10/2009 00:05:00

Calitatea, nu cantitatea, conteaza!

O replica pentru Cocosila : Basescu nu are decat initiative populiste, adica apeleaza la momentul oportun pentru domnia sa la teme care au un succes sigur in randul populatiei, dar care nu sunt neaparat benefice, pe termen lung, consolidarii regimului democratic. Aduce aceste teme pe piata cand se simte in criza de subiecte sau incoltit de o realitate suparatoare, care il dezavantajeaza. Nu are nici curajul, nici interesul de a aborda subiecte cu adevarat importante. Minte si manipuleaza de cum deschide gura. De aceea cred ca nu va avea nici curajul de a se confrunta direct cu contracandidatii sai si, in special, cu dl. Antonescu. Este ca un caine care musca si apoi fuge. Daca ar fi fost intr-adevar un vizionar si ar fi fost animat de buna credinta, ar fi lansat din timp toate acele teme cu care se faleste cu nerusinare, ar fi dus campanii de convingere prin argumente si nu ar fi lansat sloganuri fascistoide de tipul "De ce le e frica, nu scapa!". Dupa parerea mea, acum mai mult ca niciodata, parlamentul si-a dovedit utilitatea prin simplul fapt ca a devenit singura institutie capabila sa tina piept tendintelor discretionare si autoritariste a unui presedinte prea mic pentru o functie atat de mare. Iar un parlament eficient trebuie judecat nu dupa numarul, ci dupa calitatea celor care il compun. Eu asa gandesc si ma bucur ca actualul parlament, asa dispretuit cum este, exista. Voi vota NU la ambele intrebari ale referendumului.
0 Replies | Reply
 

marianpreo

26/10/2009 22:04:40

Cristina ai dreptate, asta seamana cu intoxicare

Nu reiese de nicaeri ca Europa ne poate impune un model parlamentar...e vorba numai de reprezentarea prin vot a parlamentelor tarilor membre: cele cu o camera 2 voturi iar cele cu doua camere ...tot 2....clar! Tu ai vazut prima intoxicarea.
1 Replies | Show | Reply
 

ada line

26/10/2009 21:07:18

bun simt

D-le Crin Antonescu cred ce veti fi Presedinte,va voi vota,dar desi stiu ca"politica este o c....",sper ca nu una atat de tare incat sa va inodati cozile cu Dl Basescu si ai lui. Va rog reiterati cumva ruptura,prntru cei multi care nu-l mai vor! Cu respect
0 Replies | Reply
 

ninat

26/10/2009 20:37:20

vorbiti despre fricile romanilor fara de putere

Dle Crin Antonescu, Cred ca FRICA este un subiect de presanta actualitate, dar NU frica din sloganul ipocrit al lui Traian Basescu. Un om politic autentic are curajul sa vorbeasca despre fricile celor fara de putere. Nu despre frica politicienilor/celor cu putere, asta e un subiect pe care numa un securist ca Basescu il putea arunca rinjind in spatiul public. Rinjind la gindul ca se vor gasi destui care vor musca momeala cu Basescu cel ce baga spaima in parlamentari. Cum vad in dvs. un om politic autentic, astept ca in zilele astea exasperante sa vorbiti despre fricile noastre, ale celor fara de putere : ne e frica ca nu vom scapa de Basescu si teroarea bunului sau plac - teroarea scandalului continuu/zgomotului inutil pe care o va mai produce inca 5 ani; ne e frica ca ne vom pricopsi cu acelasi presedinte care inca 5 ani va hahai in goana paranoica dupa bai de multime, pe la hramuri si hore. Asadar, e posibil ca sloganul lui Basescu sa devina realitate, de ce ne este frica nu vom scapa. Dar spuneti/i ca ne e frica de el, de Basescu si de NESIMTIREA lui, care e posibil a se intinde peste Romania inca 5 ani! Vorbiti, dle Antonescu, despre fricile noastre, poate romanii se vor trezi si vor intelege nerusinata manipulare din sloganul lui Basescu!
0 Replies | Reply
 

Un om care s-a trezit

26/10/2009 20:28:09

Agenti electorali

DACA ne pasa cu adevarat, nu trebuie sa ne multumim cu simple postari de sustinere pe acest site. Suntem datori sa ne amintim ca se implinesc in curand 20 de ani de cand oamenii au iesit in strada impotriva socialismului multilateral dezvoltat si a dictaturii ceausiste. Acum suntem aproape condamnati sa retraim revenirea la totalitarism prin Basescu sau Geoana, oricat de exagerat ar putea parea unora aceasta afirmatie! Cei doi candidati, pe care sondajele inadins masluite ii crediteaza cu 62% din intentiile de vot, sunt reprezentantii a doua ramuri hade care s-au desprins din cosmarul iliescian, doua alternative otravitoare pentru viitorul Romaniei democrate. Nu putem sta asteptand toate de-a gata de la domnul presedinte Crin Antonescu. Sa fim realisti! Omul acesta nu va putea face nimic daca nu il ajutam efectiv. Acum! Intai, trebuie ales in fruntea tarii. Poate chiar din primul tur. Suntem datori sa actionam ca agenti electorali, sa ne convingem rudele, prietenii, colegii de serviciu sa iasa si sa arate prin vot ca prognoza lui Brucan ia sfarsit – ca ne-am desteptat ca neam si indivizi! Ca nu vrem sa ne intoarcem in urma, lasand cu indiferenta lichele incapabile sa conduca! Mai mult, acolo unde intalnim incapatanati, poate ii convingem sa stea acasa, in loc sa voteze pentru distrugerea viitorului romanilor. Al lor. Al nostru. Trebuie sa ne implicam. Trebuie sa iesim si sa vorbim oamenilor despre pericolul communist. Despre PDL, adica Prostitutie,Droguri si Lichelism. Despre PSD, adica Parsivitate, Socialism si Delapidare. Nu sunt membru PNL, desi este singurul partid care inseamna altceva decat intoarcerea la epoca trecuta. Dar nu aveam alta solutie reala. Acolo unde nu ajunge Campania domnului Antonescu, putem ajunge noi. Vorbind de la om la om. Trimitand mesaje prin SMS, e-mail, messenger, twitter etc. prietenilor si cunoscutilor. Nu este greu, daca ne gandim la viitorul nostru, al copiilor si nepotilor nostri. Incepeti ACUM. Multumesc.
0 Replies | Reply
 

Cocosila

26/10/2009 19:52:14

Reactie intarziata

Cum se faca ca sunteti ( dvs. si parlamentul in general ) tot timpul cu un pas in urma lui Basescu? Asa s-a intamplat si cu Legea electorala pentru vot uninominal, asa se intampla si acum. Aveti numai raspunsuri la initiativele lui Basescu, aveti nevoie sa fiti impinsi de la spate. Si culmea, sunteti tot timpul pe aceeasi lungime de unda cu psd.
0 Replies | Reply
 

Bianca

26/10/2009 19:44:37

Romania

Ma scuzati ca sunt in afara subiectului,dar simt nevoia sa va zic: o femeie de serviciu dintr-o scoala generala castiga 6 milioane;mama mea,care are si facultate si multe alte cursuri de pregatire,este la al treilea loc de munca(dupa desfiintarea postului unde a lucrat timp de peste 20 de ani):secretara intr-o scoala generala si azi i s-a zis ca ar primi 7 milioane.Si va intreb: in ce tara traiesc?
0 Replies | Reply
 

lidia

26/10/2009 19:11:53

Crin Antonescu PRESEDINTE

Eu, intreaga familie, prieteni si o multime de cunoscuti va vom vota 100%. Vrem schimbare, respect si un trai decent. Avem incredere in Crin Antonescu. Succes si Doamne ajuta!
1 Replies | Show | Reply
 

Ion Beuca

26/10/2009 18:47:04

PNTCD INTRA IN LUPTA ELECTORALA ALATURI DE CRIN ANTONESCU

http://beuca.wordpress.com/2009/10/26/pntcd-intra-in-lupta-electorala-alaturi-de-crin-antonescu/
0 Replies | Reply
 

ileana

26/10/2009 18:20:45

model bicameral

Domnule Antonescu, Am citit precizarile dvs. legate de parlamentul unicameral. Am si eu o intrebare: de unde aveti informatia conform careia Europa va impune un model bicameral tuturor statelor? Din ce stiu eu, UE (daca la asta va referiti cand ziceti Europa) nu reglementeaza acest domeniu si nici nu cred ca va putea vreodata a o faca. As vrea sa dati mai multe detalii despre acest aspect. Multumesc
0 Replies | Reply
 

Adela

26/10/2009 18:19:36

Dezbateri

Imi doresc dezbateri reale, aplicate, decente, nu show-uri "Cine stie castiga", bazate pe spectacular si anecdotic, care avantajeaza hahaitii si glumetii! Sper sa vina si randul confruntarilor cu staif! Cat mai curand!
0 Replies | Reply
 

cristina

26/10/2009 17:29:43

recomandarea UE ptr bicameral?

Singurul document pe care il poti parcurge este Tratatul de la Lisabona (in special pag 178-180 si 182-184; deducem coexistenta parlamentelor monocamerale cu cele bicamerale “…În cazul în care sistemul parlamentar naţional nu este monocameral, dispoziţiile articolelor 1-7 se aplică camerelor din care acesta este format…”- este din primul Protocol privind rolul parlamentelor nationale in UE; “…Fiecare parlament naţional dispune de două voturi, repartizate în funcţie de sistemul parlamentar naţional. În cadrul unui sistem parlamentar naţional bicameral, fiecare dintre cele două camere dispune de un vot…”art 7. din Protocolul privind aplicarea principiilor subsidiaritatii si proportionalitatii; Daca nu exista si alta documentatie, inseamna ca ideea cu obligativitatea tarilor membre UE de a trece la bicameral in 2013 NU sta in picioare. De asemenea, ar trebui dezbatut cine e pro sau contra ptr bicameral sau unicameral fara a se face referire la ceva impus de UE in acest sens; Nu contest faptul ca sunteti un om foarte bine informat. Va rog frumos lamuriti-ma, de unde ati tras dvs concluzia "... Europa va impune modelul bicameral tuturor statelor, cu o camera aleasa de popor, si una a regiunilor. Pe masura ce ne vom integra mai mult, va trebui sa pastram sistemul bicameral..." Multumesc anticipat! Chiar e un subiect pe care incerc sa-l inteleg de ceva timp...si nu am gasit alt document in afara Tratatului de la Lisabona.
1 Replies | Show | Reply
 

Eva

26/10/2009 17:04:21

Dezbatere?!

Cu cine? Domnul Basescu nici nu a citit nimic pe tema asta. Dansul stie precis ca Romania trebuie "guvernata" dupa propria ureche si cu Doamna Udrea prim-ministru. Domnul Geoana este ceva mai silitor dar dansul poate doar spune pe de rost parerea altora. Ar putea avea Domnul Oprescu opinii personale dar nu cred ca are o cultura politica suficient de solida. Domnul Vadim ar ocoli subiectul si ar trambita ca de obicei pe langa. Sper ca veti dovedi la timp inutilitatea referendumului pentru ca astfel Domnul Presedinte "jucator" se va trezi in offside...Ma bucur ca ii mai pasa cuiva in primul rand de constitutie si in al doilea rand de propriul cuvant, sunt fericita sa descopar ca diplomatia si minciuna sunt notiuni total diferite pentru unii politicieni.
0 Replies | Reply
 

rzv

26/10/2009 17:01:20

bravo

Felicitari ! M-am saturat sa il vad pe plangariciul de Basescu prin multimile de pedelisti, nespunand nimic despre proiectele concrete pe care un prezidentiabil ar trebui sa le discute. Sper sa castigati dezbaterile telivizate, am incredere in dvoastra. SUCCES ! Un votant al dvoastra
0 Replies | Reply

Adauga un comentariu nou

Acest articol este moderat. Comentariile vor fi afisate dupa aprobarea administratorului!

Titlu mesaj
Autor
Email
Website
Comentariu
Verificare

Vreau sa primesc notificare la comentarii ulterioare