articole recente
ultimele comentarii
Nevoia de alternativa. Acum!
IONEL MESAROS
24/7/2010 21:30:18
Domnule presedinte,nevoia de alternativa este necesara acum.Eu cred in potentialul nostru al PNL,mai ales dupa experienta de astazi de la Adunarea Gen
[...]
Nevoia de alternativa. Acum!
24/7/2010 12:56:50
Domnule presedinte Crin ANTONESCU
Avem o problema!
Reese din sloganul meu ,,Singura crima pe care o face un profesor este teoretizarea multa ingr
[...]
Nevoia de alternativa. Acum!
22/7/2010 19:47:34
N-ai ce sa faci aici. Politicienii sunt sustinuti de oameni fara caracter si simt national , trebuiesc pur si simplu suprimati.Nu pot crede ca asa cum
[...]
Nevoia de alternativa. Acum!
21/7/2010 19:55:08
Din păcate, mi-e teamă că doar bunele intenții nu sunt suficiente. Aș vrea să mă puteți convinge că puteți să faceți aceste lucruri. Vreau să le puteț
[...]
Nevoia de alternativa. Acum!
21/7/2010 08:27:06
Foarte concret si corect ati expus directiile de actiune.
Motoarele economiei sunt gripate. Legislatia inadecvata este de vina (vezi impozit forfetar
[...]
Nevoia de alternativa. Acum!
20/7/2010 17:21:54
Conditia de cetatean implica drepturi si obligatii. Daca "am dreptul la invatamant, sanatate, sa votez, etc" trebuie sa inteleg ca am si obligatia de
[...]
Nevoia de alternativa. Acum!
19/7/2010 12:19:33
Te-ai saturat sa privesti cu neputinta la tot ceea ce zic si fac politicienii? Acum ai sansa sa le arati ca si ei depind de tine nu numai o data la 4
[...]
arhiva
bloguri vizitate
Adina Valean
vezi blog
Alexandra Dumitrescu
vezi blog
Alina Gorghiu
vezi blog
Andrei Badin
vezi blog
Andrei Chiliman
vezi blog
Bogdan Olteanu
vezi blog
Calin Popescu Tariceanu
vezi blog
Cristi Sutu
vezi blog
Cristina Pocora
vezi blog
Dan Mihalache
vezi blog
Diana Tusa
vezi blog
Iosif Buble
vezi blog
liberalii1
vezi blog
Marius Mina
vezi blog
Marius Mita
vezi blog
Mihai Malaimare
vezi blog
Mihai Voicu
vezi blog
Ramona Manescu
vezi blog
Rares Manescu
vezi blog
Roxana Iordache
vezi blog
Sorin Tudor
vezi blog
Tashy
vezi blog
Varujan Vosganian
vezi blog
Victor Ciutacu
vezi blog
Victor Ionescu
vezi blog
Vlad Petreanu
vezi blog
1
oct
Singura solutie: alt guvern
oct
Nu cred in negocierile cu PSD sau PDL. Nu cred in atitudinea impaciuitoare a lui Basescu. Noua luni s-au batut sa isi imparta puterea. Acum, fug de raspundere. Ei au facut-o, ei sa o repare. Presedintele il schimbam in noiembrie. Guvernul il putem schimba si pana atunci. Cum? Propun doua solutii cumulate:
Si inca ceva: presedintele trebuie sa faca consultari adevarate, nu sa mimeze dialogul. Sa cheme la Cotroceni, fiindca este criza, toate partidele parlamentare. Si sa mai lase festivalurile si dansurile cu Bercea Mondialul, fiindca din cauza lor problemele adevarate au dat in clocot.
1. Guvern de tehnicieni facut in urma unor consultari reale, cu toate partidele parlamentare. Un guvern care sa fie condus de o persoana din afara partidelor si care sa fie acceptata de toate partidele. Un astfel de guvern are doua mize: sa gestioneze gravele probleme economice si sociale si sa organizeze alegerile.
2. Guvernul trebuie sa fie mult, mult mai mic. De maxim 10 ministere si cu un buget redus cu 50% pentru cheltuielile administrative. Daca nu se doreste un astfel de guvern, el trebuie impus prin referendum. Cand? In turul doi al alegerilor, pentru ca primul tur este ocupat cu referendumul inutil al lui Basescu.
Si inca ceva: presedintele trebuie sa faca consultari adevarate, nu sa mimeze dialogul. Sa cheme la Cotroceni, fiindca este criza, toate partidele parlamentare. Si sa mai lase festivalurile si dansurile cu Bercea Mondialul, fiindca din cauza lor problemele adevarate au dat in clocot.
romania bunului simnt
Speranta noastra este in dumneavoastra vrem o Romanie libera fara hoti ,fara excroci si fara mincinosi .Doamne ajuta !0 Replies | Reply
Referendum
Daca va fi referendum, voi vota PENTRU. Asta nu ma impiedica sa votez, eu si alti 100 de cunoscuti ai mei, IMPOTRIVA lui Basescu. In turul doi, este imperios necesar ca cei iesiti din cursa sa-l sustina public si fara rezerve pe adversarul lui Basescu, oricare ar fi acesta. Ca in 2000 pe Iliescu, impotriva lui Vadim. Cu mentiunea ca, acum, pericolul este incomparabil mai mare. Trebuie sa reluam constructia democratiei de unde am lasat-o in 2004.0 Replies | Reply
Mai diplomat
Daca vrei sa reusesti d/le Crin incearca sa fi mai diplomat in discursuri pt.ca dai de inteles ca ti-ar mai trebui cativa ani sa vb.ca un sef de stat. (Sunt declarat Antibase!)0 Replies | Reply
pnl- unde-i dreapta?
suntem ametiti de promisiuni care mai de care mai fanteziste.mii de euro,misiuni spatiale,pasuiri la banca....mai grav este ca toate partidele sunt o tocanita.nu mai stii ce sa crezi.cu cine sa votezi?care este dreapta pana la urma si care este stanga?aliante,bisericute,grupuri-grupulete,toti sunt la fel.nu ma regasesc pe nicaieri!0 Replies | Reply
O NOUA REVOLUTIE
In decembrie, cand se implinesc 20 de ani de la revolutia din 1989, speram ca impreuna cu dumneavoastra, domnule Crin Antonescu, sa sarbatorim caderea comunismului in Romania, prin caderea acestui lider comunist si inceperea adevaratei revolutii, a adevaratelor valori nationale, a tineretului, a oamenilor de bun simt. Mult, mult succes!0 Replies | Reply
Sa plece
Basescu arata din nou, azi 15 oct. 2009 ca este iresponsabil.Propune un prim ministru impotriva majoritatii parlamentare, ba chiar impotriva intregului parlament, avand in vedere ca ignora 100% propunerile partidelor parlamentare.Se confirma faptul ca a fost suspendat in 2007 pe niste motive reale.Romania are nevoie de un presedinte, dar nu de unul care-si urmareste doar interesele proprii.In cazul asta Basescu trebuie sa plece pe mare, asa cum a promis.masura pentru iesire din criza
D-le Antonescu, vad in dumneavoastra un roman care vrea binele acestei tari. As dori ca dupa alegerii, prin toate mijloacele pe care le aveti la indemana, sa sustineti ca "Licitatiile de atribuire a orice", sa fie facute prin sedinte deschise iar criteriul de atribuire, cum este "Pretul cel mai mic", sa fie anuntat prin strigare cu voce tare. Miliarde si miliarde de lei, sunt sustrasi din bugetu statului prin forma actuala de organizare a licitatiilor. Sunt gata sa va dau un exemplu de atribuire corecta a lucrarii de executie A UNEI AUTOSTRAZI dar cred ca ati inteles cum ar trebui sa se desfasoare o astfel de licitatie. Toate licitatiile sunt false. Licitatiile asa cum se fac, sunt cele mai mari hotii din bugetul statului. Sustinetii licitatiile prin strigare in sedinta deschisa si poate poporul asta al nostru o sa va multumeasca. Cu stima! Succes! Petrescu .437.0 Replies | Reply
ATENTIE LA ...PCR
Guvernul Basescu-Boc 2 e istorie datorita PNL şi UDMR...de ce am impresia că PSD -ex PCR - încearcă să ne convingă că fără ei nu se poate. Ca victimă a celebrei ordonante 37 va spun ca PSD-istii si-au facut bine treaba(mai ales dacă aveau de anihilat un liberal): PD-L-istii la faza asta au fost mici copii. Vă rog nu vă aliaţi cu stînga lui Geoană...vom avea numai de pierdut. Romania are nevoie de o guvernare adevărată,adică o guvernare de dreapta-liberală. Sper să nu mă dezamăgiţi pentru că în Dvs.am toată speranţa. Doamne ajută.0 Replies | Reply
Mult succes!
Felicitari pentru atitudinea si comentariile (elegante) la caderea guvernului Boc! Succes in campania electorala! Ma bucur pentru propunerea lui Iohanis ca prim ministru si sper ca o minte nemteasca sa ne faca mai practici (si mai civilizati)! Sper sa castigati alegerile si sa traiesc si eu, ca si alti cetateni de varsta adulta cativa ani civilizati! Cu stima, Prof. Liliana popescu0 Replies | Reply
Succes in alegeri!
Daca intrati in turul 2,veti castiga.Politica liberala ne-a adus 4 ani de progres economic.Cu un presedinte liberal,Romania va fi mai prospera.0 Replies | Reply
daca atazi motiunea nu trece
Va scriam in urma cu ceva zile si va spuneam ca sunt dezamagita de partidul dv.Zilele acestea mi-au dovedit ca am dreptate.Daca azi motiunea nu trece e datorita tradatorilor de tara si de neam SI singurul bun care trebuie sa-l fac e sa plec din tara dupa alegeri. Va doresc mult succes domnule Antonescu dv.si numai dv.0 Replies | Reply
Pentru Crin Antonescu
Va doresc "CASA DE PIATRA" si viata sa va fie plina de IMPLINIRI si multe satisfactii.In legatura cu alegerile cre vor veni nu mai am incredere in nimeni toata suflarea din PARLAMENT si GUVERN m-au dezamagit,nu numai prin felul care au condus tara si guvernul ,au avut numai interese proprii sa nu-mi zica mie cineva ca a facut ceva din dragoste toata suflarea au urmarit sa dezbine de la inceput tot ce fusese bun cit de cit dupa REVOLUTIE ,de ce toata lumea are treaba cu BASESCU dar nimeni nu zice din parlamentari sau guvern ca a facut mai mult decit Basescu,daca ati iubi cu adevarat tara si oamenii care locuiesc in ea macar dumneavoastra ati iesi pe un post de TV. si ne-ati spune exact ce ati facut in cei 19 ani de cind sunteti in Parlament si prin guven si atunci atit eu cit si familia mea vom vota pentru Dumneavoastra si v-am fi foarte recunoscatori .Cu multa stima ANA ACHITZEI PIATRA NEAMT.0 Replies | Reply
va sustin!
domnule antonescu, sunt de acord cu dvs si va sustin in totalitate. am 18 ani si e a doua oara cand votez dar acum, spre deosebire de prima data, simt ca am motive intemeiate sa merg la vot. entuziasmul meu poate parea stupid pt multi dar, abia ce am inceput si eu de vreun an sa urmaresc mersul tarii si al politicii si m-am ingrozit! cred ca sunteti singurul candidat credibil si de incredere. eu am incredere in dvs. de asemenea, pt guvern ii sustin pe domnul diaconescu si doamna andronescu pt functiile de ministrii pe care le-au avut pana zilele trecute. p.s: castigati teren in randul tinerilor, din cate observ printre cunoscutii si prietenii mei0 Replies | Reply
Avem nevoie de o schimbare
Schimbarea de care are nevoie tara este Antonescu sa terminam cu scandalurile sa redresam economia , pentru o viata mai buna si siguranta zilei de maine.0 Replies | Reply
Nu inteleg cum mai au fata sa faca atatea
Suntem in criza si ei vor sa faca bani dupa prostitutie :)) Boc nu mi-a fost simpatic de la inceput, acum am ura pe el, nu stiu cum poate sa fie un om chiar asa de nesimtit. Sunt in ultimul an la liceu, si sistemul asta educativ e de toata rusinea. Este tot mai greu sa obtii note mari la probele de bacalaureat mai ales ca se schimba legile asa des.0 Replies | Reply
Un alt guvern!
Mi se pare normal sa fie un alt guvern din urmatoarele considerente: 1.tot ce se spune despre proasta gestionare a societatii romanesti, este motivata de actualii guvernanti de stabilirea criteriilor politice pe baza legii fundamentale si a legilor organice ale Roamniei! Cand cineva ii critica, apeleaza la legea fundamentala si se prevaleaza de aceasta, cand ei emit acte cu incalcarea flagranta a legii fundamentale, atunci sustin cu nerusinare ca este corect ce fac! 2.aceasta stare de lucruri provine din randurile baronilor care au venit in PD-L de pe la diverse partide politice:PSD, PNL, care nu i-au mai acceptat in randurile lor si acum vor sa se razbune! 3. nerusinarea celor aflati la putere acum nu a fost intrecuta nici de taranisti in perioada 1996-2000!0 Replies | Reply
dreapta sau stanga?
ce orientare politico/economica va avea un guvern (NU DE TEHNOCRATI) daca ajungeti Dvs presedinte? Guv. de tehnocrati a fost peste tot o solutie temporara si chiar fara vreo orientare eocnomica (un leucoplast pentru a proteja temporar). Un guvern politic, data fiind actuala compozitie a parlamentului, ce politica va face? De stanga? Sindicatele la putere, impozit progresiv, Cod al Muncii ce inlantuie angajatorul, salarii minime la stele, "infierarea profitorilor" etc? Ma mut cu afacere cu tot in Bulgaria, Ungaria sau in alta parte si ca mine vor face mai multi! Pot face lucrari cu firme de manopera din UE (pana acum era invers!) !!. Cele facute bine de guvernul PNL intre 2005-2008 au fost otravite de sustinerea politica a PSD (supralicitarea pensiilor, a maririlor de salariu minim s.a.). Cum va fi cu un premier PSD? Cum veti putea Dvs pastra doctrina liberala intr-o alianta in care PNL are 17% si PSD 34% ?0 Replies | Reply
Crin - Presedinte
Tariceanu P.N.L. Scapa-ne de PDL Si tu Antonescu Scapa-ne de BasescuRE: Crin - Presedinte
bun citat. sa scapam odata de ei. important e sa ne mobilizam la votS-a rata momentul
S-a ratat momentul cand si Romania putea intra in randul tarilor civilizate. Cred ca unicul moment a fost 1990. S-a acceptat in continuare comunismul zis cu "fata umana".Oameni pregatiti sa preia puterea nu aveam, aia au disparut in lagarele de exterminare Aiud, Gherla, Sighet..........Cei pe a caror suferinta domneste astazi clasa politica indiferent de culoare, putinii cati mai sunt nu ii baga nimenea in seama o duc inca destul de greu. Nici-un guvern din 90 incoace nu ia bagat in seama, tineretea le-a ramas prin puscarii si batraetea o duc in mizerie. PE CINE SA MAI VOTEZI?0 Replies | Reply
Ce sa fiti....
Domnule Antonescu, este pentru prima data dupa 20 de ani cand votez si pentru nu numai impotriva presedintelui in exercitiu. Este adevarat ca 80% din votul meu va fi impotriva caricaturii prezidentiale numite azi basescu. Dar pentru prima data 20% votez si pentru un om pe care l-as dori presedinte. Sunt convins ca si P.N.L. va avea o guvernare ineficienta. Nu cred in programele voastre si P.N.L.-ul este ca si celelalte partide o organizatie politica nula, fara viziune, incapabila sa miste economia, plina de mafioti si indivizi care viseaza sa devina baroni. Dar pentru prima data cred ca avem un om pe care merita sa-l votam pentru ce este el. Asa ca dorinta mea ar fi sa nu deveniti un al doilea Iliescu, Consantinescu sau basescu. De aceea va rog sa ramaneti ceea ce sunteti si asa cum sunteti acum. Atuul dumneavoastra pentru mine este calmul, bunul simt, atitudinea demna pe care le aveti acum. Ce mi-as mai dori la toate astea ar fi sa vad ca sunteti si patriot si aratati respect poporului. Nu conteaza ce se va intampla dupa ce castigati alegerile, daca ramaneti asa cred ca se va schimba imaginea tarii noastre.0 Replies | Reply
Bogdan Olteanu in CA la BNR ??
D-le Crin Antonescu, daca sustineti un guvern de tehnicieni, idee cu care sunt perfect de acord si mi-as dori mult ca ea fie si pusa in practica, de ce il sustineti pe Bogdan Olteanu pentru o functie de CA la BNR ? Este Bogdan Olteanu cel mai bun si mai integru specialist pe care PNL il propune pentru aceasta functie ? Dupa ce BNR a ramas una dintre putinele institutii credibile din tara, daca nu chiar singura, si are nevoie de cel mai inalt nivel de profesionalism in lupta pentru stabilitate macroeconomica, de ce functille de conducere si supervizare devin obiectele unui troc politic mizerabil ?0 Replies | Reply
Bun Presedinte
Domnule Antonescu,ma numesc Balint,prietenii imi spun Balu,usor de inteles daca m-ati cunoaste,sunt Consilier al Primarului din Citcau jud.Cluj.Am auzit ca zilele acestea veti veni la Cluj si de aceea va scriu,in speranta ca veti citi mesajul.Am intrat in PNL in 2008 la alegerile locale,cand il uram mai mult pe domnul Tariceanu si pe domnul Vosganian pentru taxa auto,si punand bazele PNL-ului in Catcau impreuna cu Calin Muresan,actualul Primar PNL,si cu noua lista de Consilieri Locali,am castigat alegerile la scor,cum se zice.Am scos si un numar de 5 consilieri din 11.De atunci ne-am mentinut pe pozitii la fiecare scrutin(europarl.etc)cu scor foarte bun,desi suntem hartuiti din toate partile si solicitati ba de o culoare ,ba de alta.Organizatia PNL de Cluj parca ne-a uitat sau,cel putin asa pare.Nu ne viziteaza nimeni,ba mai mult,desi ei s-au prezentat slab pana acum la scrutinuri,ne invata sa facem campanie amenintandu-ne ca unde nu se obtine un scor bun,consilierilor locali li se va retrage sprijinul politic,cu alte cuvinte vor fi demisi,de parca nu ca-s buni au fost ALESI de cetateni.Acum,va intreb :e normal sa se intample asta desi ei sunt "pe spate"si asupra lor nu s-a luat nici o masura?Va rog sa-i mobilizati deoarece dupa umila mea parere sunt letargici.Tare as dori ca daca veniti la Cluj sa va abateti putin din drum si pana la noi,chiar daca n-am face pregatiri pentru asta.In ceea ce ne priveste va asigur ca noi nu va vom face de rusine mai ales de data aceasta.Pentru mine e o onoare sa lupt pentru dumneavoastra si va asigur ca si pentru Primar si consilierii nostri.Poate ,totusi,ajungeti si pe la noi.Cu stima si respect,Balint.0 Replies | Reply
Curaj, domnule Antonescu
Curaj, domnule Antonescu, pentru ca puteti! Mult succes cu motiunea de cenzura (asteptam cu mare interes discursul din Parlament) si sper ca toata aceasta situatie va inclina considerabil balanta in favoarea dumneavoastra! Sunteti singurul canditat cu convigeri cu adevarat democratice si avem nevoie de dumneavoastra la Cotroceni. Sper din tot sufletul sa reusiti!0 Replies | Reply
in gura presei 05.10.2009
Domnule Antonescu, va rog sa vizionati emisiunea lui Mircea Badea din seara zilei de 05.10.2009. Sunt 100% de acord cu el in ceea ce spune despre cei care se ptretind anti-basescu. Ma voi duce la vot DOAR daca toti candidatii anti-basescu vor iesi in presa si vor JURA pe ce au ei mai scump ca nu vor face nici un fel de alianta cu basescu si cu pdl. Vreau ca basescu si udrea sa dispara de tot de la putere. Nu vreau sa mai aud ca interesul national v-a obligat sa ii mai aduceti in guver pe alde udrea si videanu. Interesul national este ca ei sa DISPARA!!!!! M-a speriat foarte tare interviul in care acceptati ca nu e exclus sa va impacati cu pdl. Atunci a fost picatura care a umplut paharul nemultumirii mele si am decis sa nu mai votez pe nimeni.0 Replies | Reply
schimbarea
solutie pt normalizarea activitatii in Camera Deputatilor Art. 25. - Preşedintele Camerei Deputaţilor şi orice alt membru al Biroului permanent pot fi revocaţi înainte de expirarea mandatului, cu votul majorităţii deputaţilor. Votul este secret şi se exprimă prin buletine de vot în cazul preşedintelui Camerei Deputaţilor şi prin bile în cazul celorlalţi membri ai Biroului permanent. Propunerea de revocare se face în scris şi este însoţită de semnăturile iniţiatorilor. Art. 26. - (1)*) Revocarea din funcţie a preşedintelui Camerei Deputaţilor poate fi propusă, când se schimbă majoritatea politică din Camera Deputaţilor, de către majoritatea deputaţilor.0 Replies | Reply
cat de repede?
Domnule Antonescu sunt de acord cu dumneavoastra, insa in privinta punctului 2 enuntat ma intreb cat de operativ ar fi demersul de constructie a unui guvern de tehnocrati? trebuie sa tinem cont de faptul ca suntem in plina perioada de campanie. Ce nume ar putea face parte din acest guvern de tehnocrati?0 Replies | Reply
Da, dar ce punem in loc?
Intrebarea asta si-o pun toti locuitorii acestei tari, dupa parerea mea singura sansa pentru Romania este un guvern Liberal, care sa promoveze programe de dreapta, sa inchidem cutia milei, sa investim in productie, nu in oameni aroganti care stau si cersesc ajutoare sociale. Dar pentru asta se pare ca avem nevoie de a schimba sistemul de vot, altfel ne vom lupta permanent cu lipsa sustinerii parlamentare care ne duce automat spre concesii stupide. Pana atunci avem nevoie ori de un presedinte pe care eu il sustin in persoana Domnului Crin Antonescu, sau, in celalalt caz, mai putin placut, as prefera un guvern de coalitie cu Domnul Calin Popescu Tariceanu pe postul de premier (exclusa fiind alianta cu PD-L), sper ca cel putin una din aceste solutii sa se concretizeze, alta cale nu vad...0 Replies | Reply
Tradarea
Tradarea reprezinta o stare de fapt in PSD si nu cred ca umilinta de a fi si la guvernare si in opozitie a acestui partid de comunisti a fost destul de mare. Nu cred ca vor vota prima motiune, cel putin nu toti.0 Replies | Reply
pericolul vine din indiferenta
azi , o parte din presa a iesit cu o predictie utila . utila in primul rand pentru romanii care si-au pierdut increderea in clasa politica si in capacitatea ei de a ne face viata mai buna , nu mai scumpa . este vorba de faptul ca traian basescu va pierde alegerile indiferent cu cine va intra in turul 2 . este dupa parerea mea doar partial adevarat . va pierde doar daca va intra cu crin antonescu in turul 2 . pentru ca , acum ori niciodata ( sau peste mult timp) tinerii indiferenti si toti cei amortiti se vor trezi si vor vota cu unicul candidat care poate aduce un suflu european vietii politice si sociale din romania . care nu va juca in hore de ochii lumii si nu va bea in carciumi cu fotbalistii .0 Replies | Reply
nu renunta
va rog sa va intensificati activitatea si sa actoonati in scopul imbunatatirii vizibilitatii...este fff important..zilnic.... mass media...ce se intampla cu parlamentarii nostri pentru care am muncit...de ce si schimba orientarea..faceti ceva...nu este foarte favorabil perceput...managerial ..vorbind ... Dumnezeu sa ne ajute!!!0 Replies | Reply
RE: RE: Solutie pe termen scurt NU EXISTA
Asa cum am spus la inceputul comentariului meu, lucrul care ne macina in politica interna si in mod deosebit cu ocazia alegerilor , este spiritul revansard care ne acapareaza si ne orbeste . Daca am scris pe blogul dlui. Crin Antonescu , am facut-o pentru ca eu ca si dvs. cred ca este singurul candidat ,, altfel " din toata piata politica. Nu am intrat pe acest blog numai ca sa intru in discutii pe teme de optiuni electorale, Vreau sa va spun ca in 2009 nu este nimic schimbat fata de 2004 daca mergem ca sa nu-l votam pe Basescu asa cum am votat ca sa nu fie ales Nastase. Caut pe blog argumente care sa-mi aduca speranta ca politicienii - unii, nu toti desigur- se gandesc si la altceva decat sa se injure unii pe altii . Incerc sa descopar o incercare de program pe termen mediu al societatii romanesti pe aspecte economice , educationale, de sanatate nationala, agricultura ecologica si cate mai sunt. Credeti ca eu il mai doresc pe Basescu , acest individ cu o abordare grobiana a tuturor problemelor, care se contrazice pe sine in mai putin de 24 de ore cu o nonsalanta debordanta. Nu, desigur. AM INDRAZNIT DOAR SA AM PRETENTII MAI MARI DE LA TOATA CLASA POLITICA. Indraznesc sa cred ca nu este sufucient sa luptam ....CONTRA. Trebuie sa invatam sa luptam pentru un crez , pentru o...... ..IDEE. Toate guvernele europene au programe pe termen mediu si lung pe probleme grave, actuale ( demografie, incalzire globala, finante, globalizare, etc). Numai la noi agenda zilnica este neschimbata. Injuratura opozantului politic, chestie care are repercusiuni asupra comportamentului cetateanului pe strada. Paradoxal, romanul se poarta ca un politician, pe strada. Injura si este agresiv din prima vorba scoasa pe strada. Si cate ar mai fi de spus.......... Am fost plecata aproape 3 ani din tara , iar la intoarcere mi-au trebuit cateva zile ca sa ma reobisnuiesc cu oamenii care pe strada sau in magazine nu se feresc sau nu feresc o femeie, ba se mai si lovesc ostentativ de tine ca sa -ti vada reactia si sa-ti zica ceva de ... dulce. De traficul rutier ce sa mai zic . Sigur, acum nu mai mi se pare la fel , m-am reobisnuit. Daca va fi tot Basescu presedinte , in mod cert va fi mult mai rau- ganditi-va numai la contactele externe ale Romaniei- dar macar stiu ca numai o criza economica profunda va putea sa schimbe caracterul PARAZITAR al clasei politice actuale. Partidele politice parlamentare nu vor sa faca RESTRUCTURARE deoarece asta le va afecta imaginea de partid populist indiferent daca zic ca sunt de stanga sau de dreapta. Atunci cine sa faca restructurarea domnule Dura Dan ? Dumneavoastra ce asteptari aveti ? Pe termen mediu, adica pentru copii nostrii . Provocarea este pentru dl. Crin Antonescu.0 Replies | Reply
ATENTIE la INDEPENDENT
Vreau sa va supun atentiei urmatorul scenariu deloc neglijabil : Sa ne gandim la mascarada cu alegerea lu EBA ca si independenta la europarlamentare . Abia acum intelegem pt ce au fost facute simularea si antrenamentul cu EBA independenta. Prin similitudine acum vom avea varianta Oprescu. Va lua voturile lui, 10-12% si va primi de la PDL (dupa modelul EBA-europarlamentare) inca vreo 10-12%. Si uite-asa Oprescu intra cu Basescu in turul 2 !!! Si uite-asa Basescu va fi inca 5 ani presedinte. Va amintiti ca la europarlamentare toata lumea se intreba de ce candideaza EBA independent ? Ei bine abia acum primim raspunsul, iata de ce ! Aia a fost doar incalzirea pt partida decisiva..Bese este cu adevarat diabolic. Atentie.0 Replies | Reply
Un guver tehnocrat ar avea sens daca:
...Daca ar functiona pe o perioada determinata cu obiective si program clar ,in special in domeniul combaterii crizei economice si a stimularii revirimentului in toate sectoarele. Restul activitatilor in ce privesc aspectele sociale ,etc sa fie supuse unui moratoriu pe perioada activitatii acestui guvern urmind a fi reluate odata cu obtinerea cresterii economice. Acest guvern ,pentru a putea functiona ar trebui sa fie instalat prin consens politic la nivelul parlamentuli cu colaborarea patronatelor si sindicatelor.0 Replies | Reply
Schimbarea suntem noi
Nu am mai accesat de ceva vreme saitul PNL si astazi sunt placut surprinsa sa gasesc acest mod nou de comunicare. Sunt liberala si nu-mi este rusine sa recunosc acest lucru. Am ales PNL nu pentru a castiga ,,ciolane,, sau alte avantaje. Cred in primul rand ca schimbarea trebuie sa o incepem cu noi, simplii membrii, apoi sa continuam cu ceilalti, pt. ca schimbandu-ne pe noi schimbam tot, dar acest lucru este foarte greu si dificil. Trebuie sa ne dorim o altfel de Romanie, cu alte principii, cu un guvern care nu trebuie sa gandesca la avantajele functiei, ci la ce trebuie facut pentru romanii care din zi in zi sunt mai tristi, mai descurajati, pentru cei care nu mai vor sa mearga la vot, pt. ca nu mai cred in nimic, pentru taranii care inca mai muncesc pamantul, pentru minerii care inca mai sfredelesc maruntaiele pamantului, pentru dascalii care deschid pentru invataceii lor cartea cunoasterii, pentru toti care inca mai iubesc aceasta tara si mai cred ca merita locuita de romani. Sa nu credeti ca sunt o fire pesimista, departe de mine, dar aceasta este o fata a tarii pe care o numim Romania. Pentru ca sper si cred ca singurul partid care poate sa transforme in bine toata aceasta debandada, este PNL. Guvernul este primul care trebuie reformat, apoi trebuie sa facem legi care sa nu mai poata fi schimbate din 4 in 4 ani, sa terminam cu experimentele din invatamant, sanatate, mediu de afaceri, cu toata aceasta stare de provozorat care nu se mai termina, cu ministrii, directori de deconcertate care sunt aserviti politic, corupti. Pentru ca toate acestea sa poata sa fie realizate trebuie sa mergem la vot, sa vorbiti romanilor despre ele, sa-i convingeti ca pentru a realiza aceste lucruri, solutia este sa creada in puterea dumneavoastra de a schimba si de a va da votul pentru a devenii presedintele Romaniei. Vorbitile direct si simplu asa cum v-ati relatat ,, povestea despre Crin,, nu ve-ti castiga cu discursuti politice seci, pt. ca acestea sunt viabile pentru tehnocrati, oamenii il vor crede pe omul Crin, mai mult decat pe politicianul Crin Antonescu. Am fost la Sala Palatului acum 3 ani cand prin discursul pe care l-ati tinut ati ridicat sala in picioare, pt. ca cei prezenti s-au regasit in vorbele dumneavoastra si i-ti facut sa creada in cuvinte. Faceti discursuri ,, vii,, . Eu cred in puterea dumneavoastra si-n puterea noastra a liberalilor, dar, noi toti trebuie sa devenim o forta si impreuna sa ne convingem concitadinii sa luptam pentru ceea ce ne dorim, sa schimbam Romania si aceasta nu o purem face acum decat mergand la vot. VOTUL ESTE PUTEREA FIECARUIA DINTRE NOI DE A DECIDE SI NIMENI NU NI-L POATE LUA.Speranta la o viata mai buna cu Crin
Imi doresc din toata inima sa aveti succes in cursa ptr. Cotroceni. As vrea ca romanii sa traiasca in eleganta si bun simt, cat despre guvern sper ca va fi schimbat pentru ca un astfel de premier- papagal (repeta tot si este de acord cu ce spune ,,seful suprem")nu are ce cauta in fruntea lui inconjurat de alti ministrii ZERO. DIN TOATA INIMA, SUCCES !0 Replies | Reply
RE: spre anarhie, prin incoerenta
El chiar a afirmat ca nu si-a propus sa lupte impotriva crizei. Afirmatia asa exploatata bine poate sa-i aduca un minus 3% in randul alegatorilor. Daca stam sa-l analizam, observam ca toate declaratiile sale au un element comun-lipsa de coerenta. Chiar sunt curios daca in cariera sa politica are vreo declaratie pe care nu a infirmat-o mai tarziu ! Si ar mai fi ceva. Este omul conflictului. Daca nu e conflict, il provoaca el ... si tot el vine cu solutia ulterior. La gascani prinde aceasta smecherie !0 Replies | Reply
Cu totul de acord...
Domnule Antonescu, nu stiu daca va dati seama cata speranta au oamenii in dumneavoastra... nu stiu daca va dati seama cata nevoie este sa fie macar un om care sa nu insele aceste sperante... sa nu distruga pentru interese personale un destin al unei tari(pana la urma al unor oameni)... Oamenii cu adevarat mari raman in istorie si in constiinta unei natiuni prin sacrificiul lor..Faceti acest lucru ! Incercati sa schimbati sistemul... cred ca prin exemplul personal, perseverenta, abilitate lucrurile se pot schimba... Daca nu veti insela increderea oamenilor, veti fi sprijinit... Daca nu, atunci vai de noi toti ! Sper sa castigati ... si sa faceti ceea ce spuneti... Scuze, daca e off-topic.0 Replies | Reply
improbabil
Buna ziua, Domnule Antonescu Ambele solutii mi se par improbabile. Prima, cea cu guvernul de "tehnocrati" care se flutura romanilor de la Stolojan incoace mi se pare chiar utopica. Romanii nu au capacitatea launtrica de a recunoaste profesionistul drept lider pentru ca: 1- romanii se pricep foarte bine la orice 2- romanii, cand au de impartit "cascaval" prefera sa fie acolo, la masa si sa fie cat mai putini. Tehnocratii, in general, au alte prioritati decat "cascavalul" A doua solutie, mi se pare improbabila, mai ales prim motivarea ei. Avand in vedere nonsalanta cu care toate guvernele (inclusiv cel cu componenta liberala) au tratat criza. Tariceanu zicea +6% pe la sfarsitul anului trecut.. Asa ca, Domnule Antonescu, veniti, va rog, cu solutii mai constructive. Imi permit sa va fac o sugestie: luati in considerare modele private si bugete private.0 Replies | Reply
Bravo Crin!!!!!
Bravo Crin !! Asa te vreau. Mai barbat,mai hotarat. Ai in spatele tau oameni ce cred in tine si te sustin. Asta e si mesajul pe care ti-l trimit si cei trei sute de romani de la care am adunat semnaturi pentru sustinerea ta in cursa pentru Cotroceni. DOAMNE AJUTA! PS. Nu cred ca e necesara verificarea de mai jos,mai ales ca acele cifre sau litere nu se pot citi .0 Replies | Reply
Domnule Crin Anto nescu
Domnule Crin, va stimez si va votez, am 23 de ani si sunt din provincie. Stiu povestea dumneavoastra, ma rog, cea publica si nu inteleg de ce nu va aparati cand sunteti acuzat ca absentati, ati absentat de la ciolan ca sa fiti langa familie. Eu sper sa ajungeti in turul doi, de acolo sunteti presedinte. Mult noroc si sa nu aveti incredere in Geoana & Co. , Basescu & Co. si daca ajungeti presedinte nu`i puneti pe astia ministri si premier.0 Replies | Reply
RE: Nu ar fi potrivit un Guvern Isarescu?
GUVERN ISARESCU AVEM DEJA, ACELA DE PAPUSARI, CEI CU SFORI IN MAINI; NICI O GRIJA: ISARESCU E PRIM-MINISTRU IN GUVERNUL INSTRUMENTAT DE FORMATORUL SENIOR, JIM BAGNOLA; ISARESCU SI ILIESCU STIU TOTUL, DESPRE TOATE CONTURILE, DE ACEEA, FARA O INTERVENTIE DURA, VOR CONDUCE IN VECI NETRECUTI AWESOME the BEST of WRAITHS P.C. INTREBATI-L PE SAM SPADE LA FRISCO (SAN FRANCISCO), DE LA BLACKWATER PRIVATE ARMY0 Replies | Reply
speranta copiilor nostri
DL. CRIN,IMI DORESC PT TARA SA AVEM UN PRESEDINTE CARE SA NU SE TRAGA DIN PARINTI GENERALI,ASA CUM SINT SI BASESCU SI GEOANA SI OPRESCU. ACESTI OAMENI NU VOR GINDI NICIODATA PENTRU TARA, PENTRU CA EI AU FOST INTOTDEAUNA BENEFICIARII A TOT CE ERA MAI BUN IN TARA ASTA IAR ACUM CA SA AJUNGA PRESEDINTI SINT IN STARE DE TOATE ATROCITATIILE PAMINTULUI, DE ACEEA VA ROG SA CISTIGATI ALEGERIILE DAR PT ASTA TREBUIE SA LUPTATI CU ACESTI ADVERSARI CARE VOR JUCA FARA REGULI. ARATATI VOTANTILOR CINE SINT CU ADEVARAT EI SI CE DORITI SA FACETI DVS. DA-TI CU BICIUL IN EI PT CA SINT NISTE NEMERNICI PROFITORI AI ACESTEI TARI, IAR POPORUL SE VA COMPORTA CA O TURMA SI DACA NU LE SPUINETI IN FIECARE ZII CU CINE VA LUPTATI SE VOR PACALI DIN NOU SI VOM AVEA DOAMNE FERESTE UN ALT PRESEDINTE DECIT DVS. IESITI PE STICLA SI LOVITII CU ARMA DVS CEA MAI DE TEMUT ,ADICA VORBA,AICI SINTETI CEL MAI BUN,FOLOSITI ACEASTA ARMA SI II VE-TI INVINGE. INCREDETI-VA NUMAI IN OAMENI CARE NU VOR NIMIC PT EI SI VOR SA PUNA UMARUL PUR SI SIMPLU DIN PATRIOTISM PT ACEASTA TARA. NUMAI ACESTI OAMENI POT FI LOIALI,RESTUL NISTE PROFITORI SI DIN PACATE TARA ESTE PLINA DE EI MERITA SA LUPTATI PT A CASTIGA ACESTE ALEGERI SI PT A TRANSFORMA ROMANIA IN TARA TUTUROR POSIBILITATILOR. VA UREZ SUCCES, IAR NOI CEI DE JOS VOM LUPTA SPIJININDU-VA. MULT NOROC SI DOAMNEA AJUTA!0 Replies | Reply
udrea si ecologia
Ce guvern am ajuns sa avem daca acum doamna Udrea, pe langa banii de la Turism, poate sa toace si banii de la Mediu. In urmatoarele saptamani sigur o vom vedea inspectand digurile si padurile in cautare de si mai multa notorietate.0 Replies | Reply
RE: Solutie pe termen scurt NU EXISTA
Domnule Tabita Andrei exista foarte multa lume care gandeste la fel ca dumneavoastra si din cauza celor ce se intampla in politica romaneasca acesti oameni sunt scarbiti si nu vor sa mai mearga la vot. Eu insa vreau sa va spun doar atat , nu stiu daca domnul Crin Antonescu poate schimba toate lucrurile care trebuiesc schimbate in tara asta pentru ca este greu sa rastorni muntii dar un lucru este sigur daca toti cei care gandesc asa cum o faceti dumneavoastra, si care din pacate sunt foarte multi, nu se duc la vot exista sansa ca domnul inca presedinte Basescu sa ramana in continuare acolo. Eu unul nu pot sa stau cu mainile in san si sa las in continuare in functia de presedinte pe cineva care stiu si sunt sigur ca nu merita.Va rog sa va ganditi la cea ce vam spus si sper sa actionati ca atare.0 Replies | Reply
spre anarhie, prin incoerenta
daca alaturam declaratia d-lui basescu de acum 2 luni, referitoare la obiectivul principal, criza economica, si cea mai recenta declaratie referitoare la faptul ca nici presedentia, nici guvernul si nici banca nationala nu vor rezolva criza, ce concluzie se poate desprinde ? ce mai ramane in sarcina institutiilor de mai sus? bilantul institutiei prezidentale, ce ar trebui sa contina? exista multe declaratii pereche, din trecut si din actualitate, ( ca de exemplu si cea referitoare la furtul electoral), care violeaza ratiunea, logica si coerenta ! pana la ceva mai bun, alegem incoerenta dovedita sau ceva care poate fi altfel?0 Replies | Reply
Multe s-au spus...putine se vor face
Dl. Crin, daca dumneavoastra reusiti sa schimbati ceva in Romania, nu spun tot, pentru ca nu se poate, dar macar cat sa avem speranta ca mergem intr-o directie buna, eu imi scot palaria in fata dumneavoastra si va strang mana. Este foarte usor sa spuneti multe cuvinte, frumoase, pompoase, dar garantia ca asa va fi, ca asa se va face nu puteti sa ne-o dati, numai in momentul in care se vede ca ceea ce a-ti promisi se va vedea in Romania. S-au promis multe lucruri, extrem de multe, dar nimic nu s-a facut si, cu siguranta nu se va face. Si credeti ca acest guvern pe care il doriti va fi mai competent? Eu nu as prea crede, ar fi ceva de genul, "Aceeasi Marie, dar cu alta palarie". Singur nu veti reusi, oricat a-ti dori, daca nu aveti oameni care sa se implice cu adevarat. Eu mi-as dori sa reusiti, pentru ca sincer, am vazut in dumneavoastra o raza de speranta si doriti ceva bun pentru Romanica asta intunecata. Mult succes va doresc si sa de-a Domnul sa reusiti, dar mai ales, sa va ganditi si la ceea ce spuneti, daca intradevar puteti sa va tineti de cuvant.0 Replies | Reply
Solutie pe termen scurt NU EXISTA
Din pacate atunci cand vine vorba despre politica , totul se infierbanta si toti uita realele probleme ale Romaniei. Suntem acaparati de sentimentul de dreptate si razbunare cand vedem cu cat cinism actioneaza Basescu prin oamenii sai ,vrem sa-i indepartam de la putere pentru ca au demonstrat ca nu sunt decat niste demni urmasi ai celor care conduceau tara inainte de 89. Uitam un aspect important al vietii romanesti, acela economic. Cine ar putea spune mai bine decat patronii firmelor inchise ,sau in pragul falimentului , cate vise si cati bani au ingropat in asa zisa economie de piata romaneasca. Cate controale si cate spagi au dat numai si numai pentru ca avalansa de acte normative in domeniul fiscal, al muncii s.a.m.d. sunt elaborate pentru ca in momentul aparitiei lor ,agentul economic sa fie aprioric VINOVAT. Adica, vreau sa spun ca toata aceasta legislatie in continua modificare a aparut pentru ca marea majoritate a parlamentarilor habar n-au cum se gestioneaza o firma in acest haos legislativ. Cine elaboreaza aceste acte ........? Normal , cine le controleaza. Toata armata din ministerul de finante lucreaza pentru parazitarea pe spinarea MURIBUNDULUI AGENT ECONOMIC. Sa nu uit, Nastase Adrian nu merita sa mai fie votat nicaieri, numai si numai pentru aberatia de a infiinta ministerul controlului. Toti guvernantii nu au facut decat sa sugrume agentii economici prin lipsa de actiuni preventive si prin lasarea sloboda a ,,CAINILOR" care controleaza ,,La oase" ce a mai ramas din economia privata care tine toata tara asta. Ca sa vina un partid cu solutii adevarate , trebuie sa-si asume riscurile pe termen scurt dar poate castiga foarte mult pe termen lung. Cand unul din aceste partide va face acest lucru atunci voi merge si eu la VOT. Din pacate istoria o fac liderii si nu popoarele singure. La buna vedere.Acest guvern trebuie sa cada cat mai repede
Daca Domnul Geoana este impotriva lui Basescu atunci sa demonstreze cu fapte concrete, semnand motiunea de cenzura pe care o initiati pentru caderea guvernului. Acest lucru nu mai suporta amanare. Domnul Geoana trebuie sa demonstreze astfel ca face tot ce ii sta in putere ca sa opreasca acest guvern distrugator.0 Replies | Reply
nu cred...
...nu cred ca e posibil sa se schimbe ceva pana dupa alegeri. ma refer la componenta guvernului. asa ca tot ce se face contra acestui miniguvern (!) apartine seriei de "must to do" ca sa dai bine la admiratori si admiratoare. cred ca politica schimbarilor de 180 grade si-a aratat ineficienta in romania. cine o continua e ori prost, ori rau intentionat, indiferent de tribul din care provine. omul in care voi avea incredere (ma refer la proximele alegeri) va fi cel care va veni cu un program pe care adversarii sa nu-l poata combate (decat cu riscul de a se compromite). BTW, ideea cu cota unica de 10% mi se pare singuul lucru destept pe care l-am auzit zilele astea. oricum, succes!0 Replies | Reply
IMEDIAT ALT GUVERN
Domnule Crin Antonescu, Acest guvern o sa fraudeze alegerile. Noi o sa mergem sa va votam pe Dvs. iar guvernul Boc II o sa ne fure voturile. E absolut necesar ca acest guver sa cada, au facut ravagii. Domnul Geoana are ocazia sa demonstreze ca este contra lui Basescu, semnand impreuna cu tot PSD-ul motiunea de cenzura pe care o initiati pentru caderea guvernului Boc II. Avem incredere si o sa va sustinem pana la capat.0 Replies | Reply
La Singura solutie: alt guvern
Aveti nevoie de voturile simpatizantilor tuturor formatiunilor politice. Este o eroare sa faceti referiri critice la partide, pe ideile CDR. In aceasta etapa este obligatoriu sa va referiti strict la persoane si nu la formatiuni politice. Dupa alegeri puteti sa faceti oricate gafe doriti, dar acum nu, pentru ca este prea mare nevoie de dvs. Mult succes!0 Replies | Reply
vot pentru schimbare
imi doresc cu adevarat o schimbare! cati nu si-o doresc?sunt dezamagita de clasa politica din romania dar inca mai sper ca se poate intampla ceva bun, ceva care sa scoata oamenii din saracia lucie in care traiesc.din acest motiv o sa merg la vot si o sa pun stampila pe crin antonescu! si eu si fiica mea si sotul meu! sa va ajute Dumnezeu!0 Replies | Reply
atentie
Pana la negocieri mai e cale lunga. Deocamdata: alegerile. Atentie, schimbarea intempestiva a tuturor prefectilor si subprefectilor PSD are ca scop numirea in toate sectiile de votare de presedinti PD-L, ignorand propunerile primarilor.Daca luam in calcul ca la alegerile precedente ,in sectii au avut oameni PD-L si din partea altor partide, frauda care se pregateste va fi de proportii. Asa zisul boicot al magistratilor le convine. Cred ca in momentul de fata este mai oportuna o negociere cu celelalte partide in scopul diminuarii posibilitatilor de fraudare a alegerilor.0 Replies | Reply
Schimbarea domnilor...
Criza economica care a lovit intreaga planeta este o nenorocire comuna... singura problema este legata doar de costurile repartizate mai mult sau mai putin egal pe umerii statelor afectate. Romania se afla cu certitudine in plutonul codas! Guvernul trebuie lasat sa lucreze. Parlamentul are posibilitatea de a controla activitatea Executivului dar acest control nu trebuie nici excesiv si nici politicianist. Benefica ar fi doar o conlucrare corecta intre toate fortele politice reprezentate in Parlament pentru a limita pagubele inerente care oricum nu pot fi evitate. Dupa ce apele se vor mai linisti vor aparea noi conditii care pot permite schimbarea garniturii guvernamentale.0 Replies | Reply
Elitele au gen?
Domnule Crin Antonescu, In articolul meu Despre pasivitatea elitelor va intreb : Elitele au gen ? Revin cu aceeasi intrebare si va rog sa comentati rolul femeii in societatea romaneasca. Va rog sa-mi trimiteti un mesaj (...) pentru a ma instiinta daca ati comentat intrebarea mea. Multumesc frumos, Larisa0 Replies | Reply
MARIAN
Mai usor cu mistourile, speram ca ne-a ajuns unu care numai asta stie.Nu cred ca asta e solutia. stim cum e si nu e bine ca am ajuns sa stim dar asta e.Veniti cu solutii. Iesiti in fata,si fara sa a fi rau, nu scoteti in fata lideri care nu au simpatia "poporului" gen Orban sau Tariceanu, fara sa le diminuati importanta. Acum o sa fie si mai greu , de cind Iliescu il gireaza pe Giona.Parca sutem timpiti. Dupa tot ce ne-a facut Base are 30%. O tinem tot asa si Udrea o sa fie prim-ministru. Poate asa meritam, nu stiu, dar stiu ca m-am saturat, imi ajunge. Ce a reusit actuala guvernare e sa imi distruga speranta, vreau sa cred ca dumneavoastra o puteti reinvia. Va multumesc si nu in ultimul rind CASA DE PIATRA. Sanatate si putere de munca. SA NE FITI PRESEDINTE!!!0 Replies | Reply
alt presedinte / guvernare , nu prosteala
1. si cel mai important: JOS BASESCU pt. ca dorim un stat democratic, am trait "epoca" si crede-ma n-a fost deloc bine. 2. separatia puterilor in stat. apara acest lucru cu orice pret, este mai presus de intelegerea oricarei politici 3. accepta ceea ce e bun chiar daca vine "din stanga sau din dreapta", lasa lucrurile bine facute sa functioneze - vezi impozitul forfetar vs. cota unica (mare realizare a pnl) 4. invata din greseli (nu e de dorit, .....dar e necesar) - pnl si psd si altii, au primit un dus rece din partea lui basescu (iti amintesti guvernarea lui tariceanu, parca era in ringul de box cu basescu). 5. moralitatea. poporul roman este un popor crestin si respecta valorile si onoarea familiei. nu tolera prostitutia politica - inventarea si sustinerea nelegiuirilor din ministere de dragul adulterului. 6. nu fura ! nici macar din banul public, este o indeletnicire injositoare. 7. romania are resurse, nu are conducatori. 8. basescu a ajuns presedinte sustinut de o putere de dreapta, vioara 1 PNL, acum danseaza cu mondialii, regii tiganilor si interlopii. pastreaza-ti demnitatea,ca om in primul rand. 9. un vechi proverb romanesc, sau marinaresc? ne spune ca pestele de la cap se impute. 10. JOS BASESCU !0 Replies | Reply
ne trebuie o schimabre reala
Stimate domnule Antonescu, Schimbarea vine din interior catre exterior...si doctrina liberala a dovedit-o...mai e un lucru de facut...nu remanieri sau scindari politice.... nu de asta avem nevoie.....avem mare nevoie de oameni cu bun simt de calitate si obiectivi...care doresc intr-adevar sa schimbe ceva...Nu doar presedintele ci toata mentalitatea de linga institutia prezindetiala...incepind de la maturator la presdeinte..Ideea de schimbare e buna cu conditia ca schimbarea facuta sa dea rezultate,. asa ca va doresc sa uniti toti romanii ca sa puteti schimba ceva real in tara asta. Cu stima, Vlad Mitrache0 Replies | Reply
Motiune de cenzura
D-le Antonescu, mobilizati PNL-ul faceti toate demersurile necesare pentru a inainta o motiune de cenzura impotreiva acestor incompetenti, care ne-au adus in haos economic,social, politic,etc; mobilizati toata opozitia, pentru ca in momentul de fata e destul de mare, pentru a scapa de guvern, chiar si fara guvern BIATA ROMANIA AR DUCE-O MULT MAI BINE. Sper ca pana la alegeri acesasta gluma de "guvern" sa nu mai existe, altfel ne vom trezi bupa alegeri pe proprietetea "bravului conducator" fara a mai putea face mare lucru. Actionati pana nu e prea tarzu, aproape ca imi vine sa va rog sa faceti asta si totus VA ROG trebuie sa scapam de Base.0 Replies | Reply
De acord
De acord cu un nou presedinte ( Crin , bineinteles) si un nou guvern dar categoric fara Tariceanu premier. Cine stie ce bogatii subterane ar mai putea sa vanda pe N V ....O sa aveti o tinichea de coada pe tot timpul mandatului dvs. , adica 10 ani de zile. Sursele au transpirat , chiar din randul PSD-ului si deja se stie ca lucrurile sunt aranjate de mult indiferent de vointa romanilor. De lucrul asta deja au aflat si angajatii trustului Intact , nu puteti sa negati perierea zilnica prin emisiunile lor. Succes ! P.S.: NV nu e nord-vest , e neve...0 Replies | Reply
criza politica
Aveti dreptate domnule Crin Antonescu, sper din tot sufletul ca oamenii au vazut de cat de incompetent a fost acest guvern , eu va sustin din toata inima. Mult succes!0 Replies | Reply
fii prudent si intelept in declaratii
Draga Crin Eu nu ma regasesc in politica niciunui candidat insa inclin sa te votez. Nu-mi place atitudinea ta fata de lagile prin care guvernul si-a asumat raspunderea. Eu am o mica firma si imi platesc taxele la zi. Nu mai suport aceasta birocratie si aceste structuri umflate ale statului. Cred ca peste 50% din actualii angajati de la stat trebuie dati afara pentru ca munca noastra sa fie eficienta si sa aiba rezultate pentru societate. Nu mai tine in brate aceasta risipa de resurse. Numai bine si succes0 Replies | Reply
Presedinte model
Tara are nevoie de un Guvern de Tehnocrati. Este singurul in masura sa faca ceva pentru Romania. Pentru a putea forma un astfel de guvern avem nevoie de un Presedinte Puternic nu de un presedinte jucator! Pentru aceasta si pornind de la proverbul "Pestele de la cap se impute" va propun urmatoarele: - PRESEDINTE SANATOS - toti candidatii ar trebui sa se supuna unui control medical fizic si psihic amanuntit iar rezultatele sa fie publice. - PRESEDINTE MORAL - citi dintre candidatii la Presedentia Romaniei au respectat si respecta cele 10 porunci? Sunt sigur ca ar trebui sa-l alegem pe acel candidat care nu a precurvit, nu a furat si in special nu a mintit! - PRESEDINTE INTELEPT - "intelepciunea se masoara prin obstacolele pe care le-am depasit" spun inteleptii. Si pentru a depasi aceasta criza avem nevoie de cel mai intelept candidat. Pentru ca nu stim cum sa masuram intelepciunea ar trebui sa-i intrebam pe inteleptii neamului care e cel mai intelept dintre candidatii la Presedentie.0 Replies | Reply
Ca sa castigati alegerile trebuie sa veniti cu un alt gen de mesaj
Basescu este uns cu toate alifiile. Stie sa foloseasca la maximum orice prilej pentru a puncta. Asta a facut si acum cu lansarea in campanie. Nu va amagiti. E greu de invins... iar din primul tur nu e nicio sansa. Fixati-va ca obiectiv in prima faza, sa ajungeti in turul 2. Bazinul electoral e plin de oameni care in momentul de fata nu vad nicio optiune. Sunt satui de promisiuni, de atacuri la persoana, de discursuri nationaliste... Vor sa auda altceva. Le trebuie cineva care sa le spuna pe sleau ceea ce toata lumea stie de fapt si niciun lider nu o spune - ADEVARUL. Ignorati-i pe ceilalti candidati in discursurile din campanie... ei nu exista ! Orice atac asupra lui Basescu il intareste. Construti-va discursul bazandu-va pe caracteristicile de baza ale poporului roman : modestie, cinste, onoare. Aratati ca sunteti diferit de ceilalti si atunci poporul va va alege. Liderii se nasc in momente de criza. Dovediti ca sunteti un lider si poporul va va urma !0 Replies | Reply
Ar fi bine
Ar fi bine dac-ar trece moţiunea, chiar dacă înlocuirea guvernului Boc cu altul rămâne un obiectiv nerealist pentru cele 49 zile rămase. Beneficiile ar fi cel puţin două: 1. Blocarea posibilităţii de a mai emite acte normative, fie ele evident anticriză cum este "legea antipicnic". Dacă nu trece (moţiunea), să te ţii Ordonanţe de Urgenţă şi legi făcute pe genunchi. 2. După alegeri, guvernul Boc fiind deja "interimar", o nouă alianţă va putea instala rapid un nou guvern, lucru de loc de neglijat. ... Îndrăznesc a vă sugera ca-n atacurile la PSD să vă limitaţi la cele două subiecte: Alianţa cu PD-L-ul şi contribuţia la asumarea răspunderii pentru cele 3 pachte de legi, inclusiv nesemnarea moţiunii depuse de PNL. Acestea sunt motivele pentru care Geoană nu este dezirabil unei mari părţi a electoratului PSD, electorat ale cărui voturi v-ar fi extrem de necesare pentru a accede la turul 2. Orice supralicitare, pe alte teme, v-ar îndepărta acest electorat.0 Replies | Reply
Cam tirziu
Aveti dreptate d-le Antonescu ! Cu un mic amendament: un guvern de tehnocrati trebuie sustinut de Parlament. Acum, daca incep "negocierile" intre partide (care mai lasa, care mai pluseaza), ne-apuca primavara ! Credeti dvs., sincer, ca Parlamentul e in stare sa se miste suficient de rapid pentru ca un guvern de tehnocrati sa poata guverna ? Se stie "eficienta" Parlamentului, care are trei viteze: incet, foarte incet si tiptil ! Daca ma uit si vad ca depuneti o motiune de cenzura sa cada actualul guvern, ce sa mai zic ? Era momentul unei "fratii" intre partide pentru a trece criza... Dar, consilierii americani angajati de dl.Geoana au dat raspunsul la criza: iesiti de la guvernare ! Vi se pare normal ? Ce iarasi nu inteleg e cum poate o minte inteleapta sa creada ca un singur om e vinovat pentru toate relele din Romania.. ca doar si PNL a fost la guvernare si nu-mi aduc aminte ca dl.Chiuariu sa fi curatat Justitia, de exemplu ! Cade guvernul Boc, de acord. Si ? Acordul cu FMI si Comisia Europeana ? Economia si socialul... ca pina se negociaza un alt guvern, stiti si dvs. Va urez succes si-conform declaratiilor dvs. majoritare- JOS BASESCU ! Si de miine incepe o noua era pentru Romania: lapte si miere! Ce puneti in loc ? Va spun eu: cam 2-3 luni de gilceava intre partide pina se va contura noul guvern si vor incepe din nou atacurile si gilceava nationala. Aveti raspunsuri la toate astea ? Cumva numai JOS BASESCU ?0 Replies | Reply
vrea sa stiu
Domnule Antonescu, 1. Doresc sa cunosc care este pozitia dvs. fata de condamnarea comunismului facut in mod neconvingator de catre presedintele actual ?? Cred ca sunt multi cei care astepta o pozitie a clara a dvs. si a partidului pe care il conduceti, fata de idealurile Revolutiei Romenesti (Punctul 8 de la Tm). Acest fapt a fost speculat de catre domnul Basescu castigand foarte mult. De fapt el a preluat zic eu in mod nelegitim aceasta lupta pacalind pe multi. De asemeni doresc sa stiu ce o sa faceti in acest sens. 2. In cazul in care o sa castigati cum o sa mentineti echilibrul politic? O sa faceti alianta cu PSD ?? Sincer nu prea vad alta solutie.... 3. Aveti pe langa dvs. cativa oameni care nu va aduc puncte sper ca o stiti . Ptr mine ei sunt o mare poticnire. Imi cer scuze ca sunt atat de direct si sper ca aceste intrebari sa va ghideze ce trebuie facut pentru a castiga voturile necastigate. Mult succes!0 Replies | Reply
"Sa facem ceva"
Daca ar vota toti cei cu drept de vot, probabil PNL ar avea cel mult 30-35% din sufragii. De ce? Raspunsul e simplu: PSD este partid cu orientare de stanga, deci este simpatizat in special de mase, de someri, de batrani. PD-L este partidul in care s-au strans in general mafiotii. Va fi simpatizat de patronii care fac aranjamente, de functionari corupti. Si cum nu sunt putini, ca procent vin imediat dupa PSD. PNL este in principal partidul oamenilor de afaceri, al celor cu varste cuprinse intre35-55 de ani, care chiar vor sa faca ceva. Ei sunt cei mai putini. Secretul succesului este de a scoate la vot nehotaratii. Si personal voi face tot ce pot ca in zona mea de influenta, sa scot ptr liberali oamenii lavot. Succes.0 Replies | Reply
de acord cu dv
Domnule Antonescu va urmaresc cu mare interes. De fiecare data i-mi umpleti sufletul de speranta si bucurie.Dupa 29 de ani voi merge prima data la vot.Sunt convinsa de bunele dv. intentii si sincer sunt foarte greu de convins,dar ce pacat ca faceti parte din PNL.Va fi foarte greu sa ma convingeti ca si partidul dv. gandeste tot asa.Poate in urmatorii 5 ani ma voi convinge.As fi preferat sa candidati ca independent.va urez mult succes0 Replies | Reply
Doctrina liberala ?
Am fost de la inceput si sunt in continuare un adept al liberalismului. Am votat de fiecare data cu liberalii sperand ca acestia vor reusi o crestere in viata noastra politica. Din mai multele declaratii , interviuri si materiale tiparite pe care am avut ocazia sa le consult, constat cu regret ca inca nu se vede foarte clar o doctrina liberala a membrilor si candidatilor de la PNL. De fiecare data, se aluneca spre ideile de tip socialist, in speranta ca o masa mai mare din "plebea" va fi induplecata sa-i voteze. Eu inteleg doctrina liberala prin cateva cuvinte ... "LIBERTATE DEPLINA, IN LIMITELE BUNULUI SIMTZ SI AL LEGII, IN CARE FIECARE INDIVID AL SOCIETATII SA-SI REALIZEZE ASPIRATIILE PRIN MUNCA CINSTITA, PRIN PROPRIILE CAPACITATI FIZICE, MORALE, INTELECTUALE, IN LIMITA SPATIULUI SOCIAL IN CARE CONVIETUIESTE..." Referitor la articolul "Singura solutie: alt guvern", nu sunt de acord cu punctul 1 ... (.. unde este ponderea liberalismului daca se aduna mai multe conceptii ? ... ar trebui ca si ministrii sa fie numiti printr-un concurs de competenta ...), iar la punctul 2 cred ca nu numai guvernul tb redus, dar si existenta a doua camere senat si parlament, reduse la un numar care sa fie proportional cu ponderea partidelor care depasesc 25% la alegeri ... In acest fel vor disparea partidutele "parazitare" care sa "doarma" in salile de sedinte ... PAREREA MEA !0 Replies | Reply
DRACULA II
DRACULA II VIITORUL PREŞEDINTE AL ROMÂNIEI VLAD ŢEPEŞ – MODERN - 2009 - România a ajuns după 20 de ani de tranziţie la democraţie, datorită conducerilor incompetente, interesate personal, de grup sau partid şi trădătoare a interesului naţional, ţara tuturor HOŢIILOR, a CORUPŢIEI şi TRAFICULUI de INFLUENŢĂ, inclusiv la nivelul celor trei puteri ale statului. Rezultatul acestei anarhii generale, este acumularea de averi şi capitaluri , IRAŢIONAL DE MARI, pe seama jefuirii AVUŢIEI NAŢIONALE şi a POPORULUI ROMÂN , cu legi prefăcute la comandă, sau abuzuri de putere, în toată ţara şi la toate nivelurile ierarhice, de la local la naţional. Cu toate că legislaţia României, are şi legi care ar fi trebuit să stăvilească astfel de abuzuri, care să ducă la impozitarea veniturilor colaterale activităţilor organizate şi impozitate prin lege, s-a ajuns, datorită nedeclarării acestor acumulări sălbatice de capital, a lipsei de eficienţă şi complicităţii a autorităţilor statului, la realizarea la toate nivelurile şi în toată ţara, de CAPITALURI ILICITE . România în aceste condiţii a acumulat la bugetul de stat, tot mai puţin, în timp ce cheltuielile cu reforma ( ??? ), cu salariile şi pensiile bugetare , au crescut ( în multe cazuri abuziv – MITĂ POLITICĂ ), ajungând la circa 135 miliarde EURO datorie publică ( formată din datoria externă plus datoria internă a statului ) şi la imposibilitatea de a mai plătii, nici măcar pensii şi salarii bugetare , din venituri proprii, folosind pentru aceasta , parte din banii împrumutaţi de la FMI sau de la BĂNCILE ROMÂNEŞTI ( ajungând cel mai bun client al acestor bănci, care astfel nu mai sunt interesate, să crediteze economia , pentru că nu le asigură aceleaşi dobânzi şi aceleaşi garanţii la credite ) . Urmează Alegeri Prezidenţiale 2009 – este necesară o schimbare radicală, pe toate planurile , pentru că AŞA NU MAI MERGE – resursele interne ale României , au fost şi sunt FURATE , iar în aceste condiţii îmi pun o SINGURĂ ÎNTREBARE …….CARE DINTRE CANDIDAŢII LA PREŞEDENŢIA ROMÂNIEI , VA FI ÎN STARE SĂ UMBLE LA „ FURĂCIUNILE ULTMILOR 20 DE ANI „ impozitând cu penalităţi, sau confiscând AVERILE ILICITE, acumulate prin furt,corupţie, şpăgi , comisioane, evaziune fiscală ş.a. iar pe făptuitori să-i pună la dispoziţia justiţiei, adică “ SĂ FIE DRACULA II “ . CU SERANŢĂ ŞI CREDINŢĂ Barbu Florea 03.10.20090 Replies | Reply
VARIANTĂ GUVERN
Propun următoarea formulă În calitate de partide parlamentare, fiecare partid - cu excepţia PSD care nu doreşte să guverneze- să înainteze urgent preşedintelui Liste cuprinzând propuneri nominale pentru ocupanţi ai fiecărui portofoliu.- Fiţi dvs. primii, pentru a da un exemplu concret de rezolvare operativă şi eficientă a problemelor din Guvern-. Preşedintele ar urma să aleagă proporţional cu ponderea reprezentanţilor în parlament a acestor partide , bineânţeles după ce scade PSD-ul. Astfel ţara ar fi condusă de un guvern multicolor, guvern care să aibă menirea de a menţine o situaţie cât de cât , stabilă Nadia RACZ- Oradea0 Replies | Reply
Ordonanta37/2009
Bună seara, domnule -sper eu- viitor preşedinte! Mă bucur să vă aud şi să vă văd.Sunteţi singurul candidat care ar merita să câştige alegerile.Speranţele multora dintre noi sunt la fel de mari ca emoţiile..., şi teama de ce-ar însemna continuarea jocului de pe scena politică a României a celor care fac " CIRCUL DE STAT" Ar trebui acum să readuceţi în actualitate problema Ordonanţei 37/2009 privind politizarea conducerilor serviciilor deconcentrate. Curtea Constituţională ar fi trebuit să se p+ronunţe asupra constituţionalităţii acesteia , pe data de 16. septembrie 2009, dar tăcerea este totală! Sunt multe persoane care aşteaptă un semn de la dvs. pe această problematică, deoarece aţi avut la momentul respectiv o reacţie care ne-a dat puterea de a lupta în instanţe şi de a câştiga- chiar dacă foarte muţţi directori de instituţii ignoră dispoziţiile instamţelor-. Aceştia procedează astfel pentru a nu permite profesioniştilor să reintre în drepturi,şi pentru a politiza şi şantaja persoanele din instituţii şi agenţii economici care sunt sub incidenţa controalelor acestora! Vă doresc mult ,mult succes la alegeri şi sper din tot sufletul ca toţi românii să gândească limpede. Vă mai doresc să fiţi puternic, să aveţi curaj, să fiţi sănătos şi fericit alături de minunata dvs.familie. Nadia Florentina RACZ Oradea-Str.Oneştilor Nr.28/A-0745/630300 E-mail figura@rdslink.ro0 Replies | Reply
subscriu la che-nu va bagati in troaca!!!
Revin la ce am citit mai sus.Nu va bagati in troaca!Nu va coboriti la ei!.Asta asteapta, sa ajunga sa va minjeasca !Si nu trebuie BASE sa fie subiect permanent!El stie ca are multi sustinatori care ii savureaza limbajul de mahala!Dar in Romania nu sint numai mahalagii!Concentrati-va pe nevoile reale ala tarii.Astea nu nu trebuie amestecate cu politica!Succes si verticalitate !0 Replies | Reply
@liviu-daniel-niculae
Ceea ce expui aici este o îndoială generală cu ţintă neclară, adică mai pe scurt ataci TOT. Există şi răspunsuri punctuale la întrebările tale, dar nu sunt de acord cu strategia: "atac tot pentru a fi sigur că am prins ceva care merită atacat." Din punctul meu de vedere reacţia ta este la fel de simplistă ca acest post pe blogul domnului Antonescu. Până la urmă un om nu poate cuprinde toate soluţiile la TOATE problemele (cei care au încercat inclusiv Ceauşescu au cam eşuat tragic atât pentru ei cât şi pentru poporul pe care l-au condus). Ceea ce poate fi într-adevăr apreciat este că dl. Antonescu a promovat acest mod de a interacţiona cu noi, cetăţenii de rând şi poate atunci când va lua deciziile se va gândi şi la întrebările tale precum şi la comentariile noastre. Restructurarea completă a sistemului în care trăim va lua generaţii întregi şi cu un efort atât individual cât şi colectiv. Poporul nostru merită mai mult şi mai bun, dar fiecare drum lung începe cu un pas. Aşa că momentan avem de ales între ceea ce există, nu între ceea ce am vrea noi să existe. Prin modul cum ai prezentat aici aceste întrebări reprezinţi perfect veşnica nemulţumire a pseudo-intelectualilor români.romania mai are semne vitale
gindeste cum poti reduce evaziunea fiscala ; interzicerea platii cu bani cash ci plata cu cardul !0 Replies | Reply
despre castigarea alegerilor prezidentiale
tare mult imi doresc sa castigati alegerile pt presidentie ,d-le Antonescu,si vreau sa va spun ca sant multi ca mine ,nici nu va inchipuiti cat de multi,desi sant tehnician ,adica ar trebui sa fiu undeva cu un partid de stg,nu vad solutia pt Romania decat o solutie liberala,sa va dea Dumnezeu forta ,sanatate si mult noroc,cu respect Nicu Pana din bucuresti0 Replies | Reply
Solutiile prezidentiale
Indiferent daca va fi sau nu reales, sa nu se astepte de la dl Basescu consultari, in adevaratul sens al cuvintului. Este, prin constitutie(nu legea nationala!) un tip conflictual care "nu poate" sa accepte idei de la altii. Marea greseala a acestui popor - si, in primul rind a dlui Petre Roman - a fost promovarea in functii "de virf" a unui om invatat tot timjpul sa comande. Ca fost comandant de nava de mare tonaj a avut in subordine un mic "popor pe ape" pe care l-a condus dupa bunul sau plac. Are toate metehnele corsarilor de odinioara, asa ca va fi foarte greu de invins. Un astfel de om nu poate fi invins decit de oameni cu "mina de fier", cee ce nu sta in firea poporului nostru credul si usor de manevrat.0 Replies | Reply
Singura solutie: alt guvern
Dificil de ajuns la un guvern de tehnicieni. Măcar că ar fi singura soluţie viabilă, nu pare în firea locatarului abuziv de la Cotroceni să uzeze de raţiune. Dar, cu rugăciunile Sfântului Nicolae, ne-om scăpa de pacoste...0 Replies | Reply
Daca voi nu ma vreti...eu va vreu...hahalerelor
Speram să avem un week-end liniştit, cu ştiri pozitive de genul “un şoricel curajos a înfruntat o pisică şi a câştigat”. Zău aşa. No chance! Dai drumul la televizor şi îl vezi pe Becali prezidenţiabil, elucubrând asupra şanselor sale la scrutinul din noiembrie. Mai mult, îl auzi perorând asupra turului doi al alegerilor, despre posibilitatea de a intra alături de Băsescu, despre cum îl bate el pe Antonescu etc. Ce se întâmplă cu România? Asistăm la prohodul bunului simţ. Să scrie cineva repede epitaful…0 Replies | Reply
prntru un nou presedinte
sper intr-un viitor mai bun alaturi de un presedinte mai bun.sper ca sa fiu alaturi de copilul meu, sa nu fiu nevoita sa plec sa muncesc intr-o alta tara ,sau fiica mea sa fie nevoita sa plece intr-o alta tara negasindu-si un loc de munca in tara numita ROMANIA.vreau si trebuie sa am INCREDERE intr-un om bun ,corect,calm . nu vreau sa trebuiasca sa tac ori de cate ori am dreptate pentru ca daca nu tac imi pierd locul de munca.VREAU SA MERG LA VOT si sa votez un OM. vreau sa-l votez pe CRIN ANTONESCU si-i sfatuiesc pe toti cei care inca nu sunt hotarati sa mearga la vot SA MEARGA.sunt sigura ca cel care va avea solutiile tuturor romanilor va fi CRIN ANTONESCU0 Replies | Reply
E superoferta .Avem deja guvern redus cu 50% !!
Base deja v-a implinit visul. Guvernul are deja 10 ministrii. Folositi prea mult cifra de 50% . Guvern redus cu 50% parlament redus cu 50% impozit redus cu 50%. Toate fix cu 50% par nefundamnate de nci o analiza . De ce nu 30% la unele si 60% la altele ?. Suna ca o reclama de solduri politice la Carefour. OK sa reducem sunt prea mari dar fara experimente care nu le-a mai facut nimeni sa avem guvern si numar de functionari publici impozit si cheltuieli publice la media europena. -Poate exista tehnicieni la Sanatate, Finante si Agricultura dar la interne si aparare.? . Pt alegeri internele sunt cheie. Nu mai este timp pt.negocieri si formarea guvernului de tehnicieni. Guvernul trebuie demis pt. a nu mai emite tot felul de porcarele ca ordonante de urgenta dar lasat interimar , castrat de putere abuziva si in chingi parlamentare pina la 7 dec. In ce priveste alegerile libere daca ne organizam le putem garanta si noi. Nu avem nevoie de politisti "vigilenti" ca sa depistam turismul electoral sau numararea cu ochii chiori a voturilor. Daca nu-l vrem pe Basescu inca cinci ani nu numai politicieni trebuie sa mearga in campanie. La fel si pt. Basecu -lite- Oprescu sau un Zero presedinte -Geoana.0 Replies | Reply
Solutie pentru un viitor guvern. O propunere
Am fost intrebat aseara de catre un prieten implicat pana in gat in politica in randurile PSD - ului cum vad eu structura viitorului executiv. Pentru ca Romania are nevoie de un nou guvern, acest lucru este clar. I-am raspuns ca aceasta ciudatenie a naturii numita cabinetul Boc 2 trebuieste trantit de la putere in cel mai scurt timp posibil. PNL - ul a anuntat o motiune de cenzura, care va fi introdusa probabil luni. Totul depinde de atitudinea parlamentarilor PSD. Daca ei vor fi solidari cu Opozitia motiunea va trece iar Romania scapa de aceasta ciuma numita PD. Insa daca PSD - ul va prefera in continuare jocul politicianist la doua capete soarta acestui exercitiu parlamentar este compromisa iar guvernul PD va organiza alegerile prezidentiale. Pentru ca aceasta este miza cea mai mare. Guvernul Boc a organizat operatiuni de turism electoral chiar si in mandatul pesedistului Dan Nica. Va dati seama de ce ar fi in stare acum, cu un ministru democrat? Vasile Blaga a rostit un nume la postul Realitatea TV; Atlassib. Da, firma fratilor Carabulea va fi folosita pe scara larga la sfarsit ne noiembrie si inceput de decembrie. Mai ales ca Ilie Carabulea este unul dintre sponsorii traditionali ai PD - ului in Transilvania si Banat. Ce ar trebui sa se intample in viitorul apropiat? Pai in primul rand ar trebui inlaturat acest guvern. Acesta ar fi primul pas. Ulterior trebuie format rapid un executiv de tehnocrati care sa gestioneze corect treburile tarii pana la inceputul anului viitor. Guvernul acesta ar trebui sa organizeze si alegerile prezidentiale, pentru a indeparta dubiile asupra rezultatului final. In ianuarie 2010 ar trebui sa avem un cabinet politic generat de o noua majoritate PNL-PSD. Functia de premier ar trebui sa revina acelui partid al carui candidat prezidential nu a avut acces in turul al doilea al prezidentialelor. Pentru ca este greu de crezut ca, ori Antonescu, ori Geoana nu o sa-l invinga pe Basescu in finala.Da, eu cred ca cea mai fericita formula de guvernare pentru Romania este o coalitie PNL - PSD. Aceste doua partide au dovedit in ultimii trei ani o anumita afinitate unul pentru celalalt, o complementaritate a intereselor politice. Romania are nevoie de politici liberale capabile sa scoata tara din marasmul in care a fost adusa de un grup de incompetenti notorii in frunte cu presedintele Basescu. Iar in aceasta perioada avem nevoie de politici bine articulate, capabile sa genereze securitate sociala tuturor cetatenilor. Paritatea functiilor in noul executiv ar trebui sa fie de 50%-50% sau, daca se gandeste o majoritate mai larga, cu participarea UDMR - ului, o functie de ministru ar trebui sa apartina acesteia. Motiunea de cenzura a PNL - ului are darul de a forta limpezirea apelor in politica romaneasca. Sa speram ca vom scapa de o noua fraudare a vointei electorale a romanilor.0 Replies | Reply
Măsurile anticriză româneşti au luat nota 1,3 din 9
http://standard.money.ro/articol_107128/masurile_anticriza_romanesti_au_luat_nota_1_3_din_9.html Ar trebui sa faceti manifeste cu articolul asta si sa ajunga in toate colturile tarii. Ce poate fi mai clar ca cei care ne-au guvernat in ultimile 9 luni sunt varza. Pe verso ar trebui scrise clar masurile anticriza ale PNL. Apropo, cand va mai intreaba un reporter care sunt masurile anticriza PNL nu mai lungi vorba ca stai sa vezi fca noi am pus in parlament la registratura o hartie acum 7 luni dar s-a pierdut si ca noi am zis mereu dar exact acum am uitat sa venim cu fituica de acasa. Nu, raspunsul trebuie sa fie, prima masura este ..., a doua este ..., a treia este ..... Gata. Fara scobit in nas si dat ochii peste cap.0 Replies | Reply
Etica si morala in politica
Ce înseamna oare “drept”, “corect” si “just”? Ce înteleg oamenii politici, managerii sau angajatii prin acestea? Le percep oare diferit în lumea politici fata de viata de zi cu zi? Aceste notiuni, si întrebari totodata, tind sa devina astazi tot mai importante, pe masura evolutiei economice globale, a concurentei, a tehnologiilor. Si aceasta deoarece deciziile din viata politica afecteaza atat de multi oameni care, practic, nu au nici un control asupra acestora. Sensul cuvintelor “drept”, “corect” si “just” îsi gaseste determinarea în ceea ce numim etica. Caci a fi etic înseamna a trai într-un anumit mod, este un fel de a te comporta în viata, adica a actiona drept, corect si just. Utilizarea termenilor de etica si morala reprezinta subiectul a diverse conventionalisme, iar fiecare autor, epoca sau curent filosofic îl utilizeaza în diferite moduri. Nu putem defini etica izolat de termenul “morala”. Etica si morala sunt strans relationate dar nu în sensul originii etimologice. Conceptul de morala se refera la un anumit cod social, la un ansamblu de reguli carora trebuie sa ne supunem pentru a fi admisi într-o societate data. El evoca interventia unei autoritati traditionale, adesea religioase,” capabile sa ne indice ce trebuie facut sau evitat. Într-o societate culturala dezintegrata, individualista, cuvantul moral poate produce neîncredere” . Etica, conform dictionarelor, simbolizeaza stiinta binelui si a raului. Întrebarea este de unde stim ce este bine si ce este rau? Fara îndoiala, fiecare individ percepe binele si raul într-un anumit fel, raportandu-se la conduita celorlalti: sunt lucruri care se fac si lucruri care nu se fac. Este însa mai dificil sa te analizezi pe tine însuti decat sa-i critici pe ceilalti. Poate de aceea etica este considerata o stiinta care ne ajuta sa cunoastem omul, comportamentul sau si societatea în ansamblul ei. Etica reprezinta faptul real care exista în mentalitatea unor persoane, reprezinta un ansamblu de norme de stiut/cunoscut, principii si motive pe care un subiect le-a realizat si stabilit ca o linie directoare a propriei conduite. Stiinta eticii are un dublu caracter, respectiv: analitic (se preocupa de cauzele actiunilor noastre) si normativ (ne spune ce avem de facut). Însa, fara sa fie o stiinta descriptiva (nu ne indica cum sa facem), este o stiinta practica, este orientata spre actiune: se învata din practic. De aceea, se foloseste adesea si conceptul de etica aplicata, prin care întelegem “analiza din punct de vedere moral a unor situatii concrete din practica sociala sau profesionala în vederea luarii unor decizii” . Etica este, poate, cea mai buna reclama pe care o organizatie, firma sau institutie publica si-o poate face. Parerea multor specialisti este ca nu exista o diferenta între etica din viata de zi cu zi si cea din domeniul politicii. Un om deschis si generos, un ambitios, un mincinos sau un intrigant se comporta la fel la locul de munca si în afara lui. Totusi, în conditiile exercitarii responsabilitatilor profesionale, este necesara o abordare particulara a eticii. În primul rand, deciziile si comportamentul unui individ care poarta responsabilitatea unui grup sunt diferite de cele pe care le presupun relatiile interpersonale cu prietenii sau familia. În cadrul organizatiei, actiunile fiecarui individ sunt dependente si de actiunile altora, iar rezultatele comportamentului sau se rasfrang asupra mai multor persoane (din interiorul sau din afara organizatiei). De aceea, în politica nimic nu poate fi considerat bun sau rau în totalitate si chiar si aprecierile “intermediare” sunt foarte greu de facut. Poate din acest motiv mai exista oameni care cred ca morala nu are nimic în comun cu politica. În al doilea rand, complexitatea relatiilor economice din societatea contemporana si multitudinea canalelor de comunicatie îngreuneaza asigurarea unei transparente a eticii. Rezultatele actiunii unui politician se raspandesc într-o sfera mult mai larga decat poate el sa controleze. Devine astfel posibil ca o buna intentie a sa sa aiba efecte negative nedorite si imposibil de prevazut. Astfel, comportamentul etic al organizatiei capata noi dimensiuni, o data cu cresterea responsabilitatii sale. A vorbi despre etica – în politica, administratie publica, economie, la nivel de organizatie, este astazi la moda, chiar daca nu reprezinta o noutate. Cu toate acestea, se manifesta o lipsa de evidenta a eticii în aceste domenii. Drept consecinta avem nevoie de constientizare a influentei negative a comportamentelor neetice asupra performantei politicienilor si asupra performantei societatii pe ansamblu.0 Replies | Reply
romania tara fara oameni care nu mai au suflet
d-le Crin Antonescu nu stiu ce ati putea d-voasra sa faceti intr-o tara care este controlata de grupari mafiote in toate domeniile ;economie finante banci agricultura etc in politica in justitie s.a.m.d asa ca ce puteti face ca de vorbe frumoase si promisiuni romanii sunt satui ce credeti ca putewti face sa va acord votul de presedinte0 Replies | Reply
VOTATI CRIN ANTONESCU
va urez multa fericire alaturi de cele doua fiinte dragi iar in ceea ce priveste securistii si activistii de partid ai lui basescu si iliescu cred ca v a fi f greu sa i dam jos fiti mai puternic si strgati mai tare va rog sa auda tinerii care l au pus pe base ca acum sa vina sa l dea josa altfel nici o sansa0 Replies | Reply
Asta ar fi singura solutie
Sunt perfect de acord .Numai PNL si Crin Antonescu ar putea schimba Romania.0 Replies | Reply
Asteptam motiunea clarificatoare
Comparatia cu revelatorul este excelenta. Aceasta motiune va clarifica situatia, pentru ca sunt tradatori destui. Felicitari pentru solutia aceasta. Asteptam Motiunea de cenzura. Parerea mea e ca Geoana este periculos de prost. Cred ca nici acum n-a inteles de ce a gresit PSD abtinandu-se de la vot la ultima Motiune.Dezamagire mare! Fiti mai incisivi!
Cred ca timpul vorbelor a trecut demult. Suntem deja cu un picior in prapastie, economia e la pamant, investitorii fug de noi, oamenii sunt disperati din cauza saraciei din care nu mai ies, statele lumii nu ne mai baga in seama, asa ca e timpul , stimati politicieni, sa schimbati foaia, sa fiti mai incisivi cu actuala conducere, sa ne scapati de ea. Orice varianta paote fi mai buna.Nu mai vrem sa auzim minciunile lor,"dorintele lor sincere" de schimbare in bine a tarii, suntem satui de "va asigur ca vom schimba", " ne asumam ca.." si toate celelalte gogosi vandute in poleiala pe care ni le serveste actualul guvern. NU SUNTEM PROSTI , SUNTEM SUPARATI PE VIATA PE CARE SUNTEM OBLIGATI SA O TRAIMl SI PE POLITICIENII CARE NE-AU ADUS AICI ! AJUTATI-NE! SCAPATI TARA DE INCOMPETENTI! SCOATETI TARA DIN PRAPASTIA IN CARE E! AVEM INCREDERE IN VOI! NU NE DEZAMAGITI!0 Replies | Reply
Statistica e mama invataturii
Sa crezi acum ca orice forma de guvern facuta din politicieni (care intre noi fie vorba nu stiu ce inseamna notiunea de doctrina) poate urni economia este un lucru naiv si ireal. Nu stiu daca technocratii sunt solutia dar a privi dintr-o alta perspectiva problema economiei este imperios necesar. Oricum statistica nu minte, natalitatea scade, numarul pensionarilor creste, numarul absolventilor de liceu ce urmeaza studii superioare scade. Poate a invata de la altii cum au trecut in momente similare nu e o greseala ci o necesitate. In final o intrebare pt. domnul Antonescu: Cum poti sa iti intemeiezi o familie daca tu castigi 1100 ron pe luna? (PS: profesia sa zicem ca ar fi asistent universitar)RE: Statistica e mama invataturii
Statistica este temelia fara de care nu se poate porni la nici un proiect.Japonezii au la baza cresterii economice statistica.Un asistent universitar poate sa aiba relativ usor si alte surse de venit.Desigur facand compromisul ca sa reduca din timpul de a invata in continuare(compromis pe care l-a facut oricum cand s-a angajat sa fie asistent sau sa aiba orice alt job).Simplist Domnule ANTONESCU
In primul rand Buna Seara, In al doilea rand sunteti singurul candidat in care "oarecum" mai am o speranta tinand cont de calitatea oamenilor care au intrat in Partidele Politice din Romania. Si sa nu uit, numele si datele cu care m-am inregistrat sunt 100% reale. Votul meu tine de minte si nu de suflet; eu va voi intreba intotdeauna cat se poate de direct si la obiect si v-as ruga sa imi dati raspunusuri clare si nu evazive. Multumesc anticipat. 1. Guvernul Tehnocrat: a) ca sa faceti asa ceva v-ar trebui o majoritate covarsitoare in Parlament - o noua coalitie; de unde ideea asta INAINTE de a o avea? Ce persoana? Fiti clar si nominalizati. Nu oi avea eu decat 32 de ani si nu am nici o experienta politica dar fara a da o metodologie clara si la obiect legata de CUM veti face asta mi se pare o naivitate; b) miza este una singura si NU 2; partidele se pot interzice peste noapte dar alimentele NU => singura miza este economia si problemele aferente; v-as ruga pe viitor sa NU mai aduceti aminte de problemele politicienilor nici macar ca optiune; poporul roman are nevoie de economie puternica si de oameni buni NU de politicieni evazivi, indoielnici si penibili; 2. DIMENSIONAREA GUVERNULUI a) de ce 10 si nu 3? sau 4? ati efectuat un plan pe baza unor date folosind o metodologie adecvata? daca da - ce metodologie ati folosit si care este rata de eroare a modelului respectiv?cate scenarii ati folosit? macar 3? Exemplu: Am folosit 3 scenarii in functie de [x] criterii principale si [y] criterii secundare tinant cont de [z] indicatori; modelul de simulare folosit a fost [Model_Simulare] utilizat si de [Referinte] cu o rata de eroare masurata de [+-%]. Rezultatele celor 3 scenarii sunt [Prezentare_Rezultate] b) buget redus cu 50% pentru cheltuieli administrative - plauzibil dar indoielnic pentru mine dpdv. al realizarii; ce reduceti din cheltuielile administrative? benizna din masinile de patrulare ale politistilor? fiti clar (o sa repet de multe ori sa fiti CLAR si la OBIECT) c) impus prin referendum? si cine organizeaza si plateste "referendumul"? Dvs.? Noi, cetatenii? Un guvern incapabil (guvernul BOC evident de el vorbesc) care nu e in stare "sa traverseze strada"? PNL? si daca tot fac referendum de ce sa Nu impun interzicerea TUTUROR partidelor si un guvern TEHNOCRAT format NUMAI din experti straini pe o perioada de 5 ani care sa vine cu un plan credibil capabil de reusita? (nu cumva asa a venit si printul CAROL pe tronul Romaniei la vremea respectiva - ca un "expert" strain? ROLUL PRESEDEINTELUI a) nu partidele sa le cheme - eu as zice sa le interzica si sa desfiinteze Parlamentul si sa cheme un Guvern Tehnocrat Strain; dar sa spunem ca mai dau o sansa "Partidelor" (si aici INCLUD si PNL sa nu fie NICI un dubiu) si va intreb: pe cine chemati? care partide? in functie de ce? de cate % are castigate dupa viitoarele alegeri sau dupa cati EXPERTI reali cu rezultate dovedite au in randurile lor; exprimati-va criteriile de alegere va rog. Nu intentionez sa va menajez de loc ci doar sa obtin niste raspunsuri clare la niste intrebari pe care incerc la randul meu sa le pun cat mai clar. Cu respect, LiviuSugestie
Domnule Antonescu, Poate n-ar trebui uitat ca obiectivul de etapa este accederea in turul II. Dupa ultimele evolutii este de asteptat ca Dl. Geoana sa creasca in optiunile electoratului. Dumneavoastra ati propus si v-ati angajat in promovarea unei solutii rationale (guvern de tehnocrati) in timp oamenii PSD ocupa spatiul mediatic printr-o vasta actiune de camuflare a ceeace a fost, de fapt, o dezerare de la obligatia guvernarii pe care si-o asumasera in cautare de avantaje meschine. Sunt sigur ca ati perceput deja riscurile situatiei asa ca ma limitez la a va semnala ca pentru accederea in turul II, adversarul de etapa este candidatul PSD si ca exista riscul de a va vedea "inglobat" in strategia acestuia, facandu-i jocul. Nu cred ca acest risc ar trebui asumat astfel incat ar fi poate cazul sa mai cantariti oportunitatea motiunii de cenzura. Pare putin cinic dar cred ca este doar o perceptie realista. Astept o confirmare de primire a mesajului meu si va urez sanatate si succes, Dumneavoastra si sotiei Dumneavoastra.0 Replies | Reply
Un guvern independent de Basescu
Atentie la tehnocratii "independenti" si santajabili. Si ca sa-i faceti pe plac lui Basescu(!), nu acceptati nici o formula de guvern care sa-l contina pe Blaga. Pt. Alex: Elena a luat mediul, asa ca o sa mearga cu armasarul si bicicleta la pascut!0 Replies | Reply
dezamagire
Urmaresc foarte putin dezbaterile despre politica ,tocmai pentru ca sunt foarte dezamagita de tot ce se intampla in ultima vreme in Romania.De fapt sunt dezamagita in continuu de 20 de ani incoace.De fiecare data am mers la vot si am sperat ca vom intra si noi in randul lumii si de fiecare data a fost mai rau decat inainte.Acum am devenit din ce in ce mai ingrijorata.Fiul meu creste (11 ani) si au aparut primele lovituri pentru el.Urmaresc aces site de la comentariul despre Camelia Potec.Eram interesata de ea pentru ca si fiul meu face inot.Atunci am sfatuit-o pe Camelia sa aleaga o alta tara,sa plece din Romania.Ieri am decis ca voi face tot ce pot pentru ca fiul meu sa-si gaseasca loc oriunde in lumea asa ,dar nu in Romania. Inca nu i-am spus fiului meu ceea ce va spun acum.Primaria sect 2 va premia copii care invata la scolile din sectori si care au premii la concursurile nationale.Fiul meu indeplineste aceste doua conditii.Are nu un premiu national ci trei.(loc 1 si 2 locuri 3).Dar,se antreneza la un club particular. La varsta lui in sectorul 2 nu mai este nici un copil cu performante egale. Nici macar nu i-am spus ca nu va fi premniat.Astepta cu nerabdare sa-si auda numele strigat,sa primeasca statueta si sa folosesca premiul(in bani).Nu i-am spus inca si nu stiu cam o voi face.Ii voi spune ca e vorba de formalitati,de proceduri...Dar ce sa intelega el cand abia am reusit eu sa inteleg? Pentru mine guvernul asta sau altul e tot aia.Nimic bun nu se intampla.In ceea ce priveste alegerile.Decizia mea este ca nu voi merge sa votez.0 Replies | Reply
Nu ar fi potrivit un Guvern Isarescu?
Propunerile dumneavoastra sunt benefice pentru tara .Avem nevoie de un guvern de tehnocrati,format din personalitati credibile care sa pregateasca alegerile prezidentiale si sa gestioneze corect treburile tarii.Nu ar fi potrivit d-l Isarescu in fruntea unui asemenea guvern?Si a doua propunere mi se pare binevenita:reducerea numarului de ministere si a cheltuielilor aferente acestora.Motiunea de cenzura este un mijloc legal la indemana ,numai daca PSD-ul va fi de acord cu acest lucru.Dupa cum am observat,UDMR-ul cocheteaza cu PDL-ul,fapt pentru care pe ei nu va puteti baza la motiunea de cenzura. Acum e momentul sa-l debarcati pe Boc si sa infaptuiti ceva bun pentru Romania ! Va doresc mult succes!ce-si face omul cu mana lui se numeste lucru manual
Cred ca Domnul Basescu isi face suficient rau singur...trebuie doar lasat un pic s-o faca. Guvern de tehnocrati acum nu vom vedea, Domnul Presedinte le stie pe toate si nu are nevoie de oameni competenti ci doar de marionete...poate din decembrie vom avea si un guvern adevarat. Nu cred ca un ministru de interne poate schimba votul, cand luni pentru prima data de la revolutie, romani multi si uniti, vor striga intr-un singur glas...si vor fi oameni instruiti pe care nu ii poti pacali ca pe mineri...Este bine ca subliniati greselile nenumarate care se fac in aceste zile si foarte bine ca nu va aliati cu incompetenta ce nu inteleg eu este unde sunt oamenii inteligenti din PSD si chiar din PDL?0 Replies | Reply
este o mica-mare diferenta intre o solutie doar teoretica si una fezabila practic
Pot sa-mi imaginez ca un asfel de guvern ca si cel propus ar avea o sansa sa-si realizeze scopul.Dar nu cred ca probabilitatea ca sa se nasca un astfel de guvern este mai mare de 0,0...1%.Adica nu cred in posibilitatea unor "consultari reale cu toate partidele parlamentare",nu cred ca in urmatorii 100 de ani Romania va avea un guvern cu 10 ministri,nu cred ca este posibil sa reduci bugetul ptr. cheltuieli administrative cu 50%.Nici un referendum nu poate sa impuna nici un guvern.0 Replies | Reply
NU VA BAGATI IN TROACA
ca va manaca... PORCUL!!!!! va rog pentru tot poporul, altfel se goleste prin tara asta rau de tot. in rest, subscriu la ce a scris Cepeca. ne vedem la alegeri(daca nu va amestecati cu laturile!)0 Replies | Reply
Nu trebuie sustinut un guvern PD-L
Nu trebuie sustinut un guvern PD-L ,trebuie taxat si demis. Altfel ne trezim cu BASESCU inca 5 ani.Daca guvernul PD-L cade cade si Basescu sigur.0 Replies | Reply
Asta sa fie tinta PNL.
Nu trebuie acceptata varianta PD-L de a duce mai departe guvernarea, acum ca PSD a parasit-o. Am inteles ca la aceasta varianta PNL pregateste sau are pregatita o motiune de cenzura. Indiferent cine a introduce, PNL sau PSD, trebuie votata si Guvernul Boc (fara Nica) trebuie demis. Trebuie blocat. Si asta urgent. Nu cred ca Basescu va accepta un guvern de tehnocrati. Nu ar mai avea posibilitatea sa fraudeze alegerile. Va incerca, la limita, sa mentina pana la alegeri pe cei din PD-L. Faptul ca la numit pe Blaga interimar la Interne este o dovada certa ca fraudarea alegerilor este scopul lui. Acum este important ca procurorii si judecatorii sa faca dovada sustinerii lor pentru democratie. In special procurorii ar trebui ca la plangerile penale legate de procesul alegerilor sa dea dovada de celeritate. Nu mai spun de politisti. Chiar daca o mare parte din randul politistilor sunt fideli lui Basescu sunt destui altii care isi fac treaba profesionist. Mesaje ale lui Crin Antonescu catre politisti, magistrati (procurori si judecatori), cetateni pentru a impiedica fraudarea alegerilor prezidentiale de catre PD-L si Traian Basescu se impun de urgenta. Asta nu inseamna ca cei care vor raspunde prin fapte mesajelor vor deveni "liberali" ci ca vor redeveni cetateni liberi !0 Replies | Reply
Noah ce sa zic
Domnule Crin Antonescu. Sunt un alegator care am urmarit evolutia partidelor politice pe marea scena care este Romania. Nu mai vreau sa votez, nu am pe cine. Un lucru mi-a placut la prezentarea dumneavoastra. Acela ca nu am auzit nici un scandal politic ce va are drept protagonist si cred ca, la un moment dat (dar nu in acest moment) tipul asta de politician va fi cel ales. Acum inca ne plac scandalurile, inca ne place ca Base "mesteca" in cazanul cu smoala a politicii, prilejuind, din cand in cand, caderea unui om politic "respectabil". UN lucru nu mi-a placut in toata evolutia dumneavoastra politica: Felul in care ati abordat intalnirea domnilor secesionisti din tinutul secuiesc. A fost ok faptul ca ati blamat intalnirea, dar de ce ati multumit UDMR-ului ca nu s-a bagat? Oare nu stiti ca acei oameni nu sunt decat o masa de manevra in fata UDMR-ului? Oare nu aveti toate semnele ca acei oameni, daca nu pot fi majoritari intr-o tara romaneasca vor da fie majoritati intr-o tarisoara ungureasca, culmea, nici oamenii din Ungaria nu-i considera unguri, ci ii considera romani. Cred ca, in momentul in care veti avea PUTEREA de a trata o situatie de genul acela ca un ROMAN si nu ca un om politic care are nevoie de aliati, atunci veti fi conducatorul Romaniei. Acesta nu este un alias, acesta este numele meu, adresa mea, raspunsul meu, lucruri si detalii pe care mi le asum in intregime.0 Replies | Reply
nu prea merge
"Guvern de tehnicieni facut in urma unor consultari reale, cu toate partidele parlamentare" - asta nu cred ca inseamna guvern de tehnicieni, consultarile duc tot la punerea in fotoliu de ministru a uneia ca Udrea, trebuie gasita alta solutie, de ce nu un examen, nominalizari ale oamenilor cu cele mai bune performante din Romania pe un anumit domeniu. "Un guvern care sa fie condus de o persoana din afara partidelor si care sa fie acceptata de toate partidele" - asta nu cred ca o sa se intample vreo data, eventual doar la suprafata, ordinele vor fi date din umbra "Guvernul trebuie sa fie mult, mult mai mic" - asta e plauzibila se poate. Daca convingeti ca ati putea face primele doua sa mearga cu siguranta veti castiga alegerile.daca mai iese chiorul, emigrez
Sunt foarte de acord cu un alt guvern. cred ca ajung 20 de ani de libertate fara responsabilitate.?
Elena Udrea la externe? Ar fi cea mai proastă glumă pentru ţara asta. Îmi vine să vă rog să faceţi ceva... indiferent de costuri ca să avem şi noi un guvern competent. Ceea ce s-a întâmplat în aceste 9 luni a fost o bătaie de joc la adresa celor care trăiesc cinstit în România. Din cauza acestor oameni îmi e ruşine că sunt român. Cea mai bună soluţie este cea cu un guvern de tehnocraţi, independenţi DAR compenteţi. Acuma este şansa dumneavoastră şi a PNL-ului să demonstraţi că sunteţi o opoziţie autentică. Vă urez mult succes.0 Replies | Reply
spor...t
Incredere imi confera faptul ca ai fost Ministrul Sportului, iar Romania la sport a stat bine pe toate planurile. In timp ce la transport...uite ce autostrazi avem(la unguri...) Sa ai spor...t!0 Replies | Reply
Noua moda in politica .... palariile prea mari.
Constat ca noua moda politica a aliantei maronii este palaria prea mare. O palarie prezidentiala prea mare pentru un cap atat de mic, cazuta peste ochi, dincolo de care nu se vede. O palarie guvernamentala prea mare pentru atat de numeroase capete ministeriale inacat numarul extins de ministrii nu o pot tine deasupra ochilor. Si stiti ceva? Nu palaria este de vina. De vina sunt capetele acelea mici care adapostesc o viziune ingusta, atat de ingusta incat se concentraza intr-un singur punct: punctul lor de vedere. Da, asa este, palariile acestea sunt unice iar noi trebuie sa gasim acele persoane carora nu le cad peste ochi, care au un orizont de vedere suficient de larg incat sa vada dincolo de un moment electoral si dincolo de prapastia economica care se intinde in fata noastra.0 Replies | Reply
De acord
Absolut de acord. Un alt guvern, un alt presedinte: CRIN. Gata cu scandalurile, nu mai avem nevoie de altte vorbe si alte scandaluri. Crin este singurul diferit. Veniti la vot!0 Replies | Reply
Adauga un comentariu nou
Acest articol este moderat. Comentariile vor fi afisate dupa aprobarea administratorului!









RSS




