Insigna Crin Antonescu

insigna crin

alege
 

ultimele comentarii

De ce sustin votul pe liste, intr-un partid liberal eu 12/5/2012 19:20:09
Link: http://www.gandul.info/politica/avertismentul-udmr-in-cazul-umf-targu-mures-in-foarte-scurt-timp-se-poate-ajunge-la-tensiuni-si-conflicte-care-v [...]
De ce sustin votul pe liste, intr-un partid liberal Intrepid 17/4/2012 21:27:25
Eu cred ca mai aveti de lucrat la imagine,in acest stadiu pareti doar un cabotin.Si,sper ca nu contati dumneavoastra si intreaga clasa politica pe o p [...]
De ce sustin votul pe liste, intr-un partid liberal Ioana PNL 4/3/2012 21:51:34
Ati uitati d-le presedinte ca PNL jud Tulcea se afla pe locul 6 la alegerile prezidentiale in conditiile in care PDL-ul avea toate haturile electoratu [...]
De ce sustin votul pe liste, intr-un partid liberal Ioana 4/3/2012 19:37:10
Sunt dezamagita de decizia de a vinde Tulcea pedeleului, impunand candidaturi din partea pesedeului, in conditiile in care Dep Horia Teodorescu PSD nu [...]
De ce sustin votul pe liste, intr-un partid liberal nu conteaza 7/2/2012 08:28:23
esti un vampiroi cu ochii aia ai tai de mare mincinos
De ce sustin votul pe liste, intr-un partid liberal Marian Nicolae 6/2/2012 09:06:02
Buna dimineata domnule Ponta, Cu voia dumneavoastra, doresc sa va impartasesc textul de mai jos, va rog. Va multumesc, Cu stima, Marian Nicolae. [...]
De ce sustin votul pe liste, intr-un partid liberal Aya 5/2/2012 21:44:37
TRAIAN BASESCU ESTE: 1. TRAFICANT INTERNATIONAL (TROC DIAMANTE- ARMAMENT); 2. TRADATOR (CONFORM COD PENAL, Titlul I, art. 155); 3. CEL CARE EXERCIT [...]
 

bloguri vizitate

Adina Valean
vezi blog
Alexandra Dumitrescu
vezi blog
Alina Gorghiu
vezi blog
Andrei Badin
vezi blog
Andrei Chiliman
vezi blog
Bogdan Olteanu
vezi blog
Calin Popescu Tariceanu
vezi blog
Cristi Sutu
vezi blog
Cristina Pocora
vezi blog
Dan Mihalache
vezi blog
Diana Tusa
vezi blog
Iosif Buble
vezi blog
liberalii1
vezi blog
Marius Mina
vezi blog
Marius Mita
vezi blog
Mihai Malaimare
vezi blog
Mihai Voicu
vezi blog
Ramona Manescu
vezi blog
Rares Manescu
vezi blog
Roxana Iordache
vezi blog
Sorin Tudor
vezi blog
Tashy
vezi blog
Varujan Vosganian
vezi blog
Victor Ciutacu
vezi blog
Victor Ionescu
vezi blog
Vlad Petreanu
vezi blog
 
Ma gasesti pe
 
 

14
sep
AMR 55

Florin Chilian spunea, intr-o aparitie recenta, referindu-se la cei 20 de ani ai lui Brucan, ceva de genul urmator: „Am avut 20 de ani să fim proşti. Din decembrie 2009, nu mai avem voie să fim proşti." Absolut de acord. Au trecut 20 de ani in care intotdeauna altii ne-au spus ce avem de facut. 20 de ani de tranzitie in care, parafrazand vorbele lui Brucan, am avut voie sa fim prosti. Eram la inceput si nimeni dintre noi nu stia ce avem de facut. In afara de o mana de smecheri care s-au imbogatit furand si care au vrut sa conduca aceasta tara la nesfarsit. 20 de ani, am invatat democratie. Am invatat sa muncim cinstit si la patron. Am invatat ca doar singuri putem sa ne descurcam. Am vazut cum este afara si ne-am intors sa aplicam acasa. Am avut dreptul sa fim ignoranti, si din aceasta cauza, i-am lasat mereu pe altii sa ne pacaleasca.

Termenul lui Brucan se apropie de sfarsit. Daca as fi in armata, as spune AMR 55 (cei care au facut armata ar trebui sa le explice celor mai tineri ce inseamna termenul). Da, AMR 55, si cronometrul continua sa mearga. La finalul acestui an, ne oprim. Gata. Nu mai avem voie sa fim nici „stupid people", nici fraieri, nici carne de tun, nici generatie de sacrificiu. A venit vremea oamenilor obisnuiti care au trait pe pielea lor tranzitia si care au incercat din rasputeri sa ii supravietuiasca. Multi dintre noi, imbatraniti inainte de timp, dar multi dintre noi cu speranta ca inca se poate.

Va propun acest exercitiu - AMR 55. Pentru mine, au mai ramas  55 de zile pana cand Romania va iesi din tranzitie si pana cand romanii vor demonstra ca nu mai vor sa fie fraieri si ca isi iau in maini propria soarta, prin votul pe care il dau. Pentru voi, ce reprezinta AMR 55?

Bookmark and Share
scrie-mi!
 

Steelman

25/9/2009 18:15:29

Votul negativ

Nu stiu daca voi inteles dar o voi spune . Crin daca vrei sa castigi nu merge pe ideea votului negativ , pentru asa ceva nu voi mai iesi din casa , ever.... rezultatul a 20 de ani de vot negativ ne-a adus l;a momentul care il traim. Multam pentru atentie
0 Replies | Reply
 

e-didu.ro

23/9/2009 22:56:40

Atenţie!

Atenţie la mişcările adversarului încolţit.CHIAR DACA VREMURILE SUNT GRELE NOI DE ACEEA SUNTEM AICI CA SĂ LE SCHIMBĂM!Nu vă pierdeţi optimismul! De azi,23.09 mai sunt 60 de zile.NULA DIES SINE LINEA.Nici o zi fără o linie!Pe stradă, la locul de muncă, peste tot lămuriţi lumea să vină la vot.Ne trebuie alceva,vrem o ţară cu OAMENI nu cu hiene în fruntea ei!!! O Românie proaspătă cu un tânăr nepătat în frunte!!!!
0 Replies | Reply
 

e-didu.ro

23/9/2009 22:49:41

Cetaţene "turmentat"

Nu te teme:toti suntem turmentaţi după ceea ce ne+a făcut base!Ce-am crezut şi ce...am văzut!Pot să apară o sută de candidaţi,ţieneţi cumpătul ,găsşte CRINUL şi te vei trezi,gata am ieşit din "CEAŢA lui Brucan"!!!
0 Replies | Reply
 

Ion

23/9/2009 13:13:59

Mesaj in legatura cu decrimializarea drogurilor si prostitutiei

Doar pentru ca a spus-o comisia presidentiala nu trebuie sa fiti contra si sa va pierdeti electoratul curent pentru unul populist. Nu mai comparati lucruri ce sunt ilegale, dar este si foarte normal pentru ca au o victima implicata cu ceva volunatar si care nu afecteaza pe nimeni altcineva. Decriminalizarea prostitutiei si a consumului de droguri este un lucru complet rational si european. Nimeni nu s-ar mai duce la ceva ilegal cand exista alternativa legala care este mult mai sigura. Traficul de carne vie ar disparea, daca locurile legalizate sunt bine reglementate de stat. Cat despre droguri, vreti sa-mi spuneti ca sa bagi copii la inchisoare pe mai multi ani distrugandu-le viata si probabil transformandu-i in criminali pentru ceva ce nu este deloc agresiv catre alte persoane este normal? Rog sa nu deveniti ca antena 3 si sa va ingroati absurd fiind contra acestui plan doar pentru ca l-a pornit comisia presidentiala, este un progres social necesar Romaniei (care intre noi fie vorba este al 11 sursa de trafic de carne vie din lume, conform UN http:/uk.reuters.com/article/idUKL2864579420070228 ). Adevarul este ca de fapt nu e mai mult decat o gargara electorala care nu va fii finalizata la fel ca marirea salarilor profesorilor, dar daca pastrati o pozitie contra eu nu pot sa va dau votul meu.
0 Replies | Reply
 

marilena-dragnea

23/9/2009 12:29:11

20 de ani

Sper ca cei 20 de ani sa se sfarseasca si sa nu maii avem parte de prostie , am avut destula .Eu sper , de fapt sunt sigura pe pajistea de la Cotroceni nu v-a creste nici ghiocei , nici trandafiri , ci CRINI IMPERIALI , care prin mirosul lor extraordinar vor reusi sa acopere acesta duhoare pe care o emana presedintele Basescu si acolitii sai incapabili. Mult succes !
0 Replies | Reply
 

Ana

23/9/2009 09:40:42

urari

La multi ani! Multa sanatate,putere de munca si BAFTA pe 6 decembrie!Speram sa nu ne dezamagiti ca ultimul presedinte ! Ar insemna ca noi, romanii , chiar nu contam !
0 Replies | Reply
 

Ramonelia

22/9/2009 21:43:57

La multi ani!

sa ne ajungeti presedinte domnule Antonescu!
0 Replies | Reply
 

adaam

22/9/2009 21:26:25

oare Geoana a facut armata?!

O intrebare retorica, bineinteles, la care m-ar interesa raspunsul, totusi, avand in vedere ca tatal lui a fost general la apararea civila. Chiar asa, oare Geoana a facut armata? Stie cineva?
0 Replies | Reply
 

Haritina

22/9/2009 20:24:33

AMR NOI

Din tranzitie, din pacate, nu vom iesi peste 70 de zile, pentru ca asta depinde de prea multe altele decat vointa de a nu mai fi fraieri. Votul le poate schimba insa romanilor starea, dintr-una conflictuala, intretinuta chiar de catre cel care ar trebui sa-i uneasca in efortul comun pentru a scapa de tranzitie, intr-una de incredere in propriile forte si in ADEVAR. AMR Noi= am mai ramas noi! La multi ani!
0 Replies | Reply
 

Lili

22/9/2009 18:40:35

La multi ani !

Cam cu intarziere, dar La multi ani, sanatate si mult noroc. Restul se cumpara. PS. Am vazut la un moment dat pe blogul de la Sinteza zilei comentariul uni vizitator la o emisiune in care erati invitat. Nu-mi mai amintesc numele celui care a scris, dar postarea era GENIALA : YES, WE CRIN ! Subscriu !
0 Replies | Reply
 

dora florescu

22/9/2009 18:32:55

RE: Restructurarea relatiilor dintre societatea civila, cultura, stiinta si administratia publica

la multi ani ,domnule presedinte... cred ca acest acord despre care vorbeste domnul inginer se va produce cand romania va incapea pe mainile unor oameni mai buni, care prin personalitatea lor vor influenta in bine viata cetatii, romania are nevoie sa fie condusa de oameni cu caracter, si oamenii ,asta trebuie sa aleaga... si asta vor sa aleaga... au mers treburile inspre bine cu domnul tariceanu, pentru ca este o persoana buna, calda, si cinstita...sunt sigura ca romanii va vor alege ca presedintele lor...
0 Replies | Reply
 

Lup

22/9/2009 17:17:48

RE: Bălaurii şi baronii locali

Într-adevăr, România seamănă cu balta noroioasă a Baronilor locali în care Bălaurii devorează tot! Dezbrăcaţi-vă că nu mai avem ce pierde şi să intrăm în baltă fără frică şi în 22 Nov. să o curăţăm de Bălauri şi Baroni tăindu-le capul politic - Bălaurul Zeu! Haideţi cu toţii, că se poate! Lup!
0 Replies | Reply
 

Nelu

22/9/2009 16:16:10

RE: Bălaurii şi baronii locali

Dom-le, sînt perfect de acord, şi aspectul lor fizic este asemănător cu chipul bălaurilor, cea mai perfectă asemănare o are Bălaurul zeu! Nelu
0 Replies | Reply
 

Dr.ing. Dan C. Badea

22/9/2009 15:10:58

Restructurarea relatiilor dintre societatea civila, cultura, stiinta si administratia publica

Problema care ar trebui abordata in intreaga societate romaneasca este restructurarea relatiilor dintre societatea civila, cultura, stiinta si administratia publica. Actualul cadru al acestor relatii este puternic perturbat si are efecte negative asupra comunitatii culturale, stiintifice si a societatii civile, cu impact de mare risc asupra dezvoltarii societatii romanesti in ansamblul ei. Solutionarea acestei probleme se poate face numai cu aportul societatii civile, tinand cont de dezideratele acesteia si anume consolidarea democratiei si participarea la circulatia ideilor, in beneficiul dezvoltarii pe termen lung a Romaniei. In contextul tranzitiei catre capitalismul democratic, societatii romanesti nu i-a fost inca propusa o viziune integratoare si de perspectiva implicand dezvoltarea prin cultura, stiinta si tehnologie, care sa faca obiectul unui acord social. Acest acord ar putea reprezenta un „acord social al culturii si stiintei”. Existenta acordului ar putea sugera tratamentul privilegiat acordat comunitatii culturale si stiintifice de catre guvern. Ca bunuri publice de consum, cultura si stiinta sunt investitii pe termen lung. Dar, pe seama ideologiei guvernamentale si a fondurilor drastic diminuate ale culturii si stiintei, constatam ca acestea nu sunt considerate bunuri productive. O caracteristica majora a acordului social al culturii si stiintei ar fi existenţa mecanismelor speciale, care sa asigure echilibrul responsabilitatilor, dintre guvern, cultura si stiinta. Acest echilibru are in vedere atat valorile responsabilitatii guvernamentale, cat si pe cele ale autonomiei asociate unei comunitati profesionale independente. Semnificatia acordului social descrie si relatiile din interiorul comunitatilor culturale si stiintifice. Pe aceasta dimensiune, acordul social al culturii si stiintei ar putea fi perceput si ca un acord in cadrul caruia oamenii de cultura si cercetatorii consimt sa se supuna unor reguli implicite, in productia culturii si a cunoasterii, reguli cum sunt: acuratetea, adevarul rapoartelor asupra rezultatelor, respectarea axiologiei, indatorirea recunoasterii ideilor altora etc. Astfel, apartenenta la comunitatea culturala si ştiinţifică il lasa pe fiecare liber, dar obliga, in acelasi timp, la devotiunea idealurilor muncii culturale si stiintifice. Ideea acordului social pentru oamenii de cultura si cercetatori ar fi justificarea normelor privind comportamentul profesional si suportul fundamental al auto - reglementarii. Nerezolvarea acestei probleme strategice va conduce la lipsa unei viziuni de ansamblu necesare fundamentarii politice a dezvoltarii prin cultura si stiinta, la dereglarea procesului democratic, la dezvoltarea coruptiei in cultura, stiinta si in administratia publica, la scaderea in continuare a competitivitatii culturii si a cercetarii stiintifice, cu efecte pe termen lung catastrofale asupra dezvoltarii economice si sociale a Romaniei. Obiectivele generale ale politicii dezvoltarii ale guvernarilor postdecembriste au fost cresterea competitivtatii, sporirea rolului culturii si al cercetarii, imbunatatirea pregatirii profesionale si ocuparea fortei de munca. Aceste obiective nu sunt îndeplinite, in economia natională si in societatea romaneasca existand inca multe puncte slabe, dintre care se pot mentiona: - nivel redus al activitatii culturale, al cercetarii-dezvoltarii si al inovării, pecum si legatura fragila a acestora cu economia si societatea; - cultura antreprenoriala slab dezvoltata; - capacitate administrativa insuficient dezvoltata. Romania nu a adoptat o politica publica bazata pe un model de dezvoltare prin cultura, stiinta si tehnologie, prin realizarea unei reale reforme a culturii si cercetarii, in scopul racordarii acestora la cerintele economiei si societatii. Factorul guvernamental a facut greseala politică de a subordona cercetarea domeniului educatiei, cand logic si firesc ar fi fost ca aceasta sa fie parte componenta a domeniului economic. In acelasi timp, cultura a fost marginalizata constant. Balbaielile autoritatilor in a fundamenta Planul National de Cercetare, Dezvoltare, Inovare, Programele Operationale si Programele din cultura au condus la incapacitatea de a subventiona dezvoltarea infrastructurii culturale si de cercetare si la obţinerea de rezultate ale demersului cultural si ale cercetarii nesemnificative pentru societatea romaneasca.
0 Replies | Reply
 

Lory

22/9/2009 11:41:39

Bălaurii şi baronii locali

Va fi foarte greu să scăpaţi populaţia ţări ide hipnoza minciunii bălaurilor şi a baronilor locali. Trebuie găsită metoda de trezire din hipnoza minciunii pentrucă altfel toate eforturile sînt în van. Bălauri = bă de la Bă şi laur de la ciumăfaie Baroni = deja populaţia are fixată imaginea. Din păcate Bălaurii sînt uniţi cu Baronii şi astfel hipnoza minciunii este bine ferecată. Lory
0 Replies | Reply
 

tavi

22/9/2009 10:25:25

inca mai sper...

inca mai sper la o schimbare in bine,la o altfel de viata,la un trai mai bun,la mai multa civilizatie in toate domeniile.aveti mare grija domnule Antonescu cum alcatuiti guvernul.de aici pleaca multe nenorociri in tara asta.inca mai sper.nu ne inselati speranta pentru ca suntem la capatul puterilor.
0 Replies | Reply
 

James

22/9/2009 01:39:36

Felicitari

LA MULTI ANI !
0 Replies | Reply
 

Marius Vasile

22/9/2009 01:14:19

speranta

Pentru mine mine amr70 reprezinta o noua speranta. Sper sa nu raman doar cu ea.
0 Replies | Reply
 

Ionel

21/9/2009 23:31:29

''La multi ani''

La multi ani domnule presedinte! Sper ca mandatul dumneavoastra de presedinte al Romaniei sa se incheie la 60 de ani, tinand cont ca un mandat este de 5 ani. Baia Mare va sustine!
0 Replies | Reply
 

alexandra

21/9/2009 22:47:37

:)

La multi ani!!!mult succes.
0 Replies | Reply
 

*cristina*

21/9/2009 21:31:30

La multi ani!

La multi ani, multa sanatate, toate dorintele sa vi se indeplinesca....si nu in ultimul rand mult succes la alegerile din noiembrie...
0 Replies | Reply
 

Bibliotecaru

21/9/2009 21:04:11

Felicitări

La mulţi ani!
0 Replies | Reply
 

Ilie Marius

21/9/2009 20:56:03

La multi ani !

La multi ani Crin Antonescu !!! Sa aveti parte de impliniri si, impreuna cu noi,de multa putere pentru a lupta cu "sistemul ticalosit". Fie ca toate sperantele si asteptarile noastre sa se concretizeze de Sf. Nicolae ! Asa sa ne-ajute Dumnezeu.
0 Replies | Reply
 

gica

21/9/2009 20:25:38

Cu un Crin se face primavara in aceasta toamna !

La multi ani ! Va urez ca speranta noastra sa se realizeze odata cu desemnarea noului Presedinte ! Dar stiti ce va asteapta ?:))
0 Replies | Reply
 

cristea

21/9/2009 19:30:23

crin presedinte

multa sanatate si la multi ani
0 Replies | Reply
 

richard a lu caragiale

21/9/2009 17:35:31

a.m.r. 70

Dn. Crin Antonescu aveti un nume predestinat pentru salvarea acestui popor amarit, dupa accidentul Basescu nu mai aveti dreptul sa gresiti, sperantele sunt prea mari ,Bratianu va va lumina calea pentru ca acest popor sa inteleaga dupa 20 ani drmul care ii va duce la egelitatea europenilor. Se poate dn. antonescu sa ajunga poporul german sa sustina venituri egale pentru toti cetateni europei? Pai parlamentrii romani ce fac? Va rog sa repuneti acest popor in formele ADEVARATE, pentru ca am fost alesi de DUMNEZEU sa fim aparatori Europei, a sosit momentul ca Europa sa sustina bunastarea Romaniei, iar noi sa redevenim parintii ei. La multi ani Antonescule!
0 Replies | Reply
 

Ella

21/9/2009 16:54:21

La multi ani!

Domnule Crin Antonescu, Sunt alaturi de dumneavoastra cu tot sufletul si va doresc putere si sansa in lupta grea care va asteapta. Avem nevoie ca de aer de un adevarat Presedinte si am increderea ca dumneavoastra puteti fi acela. Imi doresc sa nu ma insel, pentru a cata oara? Sanatate, impliniri, multa fericire si un sincer LA MULTI ANI!
0 Replies | Reply
 

BUG

21/9/2009 16:51:50

NATIONALISTUL TRAIAN VADIM TUDOR

NU STIU UNDE ALTUNDEVA SA VA SCRI D-NULE ANTONESCU .MAI NOU SE FAC DEZBATERI TV PE TEMA DISCURSULUI IDIOT A LUI BASESCU CAR SPUNEA CA TINERI CARE CRITICA INSTITUTIILE SI PREESEDINTELE SUNT IRESPONSABILI NIMENI NU INTRABA INSA DACA E ASA NATIONALIST DE CE S-A OPERAT IN AUSTRIA NUCUMVA II ERA FRICA DE LIPSA DE APARATURA DIN SPITALELE RO CAUZATA DE EL SAU DE UNII CARE AJUNG MEDICI FARA SA MERITE DATORITA INV DIN TARA LU BASE?CAND EL S-A OPERAT A FOST SAU NU O CRITICA LA ADRESA ROMANIEI ?ASTA VA ROG SA SUBLINIATI NATIONALISMU LU BASESCU FUNCTIONEAZA NUMAI ATUNCI CAND SE APLICA ALTORA SA SE FI OPERAT LA COLENTINA ATUNCI ,M-AM SATURAT DE HARCA ASTA COMUNISTA...
0 Replies | Reply
 

varujan vosganian

21/9/2009 15:51:20

multi ani, multe procente

Multi ani, draga Crin, sa cresti mare cat sa ajungi in turul doi, ca de acolo te descurci si singur.
0 Replies | Reply
 

Bianca

21/9/2009 15:39:06

La multi ani

La multi ani! Sa ne traiti!:)
0 Replies | Reply
 

Vania

21/9/2009 15:37:17

AMR 70

La mulţi ani! În altă ordine de idei, n-aş zice chiar că număr bilele, dar sper ca Sfântul Nicolae să ne scape de derbedeu...
0 Replies | Reply
 

Valentina

21/9/2009 14:32:09

Fara suparare

Domnule Antonescu, Apreciez entuziasmul tuturor celor care va sustin,eu insa vreau sa va pun o intrebare: in acesti 20 de ani mai buni,mai rai,cum au fost, dumneavoastra ce ati facut pt tara? Va detasati complet de ceea ce s-a intamplat in acest timp si va erijati in salvatorul natiunii, ca si cum in scaunul de presedinte era toata problema si dumneavoastra, cu siguranta, ati aduce bunastarea daca l-ati avea. Macar recunoasteti ca de fapt veti intra in "balacareala" pt putere si toti visatorii acestia stimabili vor trai pe aceeasi scena,doar actorii vor fi diferiti,in cazul in care veti avea rolul principal. Sa recunoastem ca in stadiul in care e,Romania se va reface f greu si asta doar daca va pune progresul si dreptatea mana pe noi,caci invers e cam tardiv pt sperante. Elitele,asa cum le spuneti, nu au puterea de a intelege cum stau in realitate lucrurile in spatiul politic romanesc si daca ar afla,cu siguranta s-ar scarbi.Stiu ca nu e normal sa criticam orice intentie buna,orice discurs sclipitor,dar din pacate numai de asta avem parte. M-as fi bucurat sa vad daruirea aceasta mai mult in ultimii ani,decat in prezent,in pragul alegerilor.V-ar fi de mai mare folos,in fata scepticilor ca mine,(cei care prefera sa stea acasa in ziua alegerilor) sa prezentati date concrete de pana acum,fapte,propunerile d-voastra,ceea ce ati realizat atat pt cei care tin cu PSD,PD-L cat si cu PNL. Vorbiti de piedicile intalnite,in dorinta d-voastra de a face o Romanie prospera,dovezi,altfel... "Drumul spre iad e pavat cu intentii bune". Cu sinceritate, o Romanca.
1 Replies | Show | Reply

marishka

22/9/2009 09:53:11

RE: Fara suparare

cred ca raspunsurile punctuale ale d-lui crin antonescu la intrebarile nu tocmai usoare ale lui hurezeanu, sunt mai mult decat "un discurs sclipitor", si mult mai mult dacat ultimele discursuri ale actualului presedinte. pe mine m-a linistit raspunsul la prima intrebare, respectiv,eventualitatea unui guvern de technocrati, pentru ca pentru o tara in criza, asta e solutia, iar raspunsurile referitoare la politica externa sunt pertinente si aplicarea acestora ar putea oarecum contracara politica externa dezastruoasa a lui basescu. asta e parerea mea si cred ca a multor romani, sau cetateni romani de alta nationalitate.
 

tami

21/9/2009 12:12:59

La multi ani!

la multi ani, sanatate si mult succes la prezidentiale!
0 Replies | Reply
 

marius contiu

21/9/2009 12:07:14

la multi ani!

Multa sanatate si la multi ani!
0 Replies | Reply
 

stan

21/9/2009 11:35:43

inca 20 de ani ?

In ultimii 20 de ani s-a creat democratia originala pe care a vrut-o Iliescu, o democratie tip CA LA NOI LA NIMENI. Aceasta lozinca idioata, impreuna cu " nu ne vindem tara", culmineaza cu guvernarea boc-geoana. Am ajuns la 50 de ani sa-mi para rau ca nu am emigrat acum 25-30 de ani, mai ales ca aveam conditii sa o fac. Am ajuns sa vad atata ridicol la varful unei tari ca nu-mi vine sa cred. Dupa 20 de ani , se asculta telefoanele mai rau ca inainte, minunatul DNA are ca scop intimidarea oponentilor politici, social-democratii care pland toata ziua de mila saracilor sunt multimilionari in euro, marean reformeaza educatia, "anticoruptul" e manjit pana peste cap cu tot felul de magarii, profesorul de drept neconstitutional este comparat cu Stefan cel Mare, luminita de la capatul tunelului se pare ca a fost furata si cate altele. In mai toate domeniile, e o nebunie generala dupa atatea "reforme originale". Oare ne mai trebuiesc inca 20 de ani sa traim si noi intr-o tara normala ?
0 Replies | Reply
 

Angela ZAROJANU

21/9/2009 11:33:05

LA MULTI ANI DOMNULE PRESEDINTE

Suntem alaturi de dvs. si va transmitem un calduros LA MULTI ANI si succes maxim. Liberalii si toti prietenii din Suceava
1 Replies | Show | Reply
 

Roxana

21/9/2009 10:42:17

Crin Antonescu - presedinte

Va urez un sincer "La Multi Ani!", mult noroc in tot ceea ce va doriti sa realizati , bafta in campania electorala si multa sanatate. Sunt alaturi de dumneavostra si va doresc din tot sufletul sa castigati pentru a darui romanilor tara pe care o merita si schimbarea pe care o cauta de 20 de ani.
0 Replies | Reply
 

Ionut Iancu

21/9/2009 10:05:14

La Multi Ani

La multi Ani Crin, sa iti dea Dumnezeu tot ce e frumos in lumea asta, sa te bucuri de ingerasul tau mic si minunat, sa fii iubit de cei dragi, sa reusesti sa ne redai Romania inapoi, noua, celor care ne-am pus in tine ultima speranta ca mai putem schimba ceva.
0 Replies | Reply
 

Codrin Scutaru

21/9/2009 09:55:43

La multi ani, Crin Antonescu!

La multi ani, Crin Antonescu!
0 Replies | Reply
 

Sebastian T

21/9/2009 09:36:38

La Multi Ani !

La Multi Ani domnule Crin Antonescu! Si sa chefuim impreuna pe 6 Decembrie!
0 Replies | Reply
 

Costi

21/9/2009 08:59:41

LA MULTI ANI !

PENTRU CA ASTAZI ESTE O ZI SPECIALA PENTRU DVS., CUTEZ A MA ALATURA SI EU TUTUROR CELOR CE VA DORESC, DIN TOT SUFLETUL, SA AVETI PARTE NUMAI DE IMPLINIRI, SATISFACTII SI MULTA SANATATE. FIE CA LUMINA DOMNULUI SA VA APRINDA URMATOAREA STEA PE CERUL ANILOR, FACAND-O SA STRALUCEASCA TOATA VIATA DVS.! "LA MULTI ANI !" Costi
0 Replies | Reply
 

ORASAN IOAN

21/9/2009 08:40:45

HAI LA VOT

Domnule Antonescu am ramas surprins neplacut de afirmatia dumneavoastra de a nu participa la vot in turul doi,in situatia in care nu intrati in finala.In Romania de astazi in care electoratul nu merge la vot din lehamite fata de politici mincinoase si politicieni controversati,spuneti ca vreti sa scoateti nehotaratii la vot,dar dumneavoastra deveniti controversat,renuntand la inalta misiune de a-i indemna pe mai multi sa-si exercite dreptul de vot,acel drept de a nu sta deoparte,acel drept de a nu lasa pe altii sa decida pentru tine.Aveti obligatia fata de PNL sa puneti umarul la inlaturarea lui Basescu si a celui mai slab guvern din perioada postdecembrista,in plus Basescu si PDL au vrut pe toate caile sa scoata PNL de pe scena politica,ministrii PNL si UDMR au fost trimisi la parchet cu circ televizionistic,guvernarea PNL pe timpul careia sa trait bine,este catalogata ca o guvernare risipitoare,in timp ce guvernarea actuala este una total partinica,neavand nici-o legatura cu problemele romanilor.
2 Replies | Show | Reply
 

Lilick

21/9/2009 01:26:13

La multi ani!

La multi ani, Crin Antonescu, sanatate, bafta in campanie si vreo 3 milioane si ceva de voturi in primul tur!
0 Replies | Reply
 

Stefan

20/9/2009 23:27:01

AMR70 - Intelectualii

Draga Crin, daca vei ajunge presedinte, te rog nu pune consilieri la Cotroceni persoane care sunt contraexemple de intelectuali de genul Chioariu, Adomnitei, Norica Nicolai, fostul ministru de interne liberal (scuze, nu-mi amintesc numele acum) etc. Ar fi in total dezacord cu ideea listei de intelectuali care te sustin... (desi in aceasta lista sunt foarte putini adevaratii intelectuali, si ei probabil convinsi de dna Zoe Petre, dl Constantinescu sau de altii...). Pe de alta parte, ma dezamagesti profund - nu am intrat de ceva timp pe aceasta pagina si vad ca intre timp moderati comentariile.... ma intreb daca pui comentariul meu
0 Replies | Reply
 

cristea

20/9/2009 22:38:10

crin presedinte

d-le presedinte crin antonescu aveti votul meu cu toate ca sunt un psdist,ma-ti convins ca sunteti omul potrivit pentru presidentie.
0 Replies | Reply
 

vali burhan

20/9/2009 20:43:54

pagina de istorie

dupa accidentul istoriei traian basescu dupa alegerile din noiembrie 2009 presedintele romaniei a fost candidatul pnl crin antonescu
0 Replies | Reply
 

lucia

20/9/2009 19:16:08

legea privind cumulul pensiei cu salariu

La multi ani d-le Presedinte ! Sunt Lulu, da... ala micu, iar trage in pensionarii militari si, vreau sa te intreb daca PNL-ul face ceva in legatura cu legea privind restructurarea agentiilor articolul -cumulul pensei cu salariu-, macar pana vor trece 70 de zile, pentru ca dupa aceea sigur vom intra i n normalitate.
0 Replies | Reply
 

Claudiu

20/9/2009 15:45:29

Mai multa speranta, domnule!

Domnule Antonescu, treaba voastra e sa scoateti lumea la vot. Pe asta trebuie sa va bazati discursul. Fara demagogie, pentru ca asa nu mobilizati oamenii. Daca faceti o campanie "iesi la vot", in mod sigur castigati alegerile.
0 Replies | Reply
 

Adela

20/9/2009 13:09:01

Sper

N-am facut armata! Dar imi pot imagina cat de angoasant poate fi sa astepti (e)liberarea! AMR70 - sper sa nu fie 70 de zile de circ electoral, cu masti, cu saltimbanci, cu fachiri, cu prestidigitatori in ajunul votului si dupa, cu David Copperfild autohtoni care fac disparute legi, principii, dosare, averi... La Multi Ani! pentru maine. Sa aveti parte de un an bun, fericit, dupa sufletul dumneavoastra si sa reusiti sa dovediti: CU O FLOARE SE FACE PRIMAVARA!
0 Replies | Reply
 

dora florescu

19/9/2009 16:56:15

RE: AMR o zi

remarcabil discurs...!!!!!!!!!!!!!!! cred ca sunt lucrurile care orice roman ar trebui sa le auda, lucruri care insa nimeni nu prea are curajul sa le spuna... ori de cate ori este necesar... macar pentru a constientiza ca unica speranta nu e plecarea din tara... si ca putem avea sansa de a avea un viitor in romania... pt. mine amr 70 este ziua in care vom avea curajul sa nu mai intoarcem spatele romanilor din basarabia,cand in pe se va pune in mod serios problema injustetei acestei situatii aberante si se va cere revizuirea acelor tratate... va avea cineva curajul si spiritul de sacrificiu pt. a o face?sau suntem cu totii niste momii de paie?
0 Replies | Reply
 

alx

18/9/2009 20:36:32

base si istoria

de ce nu atacati in instanta discursul presedintelui basescu din parlament?
0 Replies | Reply
 

Livia

18/9/2009 19:17:45

nu ma tradati

VA ROG SA NU IMI TRADATI INCREDEREA. VA VOI VOTA SI SPER DIN TOATA INIMA SA NU MAI AM REGRETE.
0 Replies | Reply
 

zacky

17/9/2009 22:51:08

Romania sperantelor

Nu putem sa-l suspectam de falsa modestie pe Napoleon care spunea ca "fiecare popor are conducatorii pe care ii merita". De ce ar face poporul roman exceptie de la regula? Dimpotriva, a demonstrat cu prisosinta ca este consecvent in "a da cu bata in balta" in momentele decisive ale existentei sale, cum este acela al alegerii Presedintelui. Ma intreb (retoric, bineinteles), oare acesti 20 de ani de democratie chiar n-au putut aduce nicio shimbare benefica in constiinta si mentalitatea "maselor largi populare"? Ma tem ca, la nivel de individ, de cetatean roman ce dispune de un minim de cultura politica , s-a impamantenit convingerea ca ne meritam soarta pentru ca am permis si, mai rau, ne-am dat concursul la alegerea unui reprezentant "de varf" al natiunii care a dus imaginea si renumele Romaniei mai jos decat a fost vreodata in istorie. Se intampla o tragedie sub ochii nostri. Domnule Crin Antonescu, in calitate de viitor Presedinte al Romaniei, veti avea cel mai greu mandat prezidential de la Revolutie incoace; veti avea de reparat tot raul facut de predecesorul d-voastra, mai ales in domeniul politicii externe. Va voi vota pentru ca imi doresc ca Romania sa aiba, in sfarsit, un Presedinte european, care sa aiba "curajul" sa treaca prin fata Angelei Merkel si nu prin spatele acesteia, de exemplu. AMR 70...? Sper sa fie ultimele zile ale neodictaturii postrevolutie. Dumnezeu sa ne ajute! Succes in alegeri!
0 Replies | Reply
 

Costi

17/9/2009 20:56:51

Sansa de a nu pierde ultima ...sansa!

D-le Presedinte Crin Antonescu, 1. Daca, in aceasta tara nu ar mai fi oameni ca el, ca Florin, http://constantin-brincus.blogspot.com/2009/09/florin.html 2. Daca in scoli nu ar mai fi asa ceva: http://constantin-brincus.blogspot.com/2009/09/manifest-pentru-o-scoala-corecta.html 3. Daca noi toti, poporul asta, nu am mai fi astfel: http://constantin-brincus.blogspot.com/2009/09/foarte-tare.html POATE ca un guvern al Romaniei (oricum s-ar numi el) NU SI-AR MAI PERMITE a face pe Dumnezeu! Pana atunci……. Cu stima si scuze pentru linkuri ( am crezut ca e mai scurt asa ), sper sa treaca motiunea PNL - UDMR – (PSD ???), pentru noi, romanii! Ce spuneti??? Acelasi fidel sustinator - Costi
0 Replies | Reply
 

George

17/9/2009 16:08:14

Insistenţă

În fiecare zii ar trebuii să faceți o conferința de presă și să comentați ceea ce se întâmplă în acea zi pe scena politică. Şi dur. Cât se poate de tranșant și de dur. Nu iertați și nu tăceți.
0 Replies | Reply
 

gica

17/9/2009 15:33:53

Atentie la votantii cu neuronii intacti !

Nu trebuie omis esantionul de 10-15% din mediul rural si 3-5% din mediul urban care voteaza cu cine da mai mult in ziua votului ( aici s-au dat mereu batalii intre PDL si PSD). Acesti votanti fara creier trebuie constientizati ca este o mare diferenta intre 30 lei in ziua votarii si o crestere a nivelului de trai pe o perioada indelungata ! Sa le explici ca nu este legal n-are efect .
0 Replies | Reply
 

Belzebut

17/9/2009 13:19:58

Eliberati ringul ! Ultima repriza !

Domnule Antonescu, Ma adresez pe aceasta cale, pentru ca e mai facila. Scopul meu ne este sa-mi vad mesajul pe blog. As vrea sa fiti ales. Flateaza, dar nu ajunge. Parerea mea e ca pana acum ati fost oarecum inactiv. Ok, am inteles, jucati fair-play. Foarte frumos. M-ias permite sa va dau un sfat, constient de faptul ca cei care se ocupa de campania dvs vor analiza afirmatiile mele. 1. Nu-mi declin identitatea pt ca nu va ajuta la nimic, iar eu nu am niciun interes personal. 2. Pana acum s-a mers pe ideea ca trebuie sa dam cititorilor, electorilor, poporului ceea ce vrea. Eu cred ca este gresit. Poporul nu stie ce vrea. Cititorii sunt analfabeti, iar electorii inconstienti si usor de influentat. Parerea mea este ca trebuie explicat ce trebuie sa vrea poporul. Daca le dam ce vor, asta inseamna socialism. Deci trebuie explicat ce e bun si ce e rau. 3. Un tip tare, la vremea lui, spunea ca trebuie sa-ti pastrezi tactica daca ai castig de cauza si trebuie sa ti-o schimbi daca pierzi. Analizati cum s-a pierdut pana acum, in fata impostorilor. Cred ca e momentul sa incercati sa castigati folosind elementul surpriza, dar si cu aparitii televizate foarte numeroase. 4. Notati-va ca nu aveti presa scrisa. Partizanii din presa scrisa sunt absenti. 5. Urmariti in tot ce faceti sa aveti feeb-back imediat. Daca asteptati raspunsul pe 22 noiembrie e tardiv. 6. moneda trebuie batuta pe texte punctuale. Renuntati la mesajul referitor la ce n-o sa faceti. Oamenii vor sa nu-si piarda casele, pt ca toti au credite. Asta-i intereseaza referitor la criza. Cine le garanteaza ca nu-si pierd casele, oricat ar dura criza, va castiga. Analizati aceste afirmatii, departe de orice orgolii (asta e valabil pt sefii de campanie care provin din presa unilaterala, de scandal). Succes !
0 Replies | Reply
 

cristina

17/9/2009 12:34:49

compromis

Luati in calcul o eventuala alianta cu PSD? ... Daca se poate sa imi raspundeti, as aprecia foarte mult gestul dvs. Sunt o persoana care cred in necesitatea si succesul platformei liberale. Nu imi convine deloc zvonul ca purtati discutii cu tov. Iliescu...si PSD (din surse...) As dori o lamurire. Multumesc
0 Replies | Reply
 

Larisa

17/9/2009 11:16:39

Egalitate

In carta drepturilor omului scrie: “Principiul egalitatii nu exclude mentinerea sau adoptarea de masuri care sa prevada avantaje specifice in favoarea sexului sub-reprezentat.” Larisa
0 Replies | Reply
 

madalina

17/9/2009 10:40:55

CRED IN CRIN!

As vrea sa spun ca sunt sanse reale ca d-nul Crin Antonescu sa iasa presedinte. Am stat de vorba cu multa lume si mi-am dat seama cat de nehotarati sunt oamenii. Mesajele dvs. vin ca o ultima urma de speranta. Sincer, ca om care munceste min. 8 ore pe zi, cu studii superioare, ma simt EXTREM de descurajata privind in viitor. Ce pot sa mai sper de la biata tara? Am fost furati, mintiti, nu avem siguranta zilei de maine, nu exista siguranta pe strada, in magazine, oriunde ai merge.Pot sa sper ca din salariu pot face si altceva in afara de plata datoriilor? In tara asta tinerii CORECTI nu au nicio sansa! In tara asta valorile nu sunt in varful piramidei! in tara asta totul e pierdut! Si, din pacate, in tara asta am parinti, rude, iubit, prieteni! Bafta multa!
0 Replies | Reply
 

Cristi

17/9/2009 09:28:52

Teoria Schimbarii

Domnule Antonescu tine-o tot asa. Pe 6 decembrie se scrie Istoria Romaniei. TNL Mogosesti-Siret va sustine.
0 Replies | Reply
 

Claudia

17/9/2009 08:30:34

AMR 70

AMR 70. Si atunci vom putea striga in cor "CRIN ANTONESCU PRESEDINTE". De noi si numai de noi depinde, ca acest lucru sa fie posibil. Cu totii ne-am saturat de ceea ce se intampla cu tarisoara asta a noastra. A venit timpul sa schimbam totul. Suntem responsabili de soarta noastra si a copiilor nostri. V-am rugat o data, sa nu ma dezamagiti, domnule presedinte si sunt convinsa ca nu o ve-ti face. Eu am incredere in dvs si stiu ca sunteti speranta multora dintre noi. Sa va dea Dumnezeu puterea si intelepciunea sa treceti cu bine peste tot ce va urma.
0 Replies | Reply
 

AnaMia

17/9/2009 07:17:48

Motiune de cenzura

Televiziunea publica a transmis, in direct, toate cele trei proiecte de lege pentru care Guvernul si-a asumat raspunderea in fata celor doua Camere reunite ale Parlamentului. Dupa trei ore de "Boc", a venit randul lui Traian Basescu. Alte vreo doua ore! Ma-ntreb daca TVR-ul va transmite, tot in direct, motiunile de cenzura ale PNL-ului!
0 Replies | Reply
 

aurelian

17/9/2009 07:05:40

Petiţie pentru rezolvarea unor probleme importante ale cercetării din România

Petiţie pentru rezolvarea unor probleme importante ale cercetării din România Solicităm ca evaluarea activităţii de cercetare din România să se facă în acord cu bunele practici internaţionale, pe baza rezultatelor ştiinţifice recunoscute de comunitatea ştiinţifică internaţională. Pentru majoritatea domeniilor ştiinţifice, acestea sunt reprezentate de publicaţiile în reviste indexate ISI. Solicităm ca în România să nu mai fie recunoscute ca rezultate ale activităţii de cercetare, pentru acordarea de titluri ştiinţifice/academice sau justificarea cheltuirii unor fonduri de la bugetul de stat, publicaţii care nu sunt validate prin peer review de către experţi reprezentativi din comunitatea ştiinţifică internaţională. Acest gen de publicaţii includ articolele publicate în majoritatea revistelor locale, comunicările de la majoritatea conferinţelor naţionale sau pretins internaţionale la care comitetul de program este preponderent local, majoritatea cărţilor publicate în ţară. Pot exista excepţii doar pentru domeniile care au un specific naţional (cum ar fi limba şi literatura română). Solicităm ca evaluarea activităţii de cercetare aplicativă şi dezvoltare tehnologică din România să se facă pe baza produselor şi tehnologiilor brevetate şi pe baza veniturilor obţinute din acestea. Solicităm ca în România să nu mai fie recunoscute ca rezultate ale activităţii de cercetare-dezvoltare, pentru acordarea de titluri ştiinţifice/academice sau justificarea cheltuirii unor fonduri de la bugetul de stat, produse, prototipuri şi tehnologii care nu sunt brevetate sau care nu sunt comercializate. Solicităm ca evaluarea prin peer review, pentru acordarea de fonduri de la bugetul de stat, a proiectelor de cercetare-dezvoltare cu bugete de peste 20 de mii euro pe an, sau a activităţii institutelor de cercetare-dezvoltare, cu excepţia celor din domenii care au un specific naţional, să fie făcută de echipe compuse din experţi de nivel internaţional, în majoritate străini, pentru garantarea obiectivităţii acestor evaluări. Solicităm ca alocarea de resurse de la bugetul de stat pentru cercetare să se facă doar pentru acele instituţii şi grupuri de cercetători care au rezultate reale, de nivel internaţional, şi proporţional cu importanţa acestora. Solicităm reducerea birocraţiei aferente activităţilor de cercetare, şi în special cea aferentă derulării granturilor, prin eliminarea formalităţilor inutile. Solicităm ca personalul administrativ al institutelor de cercetare şi al universităţilor să fie în slujba oamenilor de ştiinţă, şi nu invers. Solicităm transformarea sistemului actual de decontare a activităţii de cercetare într-un sistem modern de finanţare, adecvat cerinţelor Ariei Europene a Cercetării. Solicităm implementarea unor programe care să sprijine reîntoarcerea în ţară a cercetătorilor români din străinătate. Solicităm alocarea pentru cercetare, de la bugetul de stat, a minimum 0,8% din PIB, conform Legii cercetării, şi a minimum 1% din PIB până în 2010, conform angajamentelor luate de România faţă de Uniunea Europeană.
0 Replies | Reply
 

Ramona Lazar

16/9/2009 20:20:20

In asteptare

AMR 70... Nu stiu ce asteptati dumneavoastra, dar eu astept sa se intample ceva care ori vafi spectaculos, ori dezastruos. Trebuie sa se intample ceva. Nici eu nu stiu cea. Simt ca ma sufoc in tara asta desi o iubesc enorm. Am doar 20 de ani si am simtit pe pielea mea toate nedreptatile posibile; muncesc de la 15 ani, in paralel cu scoala, acum sunt la facultate, am un job destul de bun si tot nu am nimic...Ai mei stau cu chirie si nici eu nu voi avea in veci o casa pentru ca eu nu stiu sa fur... Si nu este doar soarta mea ci a multor cetateni ai acestei minunate tari. Si de aceea astept si eu sa treaca aceste 70 de zile, pentru ca totusi, sper... Va doresc o campanie usoara si mult succes!
0 Replies | Reply
 

Daniela

16/9/2009 20:09:02

O (aproape) ultima speranta

Asta inseamna pt mine AMR 70 .Inseamna ca daca nu iese Crin presedinte va fi mult,mult mai rau peste 70 zile . Stiu ca nu va curge cu lapte si miere chiar daca iese Crin ,dar MACAR MAI E O SPERANTA de normalitate .
0 Replies | Reply
 

MARIN

16/9/2009 19:54:27

RE: Draga tata, stimate domnule profesor,

Domnule Codrin, Mi-a facut o deosebita placere sa citesc mesajul dvs. Emotionant si cu o mare incarcatura de mesaje pentru oamenii politici de astazi. TOTUSI ARE UN MARE "DEFECT" MESAJUL DVS. si anume, este atat de sincer si atat de firesc incat este FORTE GREU DE INTELES de catre oamenii complicati (politici) de astazi.
0 Replies | Reply
 

sustinator Crin Antonescu

16/9/2009 14:58:40

Romania dupa Traian Basescu

Pentru mine, "AMR 70" inseamna ca Romania va scapa (pentru ca trebuie) de Tatuc!. Romania dupa "Traian Basescu" va fi fara comunistii PSD-ului si securistii PD-L-ului. Romania va fi condusa, in sfarsit, de un altfel de presedinte! Iar acesta nu poate sa fie decat Crin Antonescu!
0 Replies | Reply
 

tibi

16/9/2009 13:45:50

propuneri

Consider ca aveti nevoie de o campanie cu mult mai agresiva(nu ca si limbaj),cu angajamente de factura puternic liberala si care sa fie in stare sa provoace discutii si confruntari in mass-media si in lumea politica de natura sa va impuna in centrul campaniei.Revin cu urmatoarele idei care si-ar putea gasi loc in discursul dumneavoastra: 1).Statul nu are voie sa concureze sectorul privat.Acum statul concureaza mediul privat in cel putin moduri: 1.1).pe piata financiara.Statul se imprumuta lunar cu multe sute de milioane de euro de la banci care nu mai au nici bani nici interes sa acorde imprumuturi mediului privat care intra in faliment.1.2).pe piata fortei de munca.Venitul mediu la stat este cu 50% mai mare decat in sectorul privat desi in Europa civilizata venitul mediu la stat este 90% din venitul mediu in sectorul privat.Pentru asta cheltuielile salariale ale statului trebuie sa scada de la 9,4% din PIB la 5% din PIB.STATUL NU ARE VOIE SA CONCUREZE MEDIUL PRIVAT PENTRU CA IL FALIMENTEAZA. 2).Metoda de basculare a directiei in care mergem este RESPONSABILIZAREA IMPERATIVA a clasei politice(imperativ inseamna ca pleaca AUTOMAT daca nu-si face datoria).Exista cel putin o situatie in care este usor de stabilit daca un conducator(reprezentant automat al clasei politice)isi face datoria.In cazul in care o entitate administrativa sau politica de stat pierde un proces si exista o sentinta irevocabila si definitiva ar trebui sa fie imperativa si imprescriptibila recuperarea pagubelor si a cheltuielilor de judecata.Daca dupa dupa o perioada rezonabil de scurta(de ex. 4 luni) de la primirea comunicarii sentintei irevocabile si definitive prin care "unitatea" respectiva a pierdut procesul conducatorul "unitatii respective(premier,ministru,presedinte de consiliu judetean sau local,prefect,primar,inspector-sef,director de regie,agentie,scoala,spital,etc,etc,...) nu a obtinut recuperarea(sau esalonarea amiabila) pentru pagubele stabilite prin sentinta si pentru cheltuielile de judecata si nici nu a intentat proces pentru recuperarea acestora atunci acel conducator pleaca automat(demisie,demitere,suspendare,revocare).Stabilirea vinovatilor(actuali sau fosti angajati ai unitatii),stabilirea pagubelor si recuperarea pagubelor si cheltuielilor de judecata sa fie imprescriptibila. Cred ca aceste doua propuneri (statul nu are voie sa concureze mediul privat si responzabilizarea imperativa a conducatorilor entatatilor politice si administrative de stat) au nevoie de o puternica vointa politica pentru a se impune si au o puternica nuanta liberala.Si introducerea lor imediata in discursul dumneavoastra electoral ar fi benefica si ar obtine imediat si un puternic sprijin popular.(chiar si majoritatea angajatilor la stat este nemultumita de rolul nefast pe care il are deocamdata statul in administrarea treburilor curente)
0 Replies | Reply
 

Mircea Ursache

16/9/2009 11:13:52

AMR o zi

Eu cred ca AMR o zi. Nu mai este timp de pierdut nici un minut de asteptat pentru a iesi din aceasta mlastina in care ne afundam de 20 de ani. Brucan, Dumnezeu sa il ierte nu avea ce etichete sa puna Poporului Roman si nici termene de dat avand in vedere ca a facut parte din cei care au pus umarul si mintea la contributie pentru inrobirea Romanilor dupa 1948. Sunt personalitati si caractere uriase in sanul acestui popor din care se pot da citate mai folositoare. Nu am avut voie si nici dreptul sa fim prosti manipulati si docili. Ascultasem suficient de mult Europa Libera ca sa ne fi dorit altceva dupa 89. Unii chiar au aratat clar acest lucru prin protestele de la Piata Universitatii si alte piete publice din tara. Problema a fost ca nu am fost suficienti de multi si uniti ca sa spunem nu aparatnicilor PCR din linia 2 care au preluat puterea dupa revolutia din 1989. Dupa ce acestia au cazut la intelegere cu structurile din armata si securitate lovitura de stat impotriva democratiei reale (nu a lui Ceausescu care cazuse deja) a fost infaptuita. Nimic nu a fost intamplator. Dupa o scurta deruta de 3 luni dupa 1989 cei ce au birjarit Romania din umbra 40 de ani au preluat fraiele si si-au plasat oamenii in toate(TOATE) partidele LA VARF. Restul a fost o piesa de teatru mai bine sau mai prost jucata. Singurul progres a fost ca in acest campionat al jafului in loc sa avem doar o singura echipa am avut doua sau trei care din cand in cand se mai intalneau pe la vestiare sa sarbatoreasca victoria asupra Romanilor din tribune. Ca publicul sa nu intre pe teren a fost si el mituit cu cate o acadea si un balon umflat cu aer de democratie. Au fost mituiti "legal" functionarii diverselor institutii ale statului ce trebuiau sa inchida ochii. Crima s-a facut in mod curat prin diverse creditari si legi croite special pentru ei de la salarizare pana la pensii. Mentionez ca libertatea si democratia nu inseamna doar dreptul de a hoinari pe strazile Europei liber sa iti vinzi forta de munca ci inseamna si accesul in conditii echitabile la resursele economice ale propriei tari si libertatea de a te organiza pentru a impiedica evolutii economice sau politice ce pun in pericol bunastarea personala sau a comunitatii(natiunii) acum sau in viitor. Nu a fost o revolutie pentru a pune in bratele catorva smecheri cu relatii avutia nationala. Acestia nu au pornit in cursa capitalista ca toti intreprinzatorii corecti de la linia de start ci li s-au dat cateva ture de stadion avans si in unele cazuri direct premiul cel mare. Protestele au fost dominate de simtul civic care incerca sa influenteze politicul ori nu s-a intamplat asa. Din pacate simtul civic se manifesta spontan doar in cazul unor pericole sau dezastre iminente ca acela pe care il intuiau cei din Piata Universitatii. Mesajul nu a trecut sau nu a fost bine tradus si pentru restul populatiei careia acest protest i-a fost prezentat ca un atac la adresa democratiei. Lasi si perversi emanatii nu au avut curajul sa loveasca direct ci s-au folosit de minerii care se credeau salvatorii revolutiei. Este ridicol ca pentru asta a platit doar Cozma care luat de val si imbatat de noua putere dobandita si-a inchipuit pentru o clipa ca el este creirul si nu instrumentul. Cine a fost mai bine antrenat in tehnicile de dezinformare si manipulare a castigat. Pentru ratarea acelei sanse platim si astazi. In rest ar trebui ONG urile de care este tara plina sa educe simtul civic si sa organizeze astfel de actiuni si/sau proteste ce altfel nu pot avea loc spontan. Unele chiar o fac. Nu este nimic rau in a tinti prea sus si a responsabiliza oamenii in timp ce nenumarate alte canale de informare/divertisment fac exact invers prin emisiuni ce promoveaza infantilismul si manelismul emotional. Ce este mai rau ca in acest joc de prost gust intra si foste sau actuale persoane publice(politicieni, oameni de afaceri etc) din dorinta de a fi mai populari si a-si mari/pastra ratingul. Asfel totul cade in bascalie si derizoriu iar modelele emblematice de urmat pentru tineri devin EBA sau Gigi Becali care ieri a vorbit in Parlamentul European. Nu avem voie sa ne lamentam ca noi i-am lasat sa fure. Pe cine ? Au nume concrete si cunoscute. Noi care ? Puteam lasa stiloul sau caruciorul din mana si sa luam un automat AKM? Ei au fost mai eficienti au preluat/infiintat/sponsorizat partide, ziare, posturi de radio si tv. Nu noi simplii cetateni i-am lasat sa fure ci institutiile statului care aveau suficiente legi ce puteau impiedica furtul(transferul) atat din averea statului cat si din buzunarul fiecarui cetatean. Nenumarati functionari bugetari trecuti si actuali isi etaleaza masinile scumpe, vilele si casele de vacanta ‘’dobandite din salariu’’ fara sa ii intrebe nimeni nimic. Asta a fost modelul crearii calsei de mijloc ? De aceea nu avem capitalism functional ci de cumetrie si sectorul privat sponsorizeaza opulenta acestor lipitori ? In ceea ce priveste imbogatitii tranzitiei din orice partide care si-au cladit averea prin metode inafara sau la limita legii (jefuind averea publica) nu cred ca va putea sau dori cineva sa ii epureze pentru ca acestia mituiesc (sponsorizeaza) adesea propriul partid sau mai multe partide in acelasi timp. Cand imaginea lor devine o problema fac un pas in spate si continua sa influnteze decizii politice de acolo. Si eu speram ca 20 de ani sunt de ajuns dar iata ca ieri Becali a vorbit in Parlamentul European si nu dumneavoastra. Cu stima. mircea.ursache@gmail.com PNL sector 6 Bucuresti 0747059951
0 Replies | Reply
 

IONEL MESAROS

16/9/2009 10:46:29

AMR 70

PENTRU MINE AMR 70 INSEAMNA O LUPTA CU IGNORANTA CELOR CE NU MAI SPERA CA 22 NOIEMBRIE POATE FI O ZI CRUCIALA IN ISTORIA NOASTRA,ZIUA IN CARE "NORMALITATEA" SE VA INTOARCE LA EA ACASA.VA DORESC SANATATE SI INSPIRATIE CA SA ALEGETI CALEA CEA DREAPTA ! CU RESPECT !
1 Replies | Show | Reply

Cristian

18/9/2009 17:28:55

RE: AMR 70

Ionel ,crezi ca alegerea unui om va schimba profund Romania astfel incat sa revina la normalitate ? Problemele sunt si la varf dar nu numai acolo. Romanii ca popor tb sa se schimbe si cand ne vom schimba de la baza vom avea si conducatori onesti si cinstiti.
 

Cosmin

16/9/2009 10:19:50

Asumarea raspunderii

chiar nimeni nu citeste constitutia? guvernul isi asuma ceva pentru TREI legi, in constitutie scrie asa: ARTICOLUL 114 (1) Guvernul îşi poate angaja răspunderea în faţa Camerei Deputaţilor şi a Senatului, în şedinţă comună, asupra UNUI program, a UNEI declaraţii de politică generală sau a UNUI proiect de lege. normal ca e acest lucru e precizat vag, daca era si DOAR era clar si raspicat, asa se lasa inca o portita, ca in fiecare lege; incercati sa atacati si asa...daca stiti ca e de bine, nu doar de dragul de-a fi impotriva
0 Replies | Reply
 

Mircea Ursache

16/9/2009 08:44:10

RE: Probabil mai mult de 20 de ani?!

Perfect adevarat. Dumneavoastra faceti apel la simtul civic. Din pacate el se manifesta spontan doar in cazul unor pericole sau dezastre iminente. In rest ar trebui ONG urile de care este tara plina sa organizeze astfel de actiuni si/sau proteste ce altfel nu pot avea loc spontan. Nu este nimic rau in a tinti prea sus fie ea si Capitala tarii pentru ca o serie de decizii sau atitudini ale institutiilor publice se formeaza aici. Nu noi i-am lasat sa fure ci institutiile statului care aveau suficiente legi ce puteau impiedica furtul atat din averea statului cat si din buzunarul fiecarui cetatean. Nimic nu a fost intamplator. Dupa o scurta deruta de 3 luni dupa 1989 cei ce au birjarit Romania din umbra 40 de ani au preluat fraiele si si-au plasat oamenii in toate partidele. Vreti exemple si din PNL la varf? Restul a fost o piesa de teatru mai bine sau mai prost jucata. Singurul progres a fost ca in acest campionat al jafului in loc sa avem doar o singura echipa am avut doua sau trei care din cand in cand se mai intalneau pe la vestiare sa sarbatoreasca victoria asupra Romanilor din tribune. Ca publicul sa nu intre pe teren a fost si el mituit cu cate o acadea si un balon umflat cu aer de democratie. Au fost mituiti "legal" functionarii diverselor institutii ale statului ce trebuiau sa inchida ochii prin diverse creditari si legi croite special pentru ei de la salarizare pana la pensii. In ceea ce priveste imbogatitii tranzitiei din orice partide care si-au cladit averea prin metode inafara sau la limita legii (jefuind averea publica) nu cred ca va putea sau dori cineva sa ii epureze pentru ca acestia mituiesc (sponsorizeaza) adesea propriul partid sau mai multe partide in acelasi timp. Cand imaginea lor devine o problema fac un pas in spate si continua sa influnteze decizii politice de acolo. Si eu speram ca 20 de ani sunt de ajuns dar iata ca ieri Becali a vorbit in Parlamentul European si nu dumneavoastra. Cu stima. mircea.ursache@gmail.com PNL sector 6 Bucuresti 0747059951
0 Replies | Reply
 

ANCA

16/9/2009 08:10:30

ART NECONSTITUTIONALE

Cap IV legea reorganizarii. Legea este retroactiva pentru ca se iau niste drepturi dobandite inainte de aparitia legii si este discriminatorie pentru ca alesii pot cumula pensia cu salariu de la stat. In plus daca ai pensia de 1600 si salariu de 3000 poti face cumul dar nu si invers . De ce nu s-a tinut cont de recomandarile Comisiei de munca?
0 Replies | Reply
 

Mircea Ursache

16/9/2009 08:09:49

RE: Probabil mai mult de 20 de ani?!

Perfect adevarat si util. Acest mesaj ar trebui sa si-il insusasca toti cei ce vor sa reprezinte "societatea civila din Romania" si sa il puna in aplicare organizand oamenii in acest sens. Mitinguri spontane pe teme atat de concrete nu cred ca se pot intampla decat in cazul unui pericol iminent. De aceea este nevoie de un organizator ce nu trebuie sa fie neaparat un partid cand este plina tara de ONG-uri. In ceea ce priveste imbogatitii tranzitiei din orice partide care si-au cladit averea prin metode inafara sau la limita legii (jefuind averea publica) nu cred ca va putea sau dori cineva sa ii epureze pentru ca acesti mituiesc (sponsorizeaza) adesea propriul partid sau mai multe partide in acelasi timp. Cand imaginea lor devine o problema fac un pas in spate si continua sa influnteze decizii politice de acolo. Si eu speram ca 20 de ani sunt de ajuns dar iata ca ieri Becali a vorbit in Parlamentul European si nu dumneavoastra. Cu stima. mircea.ursache@gmail.com PNL sector 6 Bucuresti
0 Replies | Reply
 

Ghilinta Marcel

16/9/2009 01:18:00

AMR 70 tot al nostru FSN

Din cite vad pentru sustinatorii lui Basescu nu au fost de ajuns cei 5 ani in care singurele tepe promise in campania electorala in piata victoriei au fost doar cele date de cei mai apropiati lui ,nici macar sustinatorii cei mai fanatici ai lui nu mai cred in promisiunile lui ,transpun necesitatea alegerii lui in interese politice doctrinarea ,de care dupa parerea mea il doare in cot si inca 5 ani va face tot ce stie sa faca ,sa distruga pentru ca de construit nu a reusit niciodata sa construiasca ceva ,a luat totul de-a gata si s-a folosit de rapacitatea celor din jur pentru a-si promova interesele personale. Dupa parerea mea Crin Antonescu are o mai mare deschidere pentru crestin democratie ,pentru ca desi este la liberali actiunile sale politice si din viata privata au mai multe elemente de crestin democrat decat de liberal. Este mai modest decit ceilalti iar candidatura la presedentie o considera mai mult o sarcina de partid ,pe care trebuie s-o duca pana la capat cu demnitate si curaj,decit un tel pe care l-ar fi avut toata viata lui,asa cum reiese din actiunile populiste si demagogice pe care le face,nefiind dispus la multe compromisuri pentru acest deziderat. dar fiecare este liber in tara asta sa faca ce vrea,sa voteze pe cine vrea si desigur,sa se planga dupa aia ca a ales prost. Nu va faceti pre mari probleme pentru ca ori iese basescu ori iese Geoana tot impreuna vor guverna si dupa alegerile la presedentie numai ca vor pune batista pe tambal ,nemaifiind la bataie un ciolan pe care sa se bata. Iar taranistii ademeniti de mirosul de cascaval ,a oarece functii prin administratiile publice sa se gandeasca de doua ori inainte sa se lase ispititi de cintecele de sirena ale PDListilor
0 Replies | Reply
 

Bibliotecaru

16/9/2009 00:21:13

Va trece doar primul termen

Cei 20 de ani reprezintă primul termen, cel care crează o altfel de generaţie, cel care elimină oamenii care nu pot gândi decât în termen de preşedinte dictator, în termeni de politică servilă vârfului politic, care elimină generaţia disciplinei de partid... Urmează alţi 20 de ani, o perioadă necesară pentru a reînvăţa democraţia, pentru a restructura clasa politică, pentru a pătrunde sensul instituţiilor, pentru ca liderii să înveţe că sunt simplii executanţi a ceea ce hotărăşte masa politică şi nu invers. Urmează, în sfârşit, ultimii 20 de ani, perioada în care clasa politică va trebui să rezolve problemele create în primele două etape. După ce vor fi trecut 60 de ani de la revoluţie, ne vom afla în momentul 1990 al ţărilor occidentale. Revenind la moment... După primii 20 de ani România nu arată deloc bine, este slăbită, secătuită, sărăcită, înfometată şi în plină criză de lipotimie. Rămâne de văzut dacă vor mai exista români după încă 40 de ani.
0 Replies | Reply
 

Cepeca

15/9/2009 23:30:54

De acord cu AMR 70

Asa este. Avem un AMR. Toti cei care vor sa se termine "militaria" basesciana, geonista, iliesciana, nastasiana ... si sa inceapa sa traiasca liberi. Toti cei care vor ca politicienii sa le fie parteneri sociali si nu dictatori. Da. Suntem unii care avem AMR. Asa sa fie.
0 Replies | Reply
 

Marius Diaconescu

15/9/2009 22:39:30

Speranta

Pentru mine, AMR 70 inseamna 70 de zile pana cand voi vedea daca speranta moare ultima. Crin, am decis in seara asta sa votez cu tine in noiembrie 2009, indiferent ce se va intampla pana atunci! Adica un cec in alb, dar cu scadenta la 90 de zile... De ce? Poate de asta: http://www.youtube.com/watch?v=adRO9ouMolc
0 Replies | Reply
 

gusa valentin

15/9/2009 22:28:12

sugestie

domnule crin sunt fan pnl nu sunt membru de partid.de ce nu anuntati ca tandem cu calin popescu tariceanu ca premier astfel ca fani ai lui calin si cei ai dumneavoastra sa sa stringa voturile astfel ca dumneavoastra sa iesiti presedinte.
0 Replies | Reply
 

Liliana

15/9/2009 22:24:05

intrebare

As vrea sa stiu si eu ce inseamna AMR 70...?
0 Replies | Reply
 

Ramona

15/9/2009 20:23:11

pesimismul meu...

Pesimismul meu ma indeamna sa cred ca tranzitia va continua! Ca vom alege in continuare sa fim "carne de tun ignoranta"! Romanii au nevoie de un cutremur in constiinta, dar si de certitudinea ca schimbarea nu este doar la suprafata!I intr-adevar, AMR 70, dar cum o sa faceti ca in aceasta perioada de timp sa convingeti cat mai multi oameni ca dumneavoastra sunteti schimbarea la care speram si pe care o asteptam cu totii. Cineva a spus azi ca ar trebui sa incetam sa mai speram, ca atunci va fi mai bine, macar pentru linistea noastra, dar eu vin si completez ca e momentul sa renuntam la speranta de a mai schimba cineva starea de fapt pentru noi, si sa actionam cu propriile forte pentru schimbare!
0 Replies | Reply
 

Cata

15/9/2009 19:00:33

Istoria

Dle Antonescu, Istoria, dupa cum bine stiti, se scrie in functie de vremuri si interese. Ajuns presednte va veti apleca si veti scoate al lumina spre dezbatere situatia placutelor de la Sinaia cu scrisul dacilor? Veti face astfel incit sa spargeti zidul dezinformarilor si a abordarilor conforme cu un scenariu care vaduveste poporul roman de cunoasterea adevaratei sale istorii?
0 Replies | Reply
 

Codrin Scutaru

15/9/2009 17:50:51

Draga tata, stimate domnule profesor,

Astazi e 15 septembrie, ziua in care de peste 30 de ani tatal meu incepe cate un nou an scolar. Anul asta, i-am scris un mesaj aici, un mesaj catre un profesor...http://codrinscutaru.blogspot.com/2009/09/draga-tata-stimate-domnule-profesor.html
0 Replies | Reply
 

gakm

15/9/2009 17:43:56

Crin Presedinte

Felicitari pentru BLOG! Peste 70 de zile o sa se restabileasca firescul in democratia romaneasca
0 Replies | Reply
 

Mihai

15/9/2009 16:21:36

Vremea schimbării

Da, am învățat ce înseamnă democrație, știm mai bine să distingem binele de rău și nu ne mai poate înșela oricine atât de ușor.Nu mai credem în vise gen FSN sau în promisiuni de tip conservator. Așa cum și Moldova începe să o ia pe un alt drum, cum cât mai multe țări se gândesc să se apropie cât mai mult de EU și SUA, așa trebuie să ne schimbăm și noi drumul acesta descendent și dăunant.
0 Replies | Reply
 

Manuela

15/9/2009 15:59:33

Probabil mai mult de 20 de ani?!

In cei 20 de ani nu am invatat suficient. Continuam sa ne plangem in cercuri restranse, intre prieteni sau la locul de munca. Am ajuns sa ne spunem pasurile sau sa filozofam prin intermediul Internetului sperand ca astfel se vor rezolva unele din multele nedreptati pe care le suferim noi sau cei din jurul nostru. Oare cand vom constientiza ca puterea unei societati de a schimba ceva consta nu neaparat in emanatia unui individ din sanul ei care sa transmita un mesaj celor care au puterea ci in aceea de a organiza mitinguri de protest (nu sindicaliste pentru ca sindicatele au cazut in derizoriu). Fiti convinsi ca edilii nostri ar reactiona (din cauza fricii in majoritatea cazurilor) daca ar vedea o masa de oameni adunata in fata primariei (de pilda) "strigandu-si" nemultumirile si cerandu-si drepturile, nu la modul general ci la concret: "pe strada X nu se mai poate circula de 2 luni din cauza gropilor; de cateva zile nu mai putem respira nici in casa din cauza aerului toxic emanat de fumul deseurilor aprinse de o firma privata care mituieste personalul angajat al Garzii de Mediu" etc.. Tintim prea sus intotdeauna. Privirile noastre sunt indreptate mereu spre capitala. Daca reusim sa ne rezolvam problemele la noi in casa, la noi pe strada, la noi in oras, poate vom reusi sa luptam impreuna impotriva acestui monstru cu mai multe capete care se hraneste si flamanzeste pe masura ce inghite mai mult. Suntem cateva milioane imprastiati in milioane de parti. Si noi suntem vinovati. I-am lasat sa fure si nu am facut NIMIC Domnule Crin Antonescu, eu am sa va votez si sper sa castigati aceste alegeri. Cred in dumneavoastra si sper sa aveti sustinere politica in ceea ce va propuneti sa faceti. Sunt convinsa ca si in partidul din care faceti parte exista persoane care au castigat multi bani facand afaceri cu institutiile statului folosindu-se de mita, trafic de influenta s.a.m.d.. Daca veti reusi sa faceti curatenie in propriul partid atunci poate ca si Romania mai are o sansa avandu-va pe dumneavoastra ca Presedinte.
0 Replies | Reply
 

MARIN

15/9/2009 15:27:29

AMR = IMS

Excelenta ideea cu AMR-ul ! Suna ca o oaza de speranta data ROMANILOR ca, in sfarsit BINELE va invinge RAUL si sa dea Dumnezeu sa fie asa ! Cu permisiunea dvs. v-as propune si eu un exercitiu si anume, IMS 70, adica, Ii Mai Suportam 70 de zile si GATA ! Sunt convins ca intelepciunea poporului roman va invinge si profitand de faptul ca oarecum cele 70 de zile prevestesc si sfarsitul celor 20 de ani ai Domnului BRUCAN, este momentul sa incepem o noua perioada in istoria neamului nostru cu ANTONESCU CRIN-PRESEDINTE ! ASA SA NE AJUTE DUMNEZEU !
0 Replies | Reply
 

Cetateanu' Turmentat

15/9/2009 12:45:09

AMR 70

value="Sper sa fiti cel care dati semnalul ca cei 20 de ani de care vorbea Brucan s-au terminat. Am mai avut o astfel de speranta vis-a-vis de Bucuresti si m-am inselat. Eu sunt de buna credinta si va dau votul meu, dar daca ma mintiti, va alerg pe net cum o sa-l alerg acum pe Oprescu dupa ce isi anunta candidatura! Nu uit si nu iert, ca am iertat destul!"
1 Replies | Show | Reply
 

acspot

15/9/2009 01:21:28

Teorie si practica

Dl. Antonescu, Mesajul dumneavoastra indeamna la actiune si determinare sugerand ca cei 20 de ani de prostie (sau de prostire) ar putea fi stersi cu o simpla trezire la realitate si cu o doza mai mare de pragmatism. Fiind un pesimist, calit in cei 20 de ani de tranzitie, eu vad lucrurile un pic mai nuantat: - Am vandut Romania pe bucati, uneori tranzactiile avand caracterul unor donatii; - Am contractat credite mari fara a sti exact de ce; - Suntem obligati sa rulam acesti bani prin banci ce nu sunt ale Romaniei; - Statul roman, prin programul "Prima Casa", isi obliga cetatenii sa plateasca oalele sparte (a se citi incapacitatea de plata) a catorva. Prostia celor 20 de ani nu poate fi stearsa cu buretele. O vom plati cu varf si indesat noi, cei tineri, care nici macar nu am avut dreptul sa deschidem gura cand aceste decizii au fost luate. Decizii care au fost luate si de cei din PNL. Acum vreti sa privim cu optimism viitorul. Eu nu pot face asta. Imi fac griji cum vor evolua taxele si impozitele in pe termen scurt si mediu.
1 Replies | Show | Reply

Mircea Ursache

16/9/2009 08:26:57

RE: Teorie si practica

Aveti dreptate. Ar trebui sa plateasca cei ce au luat aceste decizii si prietenii lor care au profitat de pe urma deciziilor. Nimic nu a fost intamplator. Dupa o scurta deruta de 3 luni dupa 1989 cei ce au birjarit Romania din umbra 40 de ani au preluat fraiele si si-au plasat oamenii in toate partidele.Restul a fost o piesa de teatru mai bine sau mai prost jucata. Singurul progres a fost ca in acest campionat al jafului in loc sa avem doar o singura echipa am avut doua sau trei care din cand in cand se mai intalneau pe la vestiare sa sarbatoreasca victoria asupra Romanilor. Ca publicul sa nu intre pe teren a fost si el mituit cu cate o acadea si un balon umflat cu aer de democratie. In ceea ce priveste imbogatitii tranzitiei din orice partide care si-au cladit averea prin metode inafara sau la limita legii (jefuind averea publica) nu cred ca va putea sau dori cineva sa ii epureze pentru ca acestia mituiesc (sponsorizeaza) adesea propriul partid sau mai multe partide in acelasi timp. Cand imaginea lor devine o problema fac un pas in spate si continua sa influnteze decizii politice de acolo. Si eu speram ca 20 de ani sunt de ajuns dar iata ca ieri Becali a vorbit in Parlamentul European si nu dumneavoastra. Cu stima. mircea.ursache@gmail.com PNL sector 6 Bucuresti 0747059951

Adauga un comentariu nou

Acest articol este moderat. Comentariile vor fi afisate dupa aprobarea administratorului!

Titlu mesaj
Autor
Email
Website
Comentariu
Verificare

Vreau sa primesc notificare la comentarii ulterioare