Insigna Crin Antonescu

insigna crin

alege
 

ultimele comentarii

De ce sustin votul pe liste, intr-un partid liberal eu 12/5/2012 19:20:09
Link: http://www.gandul.info/politica/avertismentul-udmr-in-cazul-umf-targu-mures-in-foarte-scurt-timp-se-poate-ajunge-la-tensiuni-si-conflicte-care-v [...]
De ce sustin votul pe liste, intr-un partid liberal Intrepid 17/4/2012 21:27:25
Eu cred ca mai aveti de lucrat la imagine,in acest stadiu pareti doar un cabotin.Si,sper ca nu contati dumneavoastra si intreaga clasa politica pe o p [...]
De ce sustin votul pe liste, intr-un partid liberal Ioana PNL 4/3/2012 21:51:34
Ati uitati d-le presedinte ca PNL jud Tulcea se afla pe locul 6 la alegerile prezidentiale in conditiile in care PDL-ul avea toate haturile electoratu [...]
De ce sustin votul pe liste, intr-un partid liberal Ioana 4/3/2012 19:37:10
Sunt dezamagita de decizia de a vinde Tulcea pedeleului, impunand candidaturi din partea pesedeului, in conditiile in care Dep Horia Teodorescu PSD nu [...]
De ce sustin votul pe liste, intr-un partid liberal nu conteaza 7/2/2012 08:28:23
esti un vampiroi cu ochii aia ai tai de mare mincinos
De ce sustin votul pe liste, intr-un partid liberal Marian Nicolae 6/2/2012 09:06:02
Buna dimineata domnule Ponta, Cu voia dumneavoastra, doresc sa va impartasesc textul de mai jos, va rog. Va multumesc, Cu stima, Marian Nicolae. [...]
De ce sustin votul pe liste, intr-un partid liberal Aya 5/2/2012 21:44:37
TRAIAN BASESCU ESTE: 1. TRAFICANT INTERNATIONAL (TROC DIAMANTE- ARMAMENT); 2. TRADATOR (CONFORM COD PENAL, Titlul I, art. 155); 3. CEL CARE EXERCIT [...]
 

bloguri vizitate

Adina Valean
vezi blog
Alexandra Dumitrescu
vezi blog
Alina Gorghiu
vezi blog
Andrei Badin
vezi blog
Andrei Chiliman
vezi blog
Bogdan Olteanu
vezi blog
Calin Popescu Tariceanu
vezi blog
Cristi Sutu
vezi blog
Cristina Pocora
vezi blog
Dan Mihalache
vezi blog
Diana Tusa
vezi blog
Iosif Buble
vezi blog
liberalii1
vezi blog
Marius Mina
vezi blog
Marius Mita
vezi blog
Mihai Malaimare
vezi blog
Mihai Voicu
vezi blog
Ramona Manescu
vezi blog
Rares Manescu
vezi blog
Roxana Iordache
vezi blog
Sorin Tudor
vezi blog
Tashy
vezi blog
Varujan Vosganian
vezi blog
Victor Ciutacu
vezi blog
Victor Ionescu
vezi blog
Vlad Petreanu
vezi blog
 
Ma gasesti pe
 
 

5
sep
Puterile in stat nu se negociaza

Observ cu ingrijorare ca protestul judecatorilor legat de legea salarizarii unice este tratat cu o superficialitate severa. De ani de zile auzim tot felul de chibiti, politicieni sau nu, care vorbesc despre nevoia de independenta a Justitiei. Ne place sau nu, ea tine si de bani. Asta nu inseamna ca judecatorii nu gresesc in multe procese. CEDO si presa ne-au demonstrat-o din plin.


Aici insa, vorbim despre un principiu la care v-as ruga sa fiti atenti si cumpatati. Cam cat de independenta este Justitia independenta din Romania cand ajunge sa stea la mana Puterii executive? Cand se depaseste linia intre independenta si „banu curge, voi inchideti ochii"? Traian Basescu spunea despre Justitia din Romania ca este pe atat de independenta pe cat vrea. Poate ca vrea mai mult decat sunt unii dispusi sa ii ofere.


Probabil voi fi infierat de cei care considera ca „toti judecatori sunt corupti", „coruptii sunt liberi pentru ca nu avem condamnari", „noi ii arestam dar judecatorii sunt rai si le dau drumul". Acestora le spun ca aici discutam despre institutii si sistem, nu despre indivizi. Justitia are nevoie de independenta, pentru a putea functiona. Cinci ani de zile, am vazut cum influenta pesedistilor a fost inlocuita cu influenta lui Basescu. Nici vorba de independenta. Daca nu luam mana de pe justitie si daca nu o ajutam sa devina o autentica putere in stat (apropo, n-a fost niciodata o putere distincta!), nu avem sansa de a avea dreptate in Romania.

Bookmark and Share
scrie-mi!
 

vali burhan

5/10/2009 22:36:09

bine gandit

bratienii l-au adus pe carol sa salveze biata tarisoara sfasiata de lupte acum ne trebuie un alt neamt.primarul sibiului prim ministru cu dv-stra la cotroceni este cea mai potrivita alegere pentru o romanie in criza morala politica economica sociala
0 Replies | Reply
 

vali burhan

5/10/2009 22:25:29

teama de securitate

am 50 de ani nu am mai simtit din vremurile apuse acea teama nedefinita de politia politica a lui ceausescu .actualii lupi tineriai fsn guverneaza cu pragmatismul si eficienta pcr santajeaza cu dosare cu tot ce au la indemana pentru a realiza unanimitatea necesara punerii in stema ue a emblemei unui stat totalitaro-democratic. astazi am fost tentat sa scriu cu vopsea pe asfalt jos basescu exact ca pe vremuri sa deschid ochii muscelenilor mei sa nu se lase inselati iarasi.pana in noiembrie speranta . apropo de fugarii din pnl oare chiar se va face o majoritate pdl cu inca 20 de tradatori santajati? pe cand interzicerea migratiei?de ce nici un partid de 20 de ani nu a facut o lege in acest sens.succes d-le presedinte.
0 Replies | Reply
 

marilena-dragnea

23/9/2009 12:41:44

care putere?

Ceea ce cu totii am remarcat cu stupoare , actualii guvernantii de la PSD si PD-L , in frunte cu seful lor dl.prim-ministru-presedinte Basescu nu au habar ce inseamna democratia , ei continua sa creada ca sunt unicii stapani ai tarii si ceea ce ei dicteaza asa trebuie sa se indeplineasca.Dar surpriza....puterea judecatoareasca s-a trezint din somn si au inceput sa reactioneze asa cum ar trebui sa reactioneze si Parlamentul la gravele incxalcari ale Constitutiei de catre d-na Udrea , fara sa tina cont de cine o sprijina si sa i se aplice toate masurile legale pentru a fi data si ca ex. , ca pe vgiitor niciun demnitar sa nu mai incerce sa sfideze legile tarii si sa se supuna Constitutiei asa cum fac si romanii de rand. Ma bucur ca reactionati cum se cuvine si cred ca asa ar trebui sa reactioneze toti parlamentarii care cred in legile tarii si binenteles sa si le respecte , ma bucur ca sunteti candidatul PN-ului , ca nu aveti nimic de imputat de catre cineva si ca sunteti un om cu princii solide si sanatoase ..
0 Replies | Reply
 

Atitudini

23/9/2009 09:39:36

Statul roman in coma

Traian Basescu: “relatia presedinte-prim-ministru practic a facut ca eu sa nu mai am instrumentele, Guvernul fiind unul dintre aceste intrumente, sa declansez procesele de modernizare a tarii, neavand o relatie optima cu premierul” De cand Guvernul Romaniei este un simplu instrument in mainile Presedintelui Romaniei. Nu conteaza cum il chema pe Primul-Ministru sau pe Presedinte! Constitutia stipuleaza niste reguli! Nu mai suntem de acord cu ele, le schimbam. Cat timp sunt in vigoare, le respectam insa! In conditiile acestea putem considera ca mai sunt sunt si alte “chestii” prin constitutie…: libertatea de exprimare, dreptul la viata… Daca nu mai suntem de acord nici cu astea? Ma intreb cand s-a anuntat decesul statului de drept in Romania? Cumva in decembrie 2004? Noi peram ca in decembrie anul acesta se va produce cel mai mare miracol al medicinii… dupa 5 ani de coma constitutionala un stat isi revine!
0 Replies | Reply
 

stefan al

21/9/2009 16:49:10

justitia trebuie sa fie independenta

Justitia a fost si trebuie sa redevina o putere in stat. In fond este un arbitru capabil si abilitat sa rezolve toate conflictele. Pentru a deveni eficienta trebuie pusa in aceiasi balanta cu institutiile similare europene. O problema ! De unde sa luam atatia bani? Simplu, se poate autofinanta din taxele de timbru si din economia ce s-ar realiza daca banii pierduti de stat la CEDO ar fi platiti de cei ce au provocat paguba. Indepententa nu implica si incompetenta ! Si atunci ar judeca corect si atent pentru ca nu s-ar mai simti dl. judecator mai presus de lege. Iar adavarata reforma a justitiei ar deveni o simpla problema de probitate morala si competenta profesionala. Atat ar trebui sa discearna CSM cu privire la oameni din justitie !
0 Replies | Reply
 

mariana

18/9/2009 20:32:33

Va contrazic

@Probabil voi fi infierat de cei care considera ca „toti judecatori sunt corupti", „coruptii sunt liberi pentru ca nu avem condamnari", „noi ii arestam dar judecatorii sunt rai si le dau drumul". Acestora le spun ca aici discutam despre institutii si sistem, nu despre indivizi. Justitia are nevoie de independenta, pentru a putea functiona. Cinci ani de zile, am vazut cum influenta pesedistilor a fost inlocuita cu influenta lui Basescu. Nici vorba de independenta. Daca nu luam mana de pe justitie si daca nu o ajutam sa devina o autentica putere in stat (apropo, n-a fost niciodata o putere distincta!), nu avem sansa de a avea dreptate in Romania.@ Imi pare rau dar, trebuie sa va contrazic, presupun ca vreti pareri sincere, nu aprobari.Institutiile si sistemul sunt facute din indivizi, nu putem face aprecieri la modul impersonal.Justitia este doar un cuvant , un simbol ce inglobeaza miile de functionari ai ei, procurori , judecatori etc. De calitatea lor depinde calitatea actului de justitie. Intr-un moment ca acesta, cand oamenii de rand abia isi mai trag sufletul printre datorii, in care economia este la pamant, domnii magistrati au organizat acesta forma de protest.Sigur este an electoral, cine ii sprijina primeste sprijin, nu? donnant, donnant...Nu contest ca aspectul material are importanta sa dar, sa mergi la santaj, blocand, paralizand, putina activitate care mai este, mai grav, blocand accesul omului la justitie, asa intortocheata si greoaie cum este ea, nu cred ca va rezolva problema independentei justitiei. Cred ca, mai multi bani la salar, nu le va schimba magistratilor nici constiinta, nici pregatirea, deci nu vor face justitia mai buna. E bine ca doriti ca justitia sa devina o autentica putere in stat, dar este foarte rau s-o incurajam sa devina tiran, dictator. Magistratii nu lupta prin protestul lor pentru o justitie mai buna ci doar, ca sa-si demonstreze puterea. Si mai spuneti ca nu sunt independenti, pai cine-i poate opri? Sunt convinsa ca sunt si magistrati de valoare, ei sunt exceptiile sistemului, pacat ca , in acest protest, nu au facut opinie separata. Nu, imi pare rau dar, nu cred ca telul protestului este dreptatea, doar si mai multa putere si mai multi bani.
0 Replies | Reply
 

victoria zahariuc

16/9/2009 14:38:54

Succes deplin!

Intr-adevar un om deosebit,onest si destept.Dar oare noi vom intelege aceste calitati?Sper ca da.Presedinte adevarat!Asta trebuie sa votam.Doamne ajuta si lumineaza-ne pe noi toti.Victoria Timisoara.
0 Replies | Reply
 

N.C.Butiuc

9/9/2009 14:06:47

doleantele judecatorilor

Nu de independenta justitiei se plang ei ci de sporuri la salarii, care oricum sunt destul de mari. Sporurile solicitate : de confidentialitate si de stres, nu se justifica. Confidentialitatea si stresul nu sunt valabile numai in justitie, sunt valabile si pentru alte domenii, cum ar fi: politia, armata, intreprinderile de Comert Exterior, institutiile de proiectare tehnologica si multe altele. In toate aceste domenii, in fisha postului sunt trecute acestea (confidentialitatea si lucru in conditii de stres) si nimeni nu plateste nimic in plus pentru acestea. Mai mult, majoritatea societatilor si institutiilor, la angajare, avertizeaza solicitantii posturilor respective ca au obligatia confidentialitatii dar si a rezistentei la conditii de stres. Cine refuza, sau pretinde ceva in plus la salariu, nu e angajat. Iar cine incalca aceste cerinte, este concediat fara drept de apel. Asa ca, sa ne mai scuteasca justitiabilii de asemenea pretentii.
0 Replies | Reply
 

nitu

9/9/2009 12:12:26

RE: dc?

value=" value="bravo/ Asa e." "
0 Replies | Reply
 

Cristian Mihai Tetileanu

9/9/2009 08:39:02

RE: Precizari necesare (pentru mine)

Din pacate romanii nu mai au repere ! Poporul roman este un popor naucit ! Cineva spunea : "Mai demult erau cruci de lemn si suflete de aur; acum sunt cruci de aur si suflete de lemn". Crin Antonescu este un OM POLITIC ONEST, RESPONSABIL, care a inteles ca pentru a putea schimba ceva intr-o "tara bolnava", pentru a reface acele suflete de aur e nevoie ca Biserica "sa se implice in cetate facand politica nobila, creand acea grila prin care trebuie sa treaca toti oamenii care isi asuma responsabilitatea cetatii. O grila morala." Astfel ca, o discutie cu Patriarhul Daniel este imperios necesara.
0 Replies | Reply
 

aurelian

8/9/2009 21:03:51

RE: RE: Precizări necesare (pentru mine)

Draga domnule Rechtsstaat, Gresiti. Nu zic ca nu e corect ceea ce spuneti dar nici nu aplaud insa intr-un stat majoritar ortodox atingand doar in treacat problema ortodoxiei si aducandu-i atingere oricat de bune ar fi intentiile cel mai bun candidat nu ar reusi sa treaca nici de primul tur. La ce bun sa ridicati stacheta atat de sus pentru propiul candidat cand restul candidatilor se tarie in mocirla?
0 Replies | Reply
 

aurelian

8/9/2009 04:40:08

RE: Precizări necesare (pentru mine)

value=" value=" value="Draga Her Rechtsstaat, Gresiti! Nu o religie te face bolnav, saracia sufleteasca te face bolnav si sarac lipit pamantului. Romania nu sufera de ortodoxita precum polonezii nu sufera de catolicism ci se intampla ca o buna parte a populatiei sa fie ortodoxa si mai religioasa decat Germania. Oricum e out of picture o asemenea problema pe care o ridicati, oamenii isi pierd locurile de munca in ritm accelerat, puterea de cumparae scade iar enorma datorie a populatiei se transforma sub ochii nostri intr-o datorie publica cu consecinte nefaste pentru viitor. Dusmanii sunt la poarta nu avem timp sa dicutam despre sexul ingerilor! Ales guten!" " "
1 Replies | Show | Reply

Rechtsstaat

8/9/2009 14:57:46

RE: RE: Precizări necesare (pentru mine)

1. Bogăţia sufletească nu vine din religie, ci din familie, şcoală şi, bineînţeles, din dezvoltarea personală. 2. Ortodoxia e o religie introspectă. În Germania luterană şi catolică s-a născut un Max Weber care a explicat cum te poţi mîntui prin muncă. Noi suntem unde suntem pentru că spargem, stambulic, seminţe, în loc să punem mîna pe lopată. Iar acolo unde muncim, pentru că nu putem evolua fără voievod, o facem adesea mult şi prost, motiv pentru care rămînem blocaţi în pauperitate. 3. Problema nu e out of picture deloc. Pînă cînd românii nu vor dezvolta o altfel de percepţie asupra vieţii - iar biserica are un cuvînt uriaş în problema ontologiei naţionale - nu se va mişca nimic în ţara asta. 4. Criza economică mondială e o efemeridă recentă, în maxim doi ani nu se mai simte. Recesiunea barbară a psihologiei colective româneşti e o boală multiseculară pe care o poţi imputa foarte clar, cu un rechizitoriu adecvat, singurei instituţii multiseculare româneşti - ortodoxia. 5. Vor fi mulţi duşmani la poartă atît timp cît şeful lor e în cetate şi ne mai şi conduce. De aia mă tem, de aia pun întrebarea. toate cele bune.
 

catalin

7/9/2009 22:26:53

un sfat

v-ar fi mult mai util daca ati spune asta la televizor si nu pe blog
0 Replies | Reply
 

cip

7/9/2009 22:23:50

parerea mea

Cu toata simpatia pe care v-o port domnule Antonescu nu cred ca aveti vreo sansa sa intrati in turul 2 din cauza ca nu prea sunteti vazut la TV.Sa stiti ca nu tot electoratul are internet si dintre cei care au , putini intra pe blogul dumneavoastra. Mai apareti pe sticla mogulilor.
0 Replies | Reply
 

fost elev

7/9/2009 19:01:57

RE: Lacomia magistratilor

value="just. cum am spus si eu ..pentru ca li se permite ... sunt stat in stat ..mafie pot sa zic ... ca si cu salariile astea mari tot au interese fiecare ... ajunge cu nedreptatea ... nu le convine sa se duca in orice parte sa isi demonstrze profesionalismul nu sa ne blocheze o tara pentru lacomia lor"
0 Replies | Reply
 

joedoe

7/9/2009 17:43:11

atenţie la blogurile urmărite!

-în ce priveşte magistraţii şi doleanţele lor,mă lasă rece,întrucât reprezintă partea cea mai rămasă în urmă legat de integrarea reală în UE. -blogul dvs e bunicel. secretul unui blog cu succes la public în cazul dvs,ca politician,e limbajul clar,idei exprimate cu cuvinte simple,postări scurte şi pline de mesaj. altfel omul se plictiseşte şi intră pe alt blog,poate al altui candidat! ;) -poate nu ar strica să adăugaţi şi puţin umor(poate nişte glumiţe cu politicieni mai vechi sau mai noi,poate ceva caricaturi inspirate din lumea politică,nu neapărat de la noi din ţară. atenţie când râdeţi la TV! nu vă prinde deloc,aşa că mai bine evitaţi să râdeţi cu toată gura. mai bine să vă limitaţi la zâmbete tăcute şi elegante - astea vă prind foarte bine! -atenţie la blogurile urmărite listate de dvs! tashy are un blog bunicel,însă tânărul cam are probleme cu limba(de ex. azi el întreabă "ce miniştrii nu au ce căuta în guvern...") -nu în ultimul rând recunosc că am votat PNL mai întotdeauna,din 1990 încoace,iar acum iar nu am alternativă mai bună! :)
0 Replies | Reply
 

Ramona

7/9/2009 17:26:29

problema este cunoscuta, solutiile intarzie sa apara!

value="Este evident ca primul pas spre eliminarea unei asemenea probleme este identificarea ei! despre faptul ca "Justitia independenta din Romania ajunge sa stea la mana Puterii executive" s-a tot vorbit si e usor de tras aceasta concluzie din toate dosarele penale care au fost scoase in fata la momentul potrivit, dar nu s-a mai auzit nimic despre ele, pentru ca rezolvarea lor nu pare a folosi nimanui; adevarata incercare vine insa din gasirea unor solutii pentru a nu ne mai plange de utilizarea justitiei in alte scopuri decat de a se face dreptate! ma intereseaza sa aflu cum vedeti dumneavoastra rezolvarea acestei situatii!"
0 Replies | Reply
 

stefan

7/9/2009 16:46:19

pensionar

Ve-ti aduce amendamente privind cumul pensie salariu? Aveti sansa sa fie acceptat amendamentul cu privire la cumul pensie salar? S-a pus problema ca unii pensionari din armata SRi au sotiile fara venit datorita faptului ca au fost detasati prin tara? O pensie de 3000 lei este un venit colosal? De ce nu s-a adoptat legea cu mentiunile venite de la Comisia de munca cu impozitul progrsiv? Si atunci descurajau pe cei cu pensii f.mari! Se va sesiza Curtea Constitutionala ca acest articol limiteaza dreptul la munca? Functia care o ocupa un pensionar a fost ocupata legal. De ce nu se interzice si cumulul functiilor la stat? Nu s-ar vacanta niste posturi?
0 Replies | Reply
 

Catalin

7/9/2009 15:06:55

Dle Crin Antonescu,

Care este pozitia dvs fata de FMI si Banca Mondiala? Au facut vreoadata aceste institutii internationale bine pentru a ne astepta la bine din partea lor? Sinteti dispus sa va asumati un numar de 5 probleme majore cu termene clare si alaturi de ele o demisie in alb in cazul in care nu realizati ceea ce va angajati ca veti face? E cazul sa fie intstituit un alt mod de a face politica: pe probleme si termene. Cine nu-si respecta cuvintul, sa plece! Eu unul sint satul de aceasta stare de rau care domina socitatea romaneasca! Daca va angajati la asa ceva eu sint dispus sa va votez! Conditia ca acest lucru sa se intimple este ca unul din cele 5 puncte sa fie Reforma morala a societatii romanesti! Daca exita vointa, se poate! Puterea unui presedinte sta in cetatenii sai. Sper ca nu veti merge sa va cereti binecuvintarea pe la nu stiu ce porti cum au facut si fac fie predecsorii fie competitorii ! Vrem demnitate, vrem onoare, vrem morala! Doar pe aceste valori vom putea construi!
0 Replies | Reply
 

Rechtsstaat

7/9/2009 10:00:13

Precizări necesare (pentru mine)

Domnule Antonescu, Se întîmplă să ne intersectăm destul de des, pentru că activitatea dumneavoastră publică are legătură cu activitatea mea profesională. Recunosc că de fiecare dată şi, cu precădere, în ultimul timp îmi vine de fiecare dată să vă acostez şi să vă cer cîteva precizări de care depinde, în primă instanţă, votul meu şi al cîtorva prieteni care mă creditează cu pertinenţă analitică electorală. Nu o fac, pentru că sunteţi neîndoielnic un om cu agenda foarte plină, însă descoperind acest blog, aş vrea să răspundeţi aici - direct pe email sau postare pe blog, e mai puţin important. Curiozitatea mea e legată de felul în care veţi dialoga şi - mai ales - în care vă veţi raporta la biserica ortodoxă, dacă veţi fi ales preşedinte. Am aderat la liberalism de cînd l-am cunoscut, la jumătatea deceniului trecut, la principii paradigmatice precum laicitatea statului de drept şi separaţia clară a puterilor în stat. Nu o dată, şi mîna cu ştampila, şi girul pe care l-am acordat PNL au tremurat în faţa unor atitudini dacă nu servile, cel puţin suspect de conciliatorii faţă de această instituţie pe care eu o consider responsabilă aproape toată simptomatica socioistorică ce v-a determinat chiar şi pe dumneavoastră să scrieţi aici că "România e o ţară bolnavă". Eu cred că românii sunt un popor bolnav de ortodoxită şi vreau să creditez un preşedinte capabil să explice românilor că libertatea de conştiinţă este adevăratul lucru sfînt şi că de nicio manieră, într-un stat de drept, religia nu trebuie impusă ci, în cel mai bun caz, propusă. Cel mai recent acest lucru s-a întîmplat atunci cînd v-am citit declaraţia despre prima întîlnire ca preşedinte, cea cu Patriarhul Daniel. Vă rog, aşadar, să detaliaţi, în măsura posibilului, iniţiativele şi proiectele pe care le aveţi în vedere în această privinţă, a raportului dintre biserică şi stat şi a raportării la cultul majoritar în România. Mulţumesc şi sper că lectura mesajului nu a fst obositoare. Cu interes şi încredere, PS: Voi publica acest mesaj şi pe blogul meu, sub forma unei scrisori deschise.
2 Replies | Show | Reply

Cristian Mihai Tetileanu

9/9/2009 00:26:18

RE: Precizări necesare (pentru mine)

Din pacate romanii nu mai au repere ! Poporul roman este un popor naucit ! Cineva spunea : "Mai demult erau cruci de lemn si suflete de aur; acum sunt cruci de aur si suflete de lemn". Crin Antonescu este un OM POLITIC ONEST, RESPONSABIL, care a inteles ca pentru a putea schimba ceva intr-o "tara bolnava", pentru a reface acele suflete de aur, e nevoie ca Biserica "sa se implice in cetate facand politica nobila, creand acea grila prin care trebuie sa treaca toti oamenii care isi asuma responsabilitatea cetatii. O grila morala." Astfel, o discutie serioasa cu Patriarhul Daniel este imperios necesara.

Mihai 57

13/9/2009 10:53:43

RE: Precizări necesare (pentru mine)

Stimate Domn, Daca modul de raportare la Biserica Ortodoxa al candidatilor la presidentie este criteriul in care v-ati impotmolit, sunteti pierdut... Va trebui sa cautati mult pana sa gasiti un candidat care sa conteste rolul determinant al Bisericii Ortodoxe in viata poporului nostru. Pana atunci insa va trebui sa votati ceva-altceva daca nu cumva sunteti multumit cu situatia actuala. Printre altele, n-ar trebui sa uitati ca, asa "infestat" de ortodoxita cum il considerati Dv., poporul roman este, ca popor, de departe cel mai intelegator si tolerant popor crestin... Incercati sa va imaginati, de exemplu, o terapie ca cea propusa de Dv. in spatiul catolic sau protestant... Cat despre PNL si candidatul sau, ei sunt de departe cred actorii politici cei mai susceptibili ca macar sa va asculte si sa va inteleaga limbajul la limita blasfemiei... Doamne ajuta !
 

marina

7/9/2009 09:58:58

un umil comentariu

aveti dreptate, dar sunt mult mai multe institutiile de pe care trebuie sa-si ia mainile clasa politica si aici ma gandesc mai ales la servicii, si daca se intampla asta noi , cetatenii o sa credem ca este asa? eu zic NU , nu vom crede pentru ca noi nu mai credem in nimeni si asta mi se pare cel mai grav, Cum o sa faceti d-le.Crin Antonescu sa ne redati increderea in clasa politica?
0 Replies | Reply
 

IONEL MESAROS

7/9/2009 09:22:46

O ATITUDINE NORMALA

ESTE FIRESC SA TRAGETI ACEST SEMNAL DE ALARMA:INTR-UN STAT DE DREPT PUTERILE NU SE NEGOCIAZA,NU SE ASERVESC UNA ALTEIA. ELE TREBUIE PASTRATE INTR-UN ECHILIBRU PERFECT, EVIDENTIIND SEPARATIA PUTERILOR IN STAT,INSA DE LA ,"SPIRITUL LEGILOR "-OPERA LUI MONTESQUIEU,CE DEFINEA UN NOU MOD DE A CONCEPE TEORIA POLITICA ,PANA LA"OPERA POLITICA "A D-LUI BASESCU E O CALE LUNGA, PRESARATA CU "RATACIRI "CE IMPIETEAZA STATUL DE DREPT,DEPARTANDU-NE TOT MAI MULT DE NORMALITATE.SPER SA AVETI PUTEREA SI CONSECVENTA DE A LUPTA PENTRU RESTABILIREA NORMALITATII,ACEST DEZIDERAT ESTE DE LA NATURA,DE LA DUMNEZEU SI E NORMAL SA SE IMPLINEASCA! VA UREZ SUCCES! FIE CA SFARSITUL ANULUI SA VA IMPLINEASCA UN VIS,IAR ACEST VIS SA ILUSTREZE CA PUTEREA LOR POATE FI SCHIMBATA DE PUTEREA NOASTRA! CU RESPECT!
0 Replies | Reply
 

adire

7/9/2009 00:55:32

un om deosebit

dle antonescu, asa ca idee , principii sint destule pe lumea asta, dar problema e ca nici la noiu si nici in alta parte principiile sint rar aplicate si numai in tehnica, chimie , acolo unde nu sint oameni.as putea sa va spun multe dar...alta data.realitatea romaniei de azi e ca acele principii dupa care e cladita o societate durabil sint ignorate si aruncate la cosul de gunoi si nu atit de omul de rind ci prin exemplu de cei care ne conduc si anume autoritati.multi oameni sint duplicitari si perversi.v am vazut la resita intr o seara, pacat ca a ti stat f putin si nu a ti prea dat importanta oamenilor de rind. eu va sustin, dar aveti grija si nu va lasati pacalit de asa zisii dv colaboratori. incercati sa gasiti oameni de caracter si bazati va pe ei.
0 Replies | Reply
 

Cepeca

6/9/2009 19:42:06

Sunt intru-totul de acord

Asta asteptam de la tine, cel pe care il dorim in fruntea statului. Trebuie sa aperi Justitia. Pe fondul problemei nu doar sub forma remuneratiei magistratilor. Si ai mare dreptate: Justitia nu a fost o putere distincta, niciodata. O vina au si liberalii care, imediat din 2005 ar fi trebuit sa o sprijine sa devina o putere prin scoaterea ei de sub influenta politicului, in speta a Ministerului Justitiei. Ma bucura faptul ca o sustii. Ar fi mai mare bucuria daca sustinerea ta ar fi comunicata cu fiecare iesire pubica si nu doar de tine, ci de toti liderii PNL. Succes !
0 Replies | Reply
 

Un roman

6/9/2009 16:31:46

Puterile in stat nu se negociaza !?

Puterile in stat nu se negociaza ? Cand sunt alegeri toti politicienii stiu ce trebuie facut pentru "bunastarea noastra" si "SA TRAIM BINE" Toti politicienii sunt lafel INDIFERENT DE CULOARE POLITICA dar uita ce e mai important:ca si ei sunt OAMENI , iar in ceea ce priveste Puterile in stat nu se negociaza doar prin faptul ca oamenii se considera DIFERITI unul de celalalt si considera PUTEREA ca un drept si nu ca pe o indatorire .....STATUL nu este o masinarie ci ADMINISTRATORUL patrimoniului NATIONAL .ADMINISTRATORUL este format din OAMENI;(daca ei se considera animale si aplica LEGEA JUNGLEI?
0 Replies | Reply
 

Codrin Scutaru

6/9/2009 15:36:17

Primul pas ar fi sa ne pozitionam NORMAL fata de aceasta putere

Primul pas ca sa creem o justitie dreapta si un sistem functional de exercitare a acestei puteri este sa ne pozitionam NORMAL fata de aceasta putere. Sa apelam la instante, parchet si DNA atunci cand trebuie, fara sa pornim ab initio de la ideea ca sunt subordonate unuia sau altuia. Sa ne raportam normal fata de magistrati si sa le inducem incrementalist celor dintre ei care gresesc sa se pozitioneze NORMAL fata de societate.
0 Replies | Reply
 

Haritina

6/9/2009 14:33:33

Dupa ce a discreditat-o Traian Basescu considerand-o corupta, chiar ca trebuie ajutata Justitia

Presedintele actual, Traian Basescu, a discreditat Justitia prin declaratiile sale, inca de la inceputul mandatului. Un exemplu declaratia din 2006 de la sedinta de bilant din 2006 : "Voi continua sa fac presiuni asupra institutiei statului, indeosebi fata de guvern si fata de justitie, pentru a-si face treaba. Judecatorii trebuie sa inteleaga ca sunt prea multe argumente ca exista coruptie in justitie pentru ca eu sa vin si sa spun ca justitia romana este corecta. Este greu sa spunem ca toata societatea este afectata de coruptie, iar justitia, nu. " , (Sursa Ev. Zilei 07 martie 2006). Justitia trebuie ajutata sa devina o autentica Putere in stat. Sunt convinsa ca doriti sa facecti asta.
0 Replies | Reply
 

Bibliotecaru

6/9/2009 09:38:57

Puterile în stat sunt egale?

Dacă puterile în stat au un statut de egalitate, de echilibru şi de separare, cred că este normal ca veniturile în cazul Justiţiei să fie egale cu ale Executivului şi ale Legislativului. Este astăzi în dezbatere o lege a salarizării unice (deşi eu aş numi-o legea salarizării ponderate, pentru că stabileşte ponderi şi nu acelaşi salariu pentru toţi). Dincolo de o discuţie funcţională, dincolo de nevoia de a stabili ce merge mai bine în această ţară, Justiţia, Guvernul sau Parlamentul, cred că ar ajuta să oferiţi un extras din această lege pentru a face o comparaţie între judecător-ministru-parlamentar din punctul de vedere al câştigurilor salariale. Dacă un judecător are mai puţin decât un ministru şi/sau un parlamentar, atunci remarca "Cam cat de independenta este Justitia independenta din Romania cand ajunge sa stea la mana Puterii executive?" este perfect îndreptăţită. Dacă nu, nu cred că este îndreptăţită.
0 Replies | Reply
 

Adrian Badila

6/9/2009 07:33:44

Mult succes !

Felicitari pentru comentariile necesare atat in societatea romaneasca, cat si pentru membrii / sustinatorii PNL. Mult succes in campanie ! Adrian Badila PNL Sector 4
0 Replies | Reply
 

Ionel Antim

6/9/2009 04:00:10

Lacomia magistratilor

Deciziile luate de unii judecatori de intrerupere a activitatatii, boicotare a urmatoarelor alegeri, amanarea nejustificata a cauzelor cu un profund dispret fata de justitiabili in scopul declarat de pastrare a unor avantaje materiale obtinute prin hotarari judecatoresti sunt imorale! Categoria sociala a magistratilor este una favorizata, beneficiara a unor legi speciale, cu venituri mult peste media celor care le alimenteaza bunastarea. Protestul lor este doar legal, insa, ca si majoritatea legilor, conjunctural si profund imoral. Imoral fiindca aceasta casta este cu mult mai bine remunerata decat ar trebui pentru munca pe care o presteaza. Fizic vorbind, oricare judecator are o limita superioara, pe care nu o poate depasi indiferent cat de mare ar putea fi plata. Iar daca cumva cativa dintre ei ar putea demonstra ca la o plata tripla pot munci de trei ori mai mult, inseamna ca normele au fost grestit calculate si pana in acel moment platiti in plus. Este insa greu de spus cîţi dintre purtatorii de robe corespund criteriilor profesionale. Pentru ca, daca ar fi toţi buni, România nu ar mai pierde procese pe banda rulanta la Curtea Europeana a Drepturilor Omului. La polul opus, cand categoriile ne-favorizate aflate la limita subzistentei declanseaza conflicte de munca, atat legale cat si morale, aceeasi putere judecatoreasca, in functie de interesul momentului, poate sa le opreasca si uneori sa le scoata in afara legii. Legile, la constructia carora o parte dintre magistrati a avut importante contributii, sunt conjuncturale, foarte rar morale dar intotdeauna legale. ADEVARATUL MOTIV al protestului magistratilor este LACOMIA. Se pare ca LACOMIA e un viral care a infectat intreg sistemul judiciar romanesc si chiar excede! Succesul actinunilor de acest tip deriva din aceea ca Justitia este una dintre expresiile civile ale principalilor vectori de putere, un instrument important si necesar clasei conducatoare. Ce ar fi daca miloane de pensionari, o categorie sociala care si-a platit cu varf si indesat datoriile catre societate, ar chema statul in judecata in baza art. 47 din Constitutia Romaniei solicitand sa li se acorde diferenta de bani care le lipseste pentru a trai decent? Domnule Crin Antonescu, este la fel imoral sa discutati despre institutii si sistem uitand ca ele, fara "indivizi" nu au nici o valoare. Va reamintesc definitia institutiei: Organ sau organizatie de stat care desfasoara activitati din domeniul conducerii statului sau al serviciilor publice prin care nu contribuie la productie sau la circulatia produsului social. Va reamintesc ca omul sfinteste sau nu locul. Singura instanta superioara care poate condamna si chiar declara ilegale actiunile magistratilor este societatea civila. Deocamdata doar la modul retoric. Traim intr-o lume in care nesiguranta, conflictul, agresiunea, brutalitatea distructiva si suferinta fac parte din cotidian si considerate manifestari de normalitate. Omul este inca la fel cum a fost: ipocrit, imoral, mincinos, brutal, violent, agresiv si lacom. CRIZA ESTE UNA A CONSTIINTEI. Intr-o lume in care 1% din populatie detine 40% din bogatiile planetei, in care 34000 de copii mor in fiecare zi din cauza saraciei si a unor boli care poti fi prevenite, intr-o lume in care 50% din populatie traieste cu mai putin de 2 dolari pe zi este clar ca CEVA ESTE GRESIT.
0 Replies | Reply
 

Daniela

5/9/2009 23:13:35

A TREIA PUTERE

Daca prin constitutie este considerata o putere in stat alaturi de cea executiva si cea legislativa,este FIRESC ca nivelul de salarizare al magistratilorsa fie identic cu al parlamentarilor si ministrilor .Ca toate acesre puteri trebuie sa mai lupte destul pt a deveni ceea ce ar trebui sa fie ,asta e altceva .Atunci vom fi o altfel de natiune si ...in particular si judecatorii si justitia vor avea CREDIBILITATE . Trebuie insa sa fie corect platiti ,la nivel de PUTERE in stat .
0 Replies | Reply
 

Roxana

5/9/2009 22:13:26

Va doresc succes domnule presedinte!

Domnule Crin Antonescu sunteti cu adevarat singurul candidat ce are toate calitatile pentru a deveni un presedinte memorabil al Romaniei. Eu am terminat facultatea de stiinte politice si urmez un masterat de comunicare, iar in momentul in care ati castigat presedentia PNL m-am oferit sa ma alatur voluntar ca si consilier in echipa dumneavoastra, dar asistenta de la PNL, pe care am contactat-o pentru audienta m-a asigurat ferm ca nu este loc. Increderea mea in forta dumneavoastra de a convinge electoratul roman este de neclintit si va asigur ca aveti multi sustinatori!
0 Replies | Reply
 

cristi

5/9/2009 18:03:34

salut

sakut crin........ ajuta-ne sa devii PRESEDINTE
0 Replies | Reply
 

cristi

5/9/2009 17:51:51

salut

salut crin......sunt un liberal convins....ajuta-ne sa devii PRESEDINTE
0 Replies | Reply
 

Ionel Mesaros

5/9/2009 17:41:16

Unde pot sa duca nerespectarea unor principii de drept...

Incalcarea unor principii asupra carora s-a convenit in Parlamentul Romaniei cand s-a initiat aceasta lege si lipsa de transparenta a echipei de la Ministerul Muncii,a condus la o situatie ce poate scapa de sub control.Lipsa de independenta a Justitiei este o chestiune evidenta,separatia puterilor in stat,fiind doar o chestiune de principiu;situatie ilustrata si pe grila de salarizare asumata de Guvern.Ceea ce ma nelinisteste este ca si legea pensionarii unitare va fi facuta tot in "stilul" legii unitare al salarizarii,iar pensionarii iesiti la pensie dupa legi speciale,ca exemplu cei obligati sa se pensioneze anticipat din cauza desfiintarii structurii din care faceau parte,sa primeasca o lovitura drastica prin micsorarea pensiei ,prin recalculare;desi se stie ca militarii nu au contribuit permanent la fondul de pensii,iarcalculul s-a facut la o valoare de referinta de60% din venit.Dupa o lovitura primita de la guvernanti,prin interzicerea cumulului pensie- salar la stat,ar urma prin recalcularea de care se tot face vorbire,o alta lovitura drastica.Cei mai multi dintre noi au un venit de 1000-1800 lei.Aservirea Justitiei Puterii executive,ne-ar pune in fata imposibilitatii apararii unui drept castigat.Si asa pensiile acestea nu sunt decente.Noi suntem pensionari "speciali"doar la capitolul ani in campul muncii,25-30 de ani,nu prin valoarea pensiei.Tot mai putini sunt cei care ne inteleg,majoritatea asezandu-ne in acelasi loc cu pensionarii speciali,care se pot descurca din pensie,fara sa fie nevoiti sa mai lucreze.Imi pun mare nadejde in schimbarea puterii lor cu puterea noastra,pentru reasezarea vietii in matca normalitatii.Va urez mult succes!Cu respect!
0 Replies | Reply
 

fost elev

5/9/2009 16:44:09

dc?

pentru romania salariile sunt mult peste medie . si pensiile la fel . 80 % din veniturile pe ultima luna ??? si is baga ca magarii venituri in ultima luna de 300 milioane sa iasa cu pensie de 200 ? ca li se permite ... daca un SRL are dificultati financiare ia masuri ,,,statul dc nu ar trebui sa ia ? daca is f buni sa plece in privat sa castige cat vor ..nu sa blocheze o tara sa ne santajeze ... ce s-ar intampla daca si celelalte structuri ar face la fel ??? p.s. nu imi mai cenzurati mesajele ... nu sunt vulgare nu sunt obsecene ..dc???
0 Replies | Reply
 

octaaa

5/9/2009 16:16:35

Aveti dreptate

Aveti dreptate. Dar eu nu cred ca vreodata justitia va fi independenta in Romania. Interesele unora sint prea mari...asa ca nu prea mai cred. Da, justitia a fost mai mult a pesedistilor, apoi a lui basescu. Dar a interlopilor(a coror etnie nu o precizez pentru a nu fi acuzat de rasism) a fost intotdeauna....
0 Replies | Reply

Adauga un comentariu nou

Acest articol este moderat. Comentariile vor fi afisate dupa aprobarea administratorului!

Titlu mesaj
Autor
Email
Website
Comentariu
Verificare

Vreau sa primesc notificare la comentarii ulterioare